استخر بادی خانگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 772 لیتر
  • طول (قطر): 229 سانتی متر
  • عرض (قطر): 229 سانتی متر
2,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی اینتکس محصولی زیبا و مقاوم و ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران

استخر بادی خانگی اینتکس ، محصولی فوق العاده و پر فروش مناسب برای استفاده سنین کودکان و بزرگسالان با قیمت بسیار مناسب ، قطر این استخر بادی خانگی ، 229 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر میباشد ، استخر بادی خانگی اینتکس دارای دریچه تخلیه آب استخر ، رنگهای بسیار شاد ، محصول شرکت intex ، کیفیت بسیار عالی ، همراه با برچسب تعمیرات ، سایز بسته بندی 50*65 سانتی متر ، وزن خود استخر 4 کیلوگرم ، گنجایش آب 772 لیتر جنس استخر بادی خانگی از پلاستیک پی وی سی ، برای استفاده در منزل ، اتاق کودک به عنوان استخر توپ ، حیاط منزل ، ویلا و... 

شاید داشتن یک استخر خانگی در گذشته می توانست کمی دور از انتظار باشد اما استخر های بادی این امر را برای بسیاری از افراد محقق کردند و باعث شدند تا بتوانید در محیط خانگی خود نیز تفریحات آبی را داشته باشید . استخر های بادی توسط بسیاری از برندهای تولید و به بازار عرضه می شوند اما این استخر بادی خانگی توسط برند اینتکس و با طراحی مدرن و زیبا تولید شده است . این محصول دارای ظاهری زیبا می باشد و می توان آن را از پر فروش ترین استخر های بادی سال های گذشته تا به اکنون دانست . این محصول همانطور که در تصاویر آن می بینید دارای ظاهری رنگی می باشد که در بدنه بیرونی و داخلی آن از ترکیب رنگ های زرد ، بنفش و سبز که در دسته رنگ های شاد می باشد استفاده شده است .

این نوع طراحی به راحتی می تواند ظاهری زیبا را برای محیطی که درون آن از استخر بادی خود استفاده می کنید به همراه داشته باشد . ابعاد این استخر بادی همانطور که در توضیحات نیز گفتیم به قطر کمی بیشتر از دو متر می باشد که از این رو می تواند به راحتی شرایط استفاده همزمان برای چندین کودک را فراهم کند . البته باید گفت که عمق آب استخرهای بادی به گونه ای است که در واقع محیطی مناسب برای شنا نمی باشد و بیشتر باید درون آن ها به آب تنی بپردازید . اگر این استخر بادی را برای کودک خود انتخاب کرده اید باید بگوییم که با توجه به فضای داخلی بزرگی که دارد به راحتی می توانید خودتان به همراه کودک درون استخر نشسته و از دیدن آب تنی کودک تان لذت ببرید . استخر های بادی به طور به خصوصی می توانند هیجان را برای کودک به وجود آورند و آب تنی در روز برای بدن کودک بسیار مفید است و علاوه بر آن شادابی زیادی را به وجود می آورد .

استخر بادی خانگی

استخر بادی خانگی از محصولات بسیار جذاب و شیک است که توسط برند معروف و محبوب اینتکس طراحی و ساخته شده است . ما در این نقد و بررسی قصد داریم تابه طور کامل این محصول را برای شما بررسی کرده و نکات مثبت و منفی آن را برای شما شرح دهیم تا با هزینه ای که می خواهید برای خریدتان انجام دهید ، ارزشمند ترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

در ایام کنونی که دسترسی به استخر های عمومی به صورت همه روزه بسیار دشوار و امری نه چندان ساده می باشد ، وجود یک استخر بادی بزرگسال زیبا در خانه که در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل راه اندازی باشد و علاوه بر آن کودک خودش بتواند با خیالی راحت از آن استفاده کند می تواند نعمتی بزرگ باشد . باید گفت که استخر بادی فوق در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه به سادگی و توسط انواع پمپ باد برقی و دستی مخصوص محصولات بادی قابلیت راه اندازی را دارد . در بخش بدنه این استخر بادی به منظور سهولت در راه اندازی تعدادی دریچه قرار داده شده است که حتی خود کودک می تواند راه اندازی آن را به عهده بگیرد و اصلا کار دشواری پیش رو نخواهد داشت . علاوه بر راه اندازی سریع ، جمع آوری این استخر بادی نیز به راحتی صورت می گیرد و یکی از مزیت های این استخر را می تواند حجم بسیار کوچک آن در هنگامی که خالی از باد است دانست .

این استخر بادی به هنگام جمع شدن به راحتی درون بسته بندی خود جای می گیرد و از این رو برای محیط های خانگی که با کمبود جا مواجه هستند بسیار مناسب است زیرا به راحتی می توانید پس از جمع آوری آن را درون کمد دیواری و یا گوشه ای از حیات قرار داده و فضای زیادی را از شما اشغال نمی کند . وزن این محصول بالغ بر 6.9 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آنبا توجه به ابعادی که دارد است و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

طراحی و ارگونومی ساخت : ساختار این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ هایی نظیر بنفش ، صورتی ، زرد ، سبز و سفید به کار رفته است که متشکل از یک محصول بسیار جذاب و شیک می باشد . کف این استخر به صورتی طراحی شده تا در هنگام نشستن بر روی آن دچار خستگی و یا گرفتگی نشوید . جنس بدنه : اما جنس بدنه این محصول از pvc طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و صدمات وارد شده نظیر ساییدگی و ... می باشد . متخصصان ما به جنس و کیفیت این محصول نمره قابل قبولی را داده اند .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب  و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 229 سانتی متر ، ارتفاع : 56 سانتی متر ، ظرفیت آب : 772 لیتر و در نهایت وزن این 6.9 کیلو گرم است که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . ارتفاع این استخر به طوری بوده که مناسب تمام سنین از جمله 3 سال به بالا می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول تنها شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید ، تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی پنج دقیقه ، آن را باد و راه اندازی بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده آن را جمع کرده ، و همچنین وسایلات تیز را به آن نزدیک نکنید تا محصول دچار آسیب و یا صدمه ای نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی : استخر بادی خانگی یک محصول بسیار زیبا و شیک بوده که توسط برند معروف اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های بنفش ، صورتی ، زرد ، سبز و سفید به کار رفته است که این تنوع رنگ توانسته آن را به یک کالای چشم نواز تبدیل بکند . جنس بدنه این استخر از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

خرید استخر بادی : اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده ، تا در اسرع وقت کالای مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
ظرفیت
772 لیتر
طول (قطر)
229 سانتی متر
عرض (قطر)
229 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
6.9 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای طرح آکواریمی زیبا
قابل استفاده برای 2 الی 3 کودک
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...