استخر بادی بیضی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 542 لیتر
  • طول: 229 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
3,385,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بیضی کودک از سری محصولات شرکت بست وی عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی ، ارسال به سراسر کشور

استخر بادی بیضی کودک از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که از ویژگی های بسیاری برخوردار است ، این استخر بادی از طراحی زیبایی بهره می برد و علاوه براین درای مقاومت بالایی به دلیل ساختار آن است. ابعاد مناسب این محصول از دیگر ویژگی های این استخر بادی است ، طول این استخر 229 سانتی متر ، عرض آن 152 سانتی متر و ارتفاعش 51 سانتی متر است که با توجه به این ابعاد نسبتا بزرگ ظرفیت 542 لیتر آب را دارد. این استخر بادی کودک در نوع خانگی طراحی و تولید شده است ، جنس بیشتر اعضای این محصول از پی وی سی با مقاومت بالا می باشد که همین امر باعث محکم تر شدن این محصول در برابر فشار ها شده است. 

حال اگر به فکر خرید اسخر بادی کودک بست وی فوق افتاده اید بهتر است تا در ادامه این راه همراه ما باشید تا این استخر بادی فوق العاده را برای شما بیشتر مورد برررسی قرار دهیم . باید بگوییم که با نگاهی به بدنه این استخر بادی متوجه می شوید با بدنه ای مقاوم در برابر فشار و ضربه رو به رو هستید که کیفیت فراتر از استاندارد را برای شما به وجود می آورد . این استخر بادی دارای بدنه ای ضخیم در دیواره ها می باشد که از پی وی سی شفاف بهره مند شده است و این امر باعث شده است تا در برابر حجم بالای آب داخلی استخر به خوبی مقاوم شود .

این نوع بدنه درون دیواره های خود دارای ساختار های نگهدارنده مواج می باشد که علاوه بر بالا بردن استحکام ، ضمامت و قابلیت نگهداری آب در هنگام مواج بودن را بالا می برد . این نوع ساختار را شرکت بست وی کمتر در استخرهای بادی کودک خود به کار می برد و در مواقعی از آن استفاده می کند که نیاز به اطمینان خاطر برای نگهداری حجم بالای آب داخلی استخر داشته باشد . فضای داخلی که این محصول در اختیار شما قرار می دهد در مقایسه با سایر استخرهای بادی کودک بزرگ است و به همین خاطر حجم آب 542 لیتری را شامل می شود . باید توجه داشته باشید که این نوع دیواره بادی در برابر نور خورشید به طور کلی با استفاده از الیاف شمعی مقاوم شده است و به همین خاطر به راحتی می توانید در فضای باز نیز از آن بهره مند شوید .

با بررسی دقیق تر این استخر بادی متوجه شدیم که دارای کف غیر باد شونده می باشد و این امر به این خاطر به کار برده شده است تا در هنگام استفاده به راحتی تعادل استخر حفظ شود . اگر قصد تهیه این استخر بادی را برای کودک خود دارید باید بگوییم که می توانید به صورت خانوادگی از آن استفاده کنید و شما نیز کنار کودک تان درون آب نشسته و از دیدن آب تنی فرزندتان لذت ببرید . باید بگوییم که البته به دلیل عمق کم استخرهای بادی این محصولات برای شنای بزرگسالان مناسب نیست و به همین خاطر بهتر است جهت آب تنی از آن استفاده کنید . اما باید خاطر نشان کرد که در بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه چرمی استفاده شده است تا مقاومت را هر چه بیشتر بالا ببرد و در استفاده از آن به صورت چند نفره محدودیتی نداشته باشید .

وزن این محصول به طور کلی بالغ بر 3.6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و حتی در محیط های خانگی توسط خود کودک قابل جا به جایی و راه اندازی است . باید بگوییم که برای باد کردن این استخر بادی بست وی در بخش هایی از آن درچه اتصال پمپ تعبیه شده است و با توجه به تست های صورت گرفته در صورت استفاده از پمپ های باد برقی در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه استخر کاملا باد شده و حالت کلی را به خود می گیرد .

استخر بادی بیضی کودک استخر بادی بیضی کودک از محصولات زیبای کمپانی جهانی و محبوب بست وی بوده که با ابعادی که داراست مناسب کودکان بالای سه سال می باشد . این محصول که به تازگی روانه بازار شده است از با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین محصولات استخر بادی کودک بوده که ما هم اکنون قصد داریم تا آن را بررسی کرده و مزایا و معایب آن را برای شما بیان کنیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت : همانطور که در عکس این محصول مشاهده می کنید دارای طراحی بیضی شکلی بوده و دارای بدنه ای مواجی شکل است . در این محصول دو رنگ آبی و سفید به کار رفته است که بسیار زیبا بوده و فرزند شما تا ساعت ها می تواند از این استخر استفاده کرده و لذت ببرد .

جنس بدنه : همیشه جنس بدنه مخصوصا برای محصولات کودک اصلی ترین دلیل برای خرید در نزد مشتری بوده ، زیرا کودکان به هیچ وجه در هنگام استفده و بازی از یک محصول ، به مراقبت از آن توجه نمی کنند . به همین دلیل از pvc بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 229 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 51 سانتی متر ، ظرفیت آب : 542 لیتر و در نهایت وزن آن 3.6 کیلو گرم است که به آسودگی قابل حمل می باشد و آن را می توانید حتی در ایام مسافرت نیز راه اندازی کرده تا کودک شما از داشتن یک استخر خصوصی در مسافرت نیز بی نصیب نماند .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این کالا ابتدا نیاز به یک پمپ دستی و یا قربی دارید تا آن را درون محفظه استخر قرار داده و راه اندازی بکنید ، همچنین برای جمع کردن آن می توانید از رطیق همان محفظه اقدام به خالی کردن باد محصول بکنید . در خصوص نگهداری این استخر بادی ذکر شود که سعی کنید تا پس از استفاده فرزندتان آن را جمع کرده و سپس در هر زمان ، دوباره آن را راه اندازی بکنید ، همچنین وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید ابتدا آن را با چسب تعمیرات تعمیر کرده ، همچنین می توایند آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی : استخر بادی بیضی کودک ازجمله محصولات زیبا و با کیفیت کمپانی بست وی بوده که به تازگی روانه بازار شده ، و مناسب کودکان بالای سه سال است . طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و دارای بدنه ای مواجی شکل می باشد ، همچنین رنگ این محصول از آبی و سفید به کار رفته شده است . جنس بدنه استخر از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . وزن این کالا 3.6 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این استخر کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
ظرفیت
542 لیتر
طول
229 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
ضخامت بخش کناری
PVC مات شفاف
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
4.56 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
وزن بسته بندي: 3.6 کيلوگرم
دارای دیواره شفاف مقاوم
مناسب سنين بالای 3 سال
ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...