استخر بادی بست وی طرح آکواریوم جدید

کد bestway 51028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی / سفری
  • ظرفیت: 400 لیتر
  • طول (قطر): 152 سانتی متر
  • عرض (قطر): 152 سانتی متر
2,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بست وی طرح آکواریوم مخصوص استفاده کودکان در محیط های باز با قیمتی ارزان و مناسب در نمایندگی فروش استخر بادی

استخر بادی آکواریوم بست وی از محصولات جدید ساخته شده توسط این شرکت است که میتواند کودکان را به سادگی سرگرم خود کرده و اوقات خوشی را برای آنها رقم بزند. این محصول یکی از استخر های بسیار زیبا و دوست داشتنی در این رده می باشد که از ماده وینیل ساخته شده است. طرح رویه بدنه آکواریومی بوده و اشکال ماهی و گیاهان دریایی بر روی آن چاپ شده است که با بدنه شفاف آن بسیار زیبا و جذاب است و همچنین استفاده از این جسن باعث افزایش مقاومت استخر در برابر فشار و از طرف دیگر باعث کاهش وزن آن شده است.. وینیل یکی از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه تولید کننده محصولات بادی می باشد که ساختار بسیار خوبی داشته و برای استفاده چند کودک به صورت همزمان مناسب است. قطر این استخر بادی حدود 152 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 51 سانتی متر می باشد.این محصول در حالت دسته بندی بسیار سبک بوده و میتوانید به راحتی و بدون دردسر  آن را با خود حمل کنید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

استخر بادی آکواریوم بست وی از محصولات جذاب این شرکت میباشد که فروش بالایی داشته و مورد توجه بسیاری از کودکان و والدین قرار گرفته.این تشک بسیار سبک بوده و و میتوانید به راحتی آن را به هر مکانی که قصد داشتید انتقال دهید یا در مسافرت ها با خود حمل کنید. قطر این استخر بادی حدود 152 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 51 سانتی متر می باشد. طرح رویه بدنه آکواریومی بوده و اشکال ماهی و گیاهان دریایی بر روی آن چاپ شده است که با بدنه شفاف آن بسیار زیبا و جذاب است که برای کودکان بسیار جذاب میباشد.این استخر بادی دارای جنس با کیفیت بدنه میباشد که از نوع PVC بوده و در مقابل فشار مقاومت بسیار بالایی دارد.همچنین ابعاد آن برای استفاده تا 4 نفر میباشد اما پیشنهاد میشود برای استفاده بهتر از آن بیشتر از ظرفیت اعلام شده از آن استفاده نکنید . فروشگاه اینتکس این محصول را با کمترین قیمت روانه بازار گردیده است .

استخر بادی بست وی طرح آکواریوم

استخر بادی بست وی طرح آکواریوم یک محصول بسیار جذاب و دیدنی می باشد که ساخته شده توسط برند محبوب و جهانی بست وی است. این محصول بسیار چشم نواز را شما هم اکنون می توانید از طریق سایت اینتکس تهران خریداری کرده تا فرزندتان را به یک تفریح آبی لذت بخش دعوت کنید. ما در این قسمت قصد داریم تا با تجربه متخصص هایمان به بررسی این محصول پرداخته تا با نگاهی دقیق، مزایا و معایب این محصول را برای شما بیان کنیم. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد  بوده تا نسبت به محصولات مربعی  و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. این محصول همانند زیر دریا ساخته شده تا فرزندتان در هنگام استفاده از این محصول حس لذت بخش رفتن به زیر دریا را تجربه بکند. عکسی که در این محصول به چاپ رسیده نمونه هایی از ماهی، ستاره دریایی، عروس دریایی و خرچنگ می باشد که در کل رنگ هایی نظیر: آبی، صورتی، نارنجی، زرد، سبز، در آن به کار رفته است. این محصول به صورت سه حلقه بادی تعبیه شده به هم بوده تا در وهله اول عمق این محصول کم باشد، و در وهله دوم انعطاف پذیری این محصول را بیشتر کند.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از وینیل شفاف بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسی ها و صدمات احتمالی می باشد. این محصول در کنار مقاومت بالا به هیچ وجه باعث سفت بودن بدنه و یا سنگین بودن این محصول نشده و فرزند شما می توانید با آرامش یک تفریح لذت بخش آبی را تجربه کند.

ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر، ظرفیت آب: 400 لیتر و در نهایت وزن این محصول 3.7 کیلو گرم می باشد که  به راحتی قابل حمل و یا جا به جا شدن می شود. شما می توانید این محصول را به آسانی حتی در ایام مسافرت جمع مرده و آن در حمل کنید تا فرزندتان از داشتن یک استخر خصوصی محروم نباشد. قابل ذکر است که حتما قبل از خرید به ابعاد و سایز این محصول دقت شود تا بعد از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول نشوید.

برای راه اندازی این محصول ابتدا شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و پس از گذشت دو الی چهار دقیقه محصول خود را باد و برای استفاده کودک خود، راه اندازی کنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده و اتمام تفریح آبی فرزندتان، این استخر بادی را جمع کرده تا دچار بخود صدمه و یا آسیب های احتمالی نشود. همچنین وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا به بدنه این محصول صدمه و یا آسیبی وارد نکند. اگر تحت هر شراطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی ایجاد شد می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات، تعمیر کرده و آماده استفاده فرزندتان بکنید. همچنین می توانید این محصول را به نمایندگی اینتکس تهران آورده تا در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید.

استخر بادی بست وی طرح آکواریوم یک محصول بی نظیر برای کودکان یک تا چهار سال بوده و قطعا خرید این محصول می توانید فرزند شما را بی نهایت خوشحال کند. این محصول توسط برند نامدار بست وی طراحی شده و طراحی آن همانند زیر دریا و موجدات آبزی آنجا بوده است این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. جنس بدنه این محصول از وینیل شفاف بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی سایت اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

نوع
خانگی / سفری
ظرفیت
400 لیتر
طول (قطر)
152 سانتی متر
عرض (قطر)
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس رویه
وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل شفاف طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
وزن
3.7 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساختار دولایه
دارای عمق مناسب
ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...