استخر بادی خانوادگی

کد bestway KB03520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 985 لیتر
  • طول: 305 سانتی متر
  • عرض: 183 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی دارای ابعاد مناسب برای استفاده در محیط های باز در فروشگاه اینترنتی استخر بادی ، فروشگاه اینتکس تهران

استخر بادی خانوادگی با نشیمنگاه بادی از جدید ترین استخر های بادی با طراحی بدنه مستطیلی بوده که ابعاد بسیار مناسبی داشته و در رده بهترین استخر های بادی خانوادگی قرار میگیرد که فروش بالایی داشته و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.این محصول دارای کیفیت و ضخامت بدنه مناسبی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور گرمای آفتاب برخوردار می باشد. به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز فراهم خواهد بود. این محصول که از بزرگترین نوع استخر های بادی محسوب شده برای تفریحات آبی سنین مختلف در فضای شخصی گزینه مناسبی خواهد بود و همچنین دارای ظرفیت آب بالایی بوده و طراحی بدنه آن به صورت دو تیکه می باشد. در داخل این استخر دو نشیمنگاه بادی بوده که به بدنه اصلی وصل بوده اما از طریق دریچه باد های مجزایی قابل راه اندازی می باشند. 

یکی از مزیت های بزرگ این استخر بادی را می توان وزن سبک آن برخلاف ابعاد بزرگی که دارد دانست ، جایی که با استخری بزرگ با وزن سبک 3 کیلو گرمی رو به رو هستید که به راحتی قابلیت جا به جایی در مسافرت ها و محیط های مختلف خانگی را نیز برای شما فراهم می آورد . با توجه به ابعاد و جنس بدنه ای که این استخر بادی دارد بهترین انتخاب برای استفاده در باغ ، ویلا و حیات منازل می باشد که شرایط را برای آب تنی سه الی چهار نفره بزرگسال به راحتی فراهم می کند . برای تامین آب داخلی این استخر بست وی به میزان آبی بالغ بر 985 لیتر نیاز خواهید داشت که برای سهولت در تخلیه آن در بخشی از بدنه یک دریچه تخلیه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ را دارد و از آب داخلی استخر به هنگام تخلیه می توانید در جهت آبیاری درختان باغ خود نیز استفاده کنید و به خوبی از هدر رفت آب جلوگیری به عمل می آورد .

جنس بدنه این استخر بادی از وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین از این استخر به دلیل متریال مقاومی که دارد می توانید در فضای باز و به زیر نور خورشید نیز با خیالی راحت استفاده کنید و لذت ببرید . تمامی قسمت های بدنه این استخر به جز کف آن به صورت باد تعبیه شده است تا محیطی راحت و لذت بخش را برایتان پدید آورد . اما غیربادی بودن کف این استخر به دلیل حفظ هر چه بهتر تعادل استخر به هنگام آب تنی و استفاده می باشد که در مجموع به خوبی توانسته است رضایت حداکثری مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد . ارتفاع این استخر تا بالاترین بخش بدنه 66 سانتی متر می باشد و عمق آبی بالغ بر 30 سانتی متری را در اختیار شما جهت آب تنی قرار می دهد .

استخر بادی خانوادگی

استخر های بادی یکی از پرفروش ترین انواع محصولات بادی و تفریحی بوده که به منظور استفاده تمام سنین طراحی و تولید شده است. این گروه از محصولات بدنه ای پرتابل داشته به طوری که شما برای راه اندازی و یا حتی جمع اوری آن نیاز به صرف زمان زیادی نخواهید داشت. استخر بادی خانوادگی یک نمونه کاربردی با طراحی استاندارد و ساده بوده که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد خرید استخر بادی را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش همراه با ما باشید.

استخر بادی خانوادگی | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری استخر بادی

استخر های بادی برای استفاده رده های مختلف سنی طراحی شده که نیاز داشته ظاهر آن ها با در نظر گرفتن علایق هر رده سنی به بازار عرضه کنند. از سوی دیگر استخر های بادی سایز بزرگ و خانوادگی معمولا ظاهری ساده داشته تا تمامی افراد به راحتی بتوانند این گروه از محصولات را انتخاب کرده و دچار مشکل نشوند. استخر بادی خانوادگی یک محصول مستطیل شکل بوده که دیواره اصلی آن از سه لایه تشکیل شده است. هر یک از این لایه ها دارای دریچه های باد اختصاصی برای راه اندازی بوده که موجب می شود بدنه اصلی این محصول طول عمر بالاتری داشته و کیفیت قابل قبولی در اختیار شما قرار دهد. رنگ بدنه اصلی این محصول ابی انتخاب شده تا آرامش را به شما در زمان استفاده منتقل کند. لبه بالایی محصول به همراه کف این استخر بادی نیز سفید و ساده بوده که با رنگ آبی یک تضاد زیبا را به نمایش بگذارد. این استخر بادی از دو بخش مجزا تشکیل شده که در قسمت میانه به یکدیگر وصل می شوند. در هر یک از این دو بخش یک نشیمنگاه بادی استاندارد وجود داشته که طراحی استانداردی داشته و شما می توانید در زمان تفریحات ابی بر روی این بخش بنشینید. در میانه این محصول نیز یک حلقه بادی شفاف آبی رنگ وجود داشته که در زمان تخلیه محصول از آب برای جا به جایی استخر بادی خود می توانید از آن استفاده کنید.


کیفیت و جنس بدنه استخر بادی

افراد در زمان خرید استخر بادی به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای از طول عمر آن نداشته و در فصول گرم سال حتی بتوانند از استخر بادی خود در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده به راحتی استفاده کنند. برای تولید و خرید استخر بادی با طول عمر بالا نیاز به توجه در مورد کیفیت جنس بدنه محصول وجود داشته که کارخانه بست وی با در نظر گرفتن این مورد بدنه اصلی این استخر بادی را از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل طرح چرم طراحی و تولید کرده است. کف استخر بادی با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن و فشار وارده به بدنه این محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل بوده که این بخش را از نوع وینیل دولایه تولید می کنند. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه و کیفیت بالایی که بدنه این استخر بادی داشته شما می توانید از این محصول در فضاهای باز نظیر باغ ، ویلا ، حیاط منزل و.... به راحتی استفاده کرده و لذت ببرید. زیرا تغییرات شرایط جوی آب و هوایی نظیر قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف آب موجب افت کیفیت بدنه این محصول نمی شود. 


سایز و ظرفیت داخلی استخر بادی

استخر بادی خانوادگی یک محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 305 سانتی متر و عرض آن معادل با 183 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این استخر بادی از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره آن بالغ بر 66 سانتی متر بوده که تنها 35 سانتی متر آن برای آب گیری ایده آل است. این میزان ابعاد بدنه گنجایش 985 لیتر آب را داشته که به میزان قابل توجهی در مصرف آب خانواده در زمان تفریحات آبی در فصول سرد سال صرفه جویی می شود. وزن بدنه این استخر بادی تنها 5 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که همراه داشتن این محصول در زمان سفر مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند.


خرید استخر بادی

با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی خانوادگی را دارید تنها کافی بوده به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا این محصول اورجینال را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
985 لیتر
طول
305 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دو نشیمنگاه بادی سرخود
مناسب تمامی سنین
دارای دو دریچه آب
دارای 6 دریچه مخصوص باد
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...