استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی مدل طرح دار

Bestway 54409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی مجموعه ای دوست داشتنی برای آب تنی با تعداد نفرات زیاد به همراه خانواده در محیط شخصی می باشد که در دسته استخرهای بادی بزرگ دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشد . این استخر بادی می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در باغ ، ویلا و یا حیات منازل باشد و با توجه به ابعادی که دارد به صورت استاندارد چهار نفر را درون خود جای می دهد . رنگ بدنه این استخر به صورت کامل آبی می باشد و در بخش روی دیواره از رنگ سفید استفاده شده است . درون این استخر بادی دو عدد صندلی بادی قرار گرفته است که ارتفاع ایده آل متناسب با عمق آب دارد و بر روی دیواره ها نیز دو عدد جا لیوانی تعبیه شده است که برای نگهداری لیوان نوشیدنی خود می توانید از آن استفاده کنید . کف این محصول به صورت غیر باد شونده و از جنس پی وی سی دو لایه چرمی در نظر گرفته شده است که وزن افراد استفاده کننده را به خوبی می تواند مهار نماید و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت ، فقط توصیه می شود در هنگام پر کردن استخر از آب ، ظرفیت نود درصدی آن را پر کنید و از لبریز کردن آب استخر برای حفظ تعادل آن خودداری کنید . متریال تشکیل دهنده بدنه این استخر از نوع پی وی سی چرمی دو لایه می باشد و علاوه بر ضربه و فشار باید گفت که در برابر نور خورشید و عوامل محیطی مقاوم می باشد . وزن این محصول 5.9 کیلو گرم می باشد و ظرفیت آبی بالغ بر 821 لیتر را درون خود جای می دهد که برای تخلیه آب داخلی آن می توانید از دریچه تخلیه ای که در بخش پایین آن تعبیه شده است استفاده نمایید . 

شرکت بست وی برای زیبا تر شدن استخر بادی خانوادگی فوق از یک طراحی بی نظیر استفاده کرده است ، اگر کف استخر را مشاهده کنید ، می بینید که طراحی آن شبیه به طراحی سرامیکی و کاشی کاری شده است ، این طرح در واقع یک طرح چاپی است و اصلا از مصالحی برای ساخت آن استفاده نشده است ، ولی کف استخر واقعا شبیه به استخر هایی است که کف آن کاشی کاری شده است . به خصوص اگر داخل استخر را با آب پر کنید ، این زیبایی بیش از پیش به چشم شما خواهد آمد . این محصول برای تمامی رده های سنی ساخته شده است برای همین در کنا بزرگسالان ، کودکان نیز می توانند از استخر استفاده کنند . ولی از آن جا که عمق این استخر کمی زیاد است ، بهتر است که کودکان سنین بالای 5 تا 6 سال از آن استفاده کنند و ممکن است این استخر برای کودکان سنین پایین تر کمی خطرناک باشد ، دلیل آن هم این است که استخر عمق بالایی دارد .

در دو لبه کناری استخر ، بدنه محصول به صورت شفاف طراحی شده است ، کودکان می توانند از این بخش شفاف ، داخل استخر را ببینند و یا زمانی که در داخل استخر هستند ، به زیر آب رفته و از آن جا بخش بیرونی استخر را ببینند . این بخش نیز از همان جنسی ساخته شده است که دیواره های استخر ساخته شده اند . این جنس پی وی سی نام دارد و آن بخش از استخر ، از پی وی سی شفاف ساخته شده است و می تواند جذابیت استخر را چندین برابر کند . دو صندلی بادی در دو طرف استخر بادی قرار داده شده است که شما می توانید برای نشستن در داخل استخر از آن استفاده کنید . این صندلی ها برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است و می تواند وزن های بالای بزرگسالان نیز به خوبی تحمل کند . این صندلی ها وصل به کف استخر هستند و اگر از روی آن پا شوید ، صندلی ها شناور نخواهند شد و کاملا ثابت باقی خواهند ماند . 

  • طول : 270  سانتی متر
  • عرض : 198  سانتی متر
  • ارتفاع : 51 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 821 لیتر
  • وزن : 5.9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 54409

این استخر بادی دارای طراحی بسیار زیبا و متفاوت از نمونه های دیگر می باشد که برخلاف سایر استخر ها نمونه آپدیت شده نمی باشد و به صورت کامل در طراحی دید عرضه شده است . این استخر امکانات زیادی را برای آب تنی در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه اقدام به بررسی کامل آن می نماییم پس اگر قصد خرید استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی را دارید چند دقیقه ای قبل از خرید وقت بگذارید و همراه ما باشید .

با نگاهی بدنه بدنه زیبای این استخر بادی می تواند مشاهده کرد که برند بست وی قستی از آن را به صورت شفاف طراحی کرده است . در بدنه کاملا آبی رنگ این استخر می تواند قسمتی شفاف را دید که همانند پنجره ای رو به بیرون عمل کرده و می توانید با استفاده از آن هنگامی که در زیر آب قرار دارید بیرون را تماشا کنید . این قسمت ساخته شده از پی وی سی شفاف دو لایه می باشد و کیفیت ساخت آن بالاست و آسیب پذیری در آن بی معنا می باشد . شاید نکته بعدی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده باشن کوسن های بادی درون استخر می باشد که نقش صندلی بادی را ایفا می کند و می تواند برای نشستن درون آب بسیار کارایی داشته باشد . این صندلی ها از دیدی دیگر می توانند برای نشستن سالمندان مورد استفاده قرار بگیرند و در واقع بهترین انتخاب برای خرید استخر بادی سالمندان جهت آب درمانی باشند . در یک سمت این کوسن ها و بر روی لبه های استخر می توان قسمت های نگهدارنده بطری نوشیدنی را دید که برای نگهداری بطری آب و یا نوشیدنی سرد شما به خوبی کارایی خود را نشان می دهند و لذت نوشیدن یک آب میوه را در گرمای تابستان به هنگام آب تنی به شما هدیه می دهند .

دیواره های آبی رنگ این استخر که تلفیقی با لبه های سفید شده است ساخته شده از پی وی سی دو لایه می باشد . این نوع پی وی سی در برابر فشار ، ضربه و تابش نور خورشید از مقاومت بالایی برخودار است و در واقع طول عمر بالایی دارد و ساختار دیواره های استخر به صورت حلقه ای می باشد و کیفیت ساخت و مقاومت آن را در برابر جنب و جوش های درون آب و فشار آب بالا به خوبی افزایش داده است . برای باد کردن بدنه این استخر دریچه هایی به صورت مجزا تعبیه شده است که هر کدام برای باد کردن بخش های مختلف هستند و قابلیت اتصال به پمپ باد دستی و یا برقی را خواهند داشت . جنس کف این استخر با توجه به اینکه قسمتی است که بیشترین فشار را در هنگام استفاده تحمل می کند ساخته شده از پی وی سی دو لایه می باشد . این نوع پی وی سی به صورت طرح دار است و به خوبی تداعی گر کاشی کاری های کف استخرهای سنتی برای شما می تواند باشد .

رده سنی استفاده از این استخر بادی بالای شش سال در نظر گرفته شده است و با توجه به فضای بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد این امکان را فراهم کرده است تا کنار فرزند خود درون آب نشسته و از دیدن آب تنی او لذت ببرید . به طور کلی این استخر دارای ساختار دو حلقه ای در دیواره ها ، دو نگهدارنده بطری نوشیدنی در طرفین ، دو دریچه انتقال باد سریع دو طرفه و همچنین دو کوسن های بادی برای نشستن می باشد . حجم آب داخلی استخر به صورت تقریبی 820 لیتر می باشد و وزنی بالغ بر 5.9 کیلو گرم داراست . اگر خواهان استفاده از استخر بادی در باغ و ویلا و حتی محیط های خانگی خود با فضای ایده آل و بزرگ هستید پیشنهاد ما به شما خرید استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...