استخر بادی جیلونگ رنگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 577 لیتر
  • قطر: 190 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
3,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی جیلونگ رنگی از سری محصولات شرکت جیلونگ در نمایمدگی محصولات بادی اینتکس ، ارسال به سراسر کشور

استخر بادی جیلونگ رنگی از سری محصولات شرکت جیلونگ می باشد که مخصوص کودکان طراحی و تولید شده است ، این محصول دارای ویژگی های منحصربه فرد بسیاری دارد و توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند ، این استخر بادی در نوع خانگی،سفری طراحی و تولید شده است و با توجه به وزن پایینی که دارد می شود از این استخر حتی در مسافرت استفاده نمود. ابعاد این استخر نیز مناسب می باشد ، قطر این محصول 190 سانتی متر و ارتفاع این استخر 50 سانتیمتر می باشد که با توجه به این بعاد ظرفیت 577 لیتر آب را داراست. این استخر بادی دارای یک دریچه تخلیه آب می باشد که می توان بعد از استفاده از این محصول آب استفاده شده را تخلیه کرد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول با تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

شرکت اینتکس در سال های اخیر خود ، استخر هایی رنگارنگ تولید کرده است که تصویری از یکی از مدل های موجود را می توانید در بالا مشاهده کنید . این استخر بادی به صورت گرد و دایره ای شکل ساخته شده است ، با توجه به ابعادی که دارد می تواند برای استفاده دو کودک مناسب باشد . تقریبا می توان گفت که نزدیک به 2 متر است . این استخر بادی دارای لایه های رنگی در بدنه خود است که برخلاف بسیاری از مدل ها ، شکلی متفاوت دارد ، این طراحی که با استفاده از لایه های شفاف توام می باشد ، باعث شده است تا استخر بادی جلوه بسیار خوبی را داشته باشد . به خصوص زمانی که داخل استخر بادی با آب پر شده باشد ، با برخورد نور به لایه های رنگی و عبور از لایه های شفاف استخر ، تلالو نور های رنگی به داخل آب افتاده و می تواند ظاهری بسیار دوست داشتنی را در استخر ایجاد کند . 

این شرایط به طور حتم برای کودکان نیز شرایط لذت بخش و دوست داشتنی خواهد بود . برای همین است که ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که از استخر های اینچنینی نیز برای تنوع بیشتر ، برای کودکان خود خریداری کنید . قطور بوده دیواره های استخر بادی بیانگر کیفیت بالای استخر بادی دارد ، از این رو استخر به خوبی می تواند وزن آب را تحمل کند و اگر زمانی کودکان به دیواره استخر بادی تکیه دهند ، باز هم مشکلی برای استخر به وجود نمی آید . شاید برای شما جالب باشد که بدانید ، استخر های بادی قابل تعمیر هستند و حتی خود شما نیز می توانید تعمیرات آن ها را در صورت آسیب دیدن انجام دهید . برای راه اندازی از پمپ باد بایستی استفاده کنید . شما می توانید از استخر بادی در فضاهای سر پوشیده و حتی روباز استفاده کنید و از این بابت مشکلی برای استخر بادی به وجود نخواهد آمد .

استخر بادی جیلونگ رنگی

استخر بادی جیلونگ رنگی یک نمونه از استخر های بادی متوسطی بوده که برای استفاده تمامی رده های سنی طراحی شده و به دلیل بدنه شاد و رنگی که داشته مورد استقبال کودکان واقع شده است. این استخر بادی گرد و زیبا بوده و طراحی ساده ای داشته همچنین از وزن کم و امان راه اندازی ساده ای دارد. در این بخش می خواهیم تا با نقد و بررسی این استخر بادی به معرفی ان در تمامی بخش های مهم در زمان خرید اشاره کنیم. پی برای داشتن یک تجربه متفاوت در زمان خرید و آشنایی کامل با ویژگی هایی این استخر بادی پیشنهاد می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی نمایید.

استخر بادی جیلونگ رنگی | نمایندگی اینتکس

طراحی شاد و فانتزی استخر بادی کودک : محصولاتی که برای استفاده رده سنی کودک طراحی و تولید شده نیاز به ساختار بدنه شاد و فانتزی بر اساس روحیات این رده سنی داشته تا کودک بتواند با محصول ارتباط برقرار کند. از سوی دیگر نیاز بوده این طراحی بدنه با در نظر گرفتن استاندارد های موجود انجام شده تا ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده تضمین کند. به همین دلیل بوده که ما به شما خرید استخر بادی جیلونگ رنگی را توصیه می کنیم. این استخر بادی کودک بدنه ای گرد داشته و از طراحی آن از اصول ساده و زیبایی استفاده شده به طوری که مورد استقبال تمامی سلیقه ها واقع شده است. دیواره این استخر بادی شفاف بوده اما در بخش داخلی این دیواره ها از برش های رنگی پی وی سی استفاده شده به طوری که شما می توانید در ظاهر نمای یک چرخ و فلک را در بدنه این استخر بادی مشاهده کنید. کف استخر بادی از نوع مات و کاملا ساده و آبی رنگ بوده که در مقابل این دیواره های شفاف تضاد چشم نوازی را به نمایش می گذارد. لبه بالایی این محصول نیز مات و سفید رنگ انتخاب شده است. در بخش کف این استخر بادی کودک یک دریچه تخلیه اب تعبیه شده تا شما بتوانید در زمان جمع اوری محصول بدون کمترین صرف انرژی و تنها با باز کردن این دریچه آب داخل محصول را کاملا خالی کنید. این محصول دارای یک دریچه باد برای راه اندازی بوده که در قسمت دیواره آن تعبیه شده تا شما از این طریق و با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی بتوانید در میان کوتاه این محصول را برای استفاده آماده نمایید.


کیفیت بدنه و طول عمر استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای از طول عمر آن نداشته باشند. از سوی دیگر استخر های بادی را غالبا برای استفاده در فضای باز انتخاب کرده و به همین دلیل بوده که توجه به جنس بدنه ان ها اهمیت بسزایی دارد. در همین راستا بیان می کنیم که برای طراحی و تولید بخش بدنه اصلی استخر بادی جیلونگ رنگی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی استفاده شده که بخش دیواره های آن از نوع شفاف و لبه بالایی از نوع طرح چرم می باشد. کف استخر بادی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده به همین دلیل بوده که این بخش را از نوع پی وی سی دولایه تولید می کنند. این نوع جنس بدنه باکیفیت بوده و طول عمر بالایی دارد. از سوی دیگر با تمامی تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر دماهای مختلف آب ، تابش نور خورشید و.. سازگار بوده و دچار افت کیفیت نخواهد شد. به همین دلیل بوده که شما می توانید با اسودگی خاطر از این استخر بادی در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده کرده و لذت ببرید.


سایز و ابعاد استخر بادی کودک

استخر بادی جیلونگ رنگی یک محصول گرد بوده که قطر بدنه آن 190 سانتی متر و ارتفاع آن برابر با 50 سانتی متر می باشد. این میزان فضای داخلی نسبتا بزرگ بوده که تعداد سه کودک می توانند به طور همزمان در این بخش به بازی مشغول شوند. بخش داخلی این استخر بادی 577 لیتر گنجایش آب داشته اما شما می توانید بخش داخلی آن را حتی کمتر از این میزان و متناسب با نیاز خود از آب پر کنید. وزن بدنه این استخر بادی نیز 4 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که می توانید این محصول را در زمان سفر نیز به همراه داشته باشید.


خرید استخر بادی کودک

با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید برای خرید استخر بادی جیلونگ رنگی اورجینال با ضمانت اصالت کالا و مناسب ترین قیمت و کیفیت اقدام کرده و یا به صورت غیر حضوری می توانید از منزل و یا محل کار خود کاملا آنلاین به وب سایت اصلی این فروشگاه مراجعه نمایید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
577 لیتر
قطر
190 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
4.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
جیلونگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...