استخر بادی خانوادگی سایبان دار دایره

Bestway 54337

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی سایبان دار بست وی محصولی جدید با قیمتی مقرون به صرفه و ابعادی بزرگ می باشد که می تواند پذیرای تعداد نفرات سه الی چهار نفر درون آب باشد . این استخر بادی همانطور که از نام آن پیداست دارای سایبان نسبتا بزرگی در یک سمت خود می باشد که می تواند در جهت انداختن سایه در هنگام آب تنی بر روی محیط استخر قابل قبول عمل نماید . در طراحی ظاهری بدنه این استخر از رنگ های یکدست آبی و سفید استفاده شده است و طرح ساده ولی شیکی را به خود اختصاص داده است . جنس متریال استفاده شده در ساخت این استخر بادی از نوع پی وی سی چرمی با لایه های مختلف در قسمت هایی همچون دیواره ها و کف می باشد که استحکام بالا را برای شما به وجود می آورد و علاوه بر مهار حجم آب داخلی ، قابلیت تحمل وزن بالایی را نشان می دهد . ظرفیت آب فضای داخلی این استخر 850 لیتر می باشد که برای تخلیه آن می توانید از دریچه تخلیه ای که در بخش پایین استخر تعبیه شده است استفاده نمایید . به همراه این محصول پمپ باد دستی و یا برقی نیاز است تا به وسیله آن و ظرف مدت زمان سه الی چهار دقیقه استخر باد شده و قابل استفاده شود . وزن این استخر بادی خانوادگی زیبا 6.4 کیلو گرم می باشد و در فضای داخلی آن صندلی بادی بزرگی برای نشستن وجود دارد که متناسب با عمق آب می باشد . برای خرید استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی می توانید همین حالا سفارش خود را از نمایندگی اینتکس تهران نهایی کنید . 


معمولا استخر های بادی سایز بزرگ خانوادگی فاقد سایه بان هستند ولی استخر بادی خانوادگی سایبان دار دایره ، همانطور که از نامش مشخص است ، یک سایه بان بزرگ دارد که می تواند کاربرد بی نظیری را نیز داشته باشد . سایه بان این استخر نیز همانند خود استخر ، به صورت بادی ساخته شده است ، ستون های سایه بان به صورت بادی است و برخی از بخش های آن نیز تنها از لایه های پی وی سی ساخته شده است و غیر بادی می باشد . این لایه را می توان مشابه لایه های زیرین استخر دانست که اصلا به صورت بادی نیست . به منظور اینکه استخر بادی همانند خود استخر از پی وی سی ساخته شده است ، کاملا ضد آب بوده و در استفاده طولانی مدت نباید نگران این موضوع باشید که سایبان آن به مشکل خواهد خورد . در ضمن باید بگوییم که سایبان این استخر قابلیت جدا شدن از بدنه می باشد و زمانی که دوست داشته باشید می توانید آن را راه اندازی کنید . 

استخر های بادی گرد طرفداران خاص خود را دارد ، و شمایی که به دنبال خرید استخر بادی سایز بزرگ گرد هستید ، این مدل بهترین مدل برای شما خواهد بود . استخر های بادی بزرگ نیازمند آب بیشتری برای پر شدن خواهند بود ، برای همین است که استخر های بادی سایز بزرگ ، باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند به خوبی وزن آب را تحمل کند . حتی این استخر بادی ، یک صندلی و یک سکو دارد که شما می توانید برای نشستن از آن استفاده کنید . صندلی های بادی که برای استخر بادی استفاده می شوند ، از دوام بالایی برخوردار هستند و برای همین می توانند وزن هر فرد بزرگسال را به خوبی تحمل کنند . از آن جایی که داخل استخر با آب پر می شود ، وزن خیلی زیادی به صندلی وارد نخواهد شد و خود آب می تواند وزن را کمی سبک تر کند . قسمت صندلی به صورت جداگانه راه اندازی می شود و شما می توانید در صورت عدم نیاز ، حتی صندلی را راه اندازی نکنید . 


  • قطر : 241 سانتی متر
  • ارتفاع : 140 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 850 لیتر
  • وزن : 6.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 54337

استخر بادی خانوادگی سایبان دار دایره ای با قطر بزرگی که دارد می تواند به صورت همزمان مورد استفاده تعداد نفرات چهار الی پنج نفر قرار بگیرد . این استخر بادی به رنگ تمام آبی با حاشیه هایی از رنگ سفید ساخته شده است که می تواند ترکیب رنگی خوبی داشته باشد و به هنگام پر شدن داخل استخر با آب جلوه زیبایی را به محیط ببخشد . استخر بادی فوق همانطور که در تصاویر می بینید و از نام آن نیز پیداست دارای سایبان نسبتا بلندی می باشد که در قسمتی از بدنه استخر قرار گرفته است و می تواند در هنگام استفاده فضای باز از پوست بدن شما در برابر اشعه یو وی به خوبی محافظت کند . با نگاهی به ساختار داخلی این استخر می توانیم مشاهده کنیم که در قستی از آن دقیقا داخل آب فضای استخر صندلی بادی کارگزاری شده است . این صندلی بادی به صورت یکدست و با ارتفاع استاندارد ساخته شده است تا بدن شما را درون اب نگهدارد و نیازی به نشستن کف استخر نباشد .

این صندلی بادی توسط دریچه مجزا باد می شود و راه اندازی و یا عدم راه اندازی آن بستگی به سلیقه شخصی شما دارد و در صورت عدم استفاده می توانید آن را باد نکنید و بدون صندلی از استخر استفاده کنید . از مزیت های مهم این استخر که برند بست وی نیز تاکید بسیاری بر روی آن داشته است ، ساختار دو حلقه ای دیواره ها می باشد . این ساختار بدین معناست که از درون طراحی دیواره ها برای کنترل هر چه بیشتر نیروی آب به صورت دو حلقه ای صورت گرفته است تا فشار آب به صورت یکسان به دیواره ها وارد شود . به همین منظور در بدنه این استخر دو عدد دریچه باد تعبیه شده است زیرا باد شدن بدنه نیز به صورت لایه ای صورت می گیرد . طبق برآورد های صورت گرفته می توانیم اعلام کنیم که استخرهایی با بدنه های چند لایه عملکرد و کیفیت ساخت بسیار بالاتری را به نسبت استخرهای تک لایه از خود به نمایش می گذارند و علاوه بر استفاده در فضای سرپوشیده ، قابلیت استفاده در فضای باز همانند حیات و باغ و ویلا را خواهند داشت .

اما با گذشت از این نوع طراحی باید نگاهی به جنس بدنه این محصول داشته باشیم ، جایی که برند بست وی در ساخت آن از پی وی سی چرمی استفاده کرده است . این نوع پی وی سی دارای رویه ای از الیاف مش می باشد تا بدنه استخر را در برابر فشار ، ضربه و سوراخ شدگی در امان نگه دارد و در واقع کیفیت قابل قبول را برای شما به نمایش بگذارد . علاوه بر آن بدنه این استخر در برابر نور خورشید هیچ گونه کاهش کیفیتی از خود نشان نخواهد داد و پوسیدگی در آن بی معناست و همچنین طول عمر بالا را می توان برای آن در نظر گرفت . با تمامی این تفاسیر باز هم برند بست وی به رسم همیشگی که دارد درون بسته بندی این استخر بادی یک پکیج تعمیرات قرار داده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل به راحتی بتوانید اقدام به رفع بخش آسیب دیده نمایید .

قطر این استخر بادی خانوادگی 241 سانتی متر می باشد که نشان دهنده فضای استاندارد ونسبتا بزرگی است که در اختیار شما قرار می دهد . ارتفاع استخر تا بالای سایبان 140 سانتی متر است و ظرفیت نود درصدی آب استخر را می توان850 لیتر دانست . وزن استخر 6.4 کیلو گرم می باشد که به هنگام خالی شدن از باد کاملا جمع شده و فضای بسیار کمی را درون بسته بندی خود اشغال می کند و باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را همراه خود داشته باشید . خرید استخر بادی خانوادگی ارزان بست وی را می توانید از فروشگاه استخر بادی اینتکس تهران نهایی کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...