استخر بادی خردسال

کد intex 57419

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 70 لیتر
  • قطر: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 81 سانتی متر
1,765,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خردسال ، با طراحی ویژه و رنگ بندی جذاب برای استفاده خردسالان در منزل ، حیاط ، و حمام با قطر 102 و ارتفاع 61 سانتی متر و عمق آب 22 سانتی متر ، کف باد شونده ، همراه با پمپ دستی ، برچسب تعمیرات ، با قیمت ارزان. این استخر بادی خرد سال دارای 4 عدد عروسک بادی میباشد که از بنده استخر جدا و متصل میشود. استخر بادی با طرح گل و شکوفه همراه با سایبان نخلی بسیار زیبا هدیه مناسب به کودکان دلبندتان. این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید . استخر بادی خردسال عرضه در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور . 

استخر بادی خردسال

طراحی گل گلی و وجود پروانه های رنگارنگ و البته خوشرنگ این استخر ، آن را به یکی از موارد محبوب فروشگاه اینتکس تبدیل کرده است . اینتکس با توجه به موارد مهمی همچون اهمیت کودکان به داشتن یک استخر بادی بی نظیر باعث شده است تا استخر های بادی با این نوع طراحی خاص تولید شوند ، برای همین است که شما می توانید با اطمینان خاطر این استخر های بادی را خریداری کنید و کودکان را تشویق به بازی با این نوع از استخر های بادی کنید . استخر های بادی وسیله هایی هستند که با بدنه بادی ساخته شده اند ، به همین علت می توان انتظار داشت که بدنه آن ها بسیار نرم و انعطاف پذیر است ، بدین ترتیب کودک شما می تواند از استخر بادی به بهترین شکل ممکن استفاده کند . این استخر حتی از بخش کف نیز به صورت بادی طراحی شده است ، بنابراین اگر کودک با هر طرف استخر بادی برخوردی داشته باشد ، صدمه ای به آن وارد نخواهد شد . 

هدف از نوع طراحی گل و شکوفه هایی که در بخش بالایی استخر وجود دارد ، یک ویژگی خاصی دارد و آن هم این است که گل ها می توانند با ایجاد سایه شرایط بهتری را برای کودکان ایجاد کند تا در زمان هایی که استخر را در فضای باز راه اندازی می کنید در زیر سایه آن قرار بگیرند . در واقع شرکت اینتکس به صورت هدفمند این طراحی را اجرایی کرد تا کودکان بتوانند استخری سایه بان دار داشته باشند و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنند . قبل از اقدام به خرید هر گونه استخر بادی ، رده سنی محصول را مورد بررسی قرار دهید . به طور مثال این استخر بادی برای کودکان زیر 4 سال می باشد . برای همین اگر قصد دارید که استخر را برای سنین بزرگتر خریداری کنید ، بهتر است که به سراغ سایر استخر های بادی فروشگاه اینتکس بروید ، شما می توانید تنوع بالایی از این محصولات را در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید . 


استخر بادی خردسال

در خرید استخر های بادی کودک اولین نکته جذابیت ظاهری استخر بادی می باشد. به گونه ای که در اولین برخورد نظر کودک را جلب کند و کودک به بازی در استخر تمایل نشان دهید. نکته مهم بعدی در خرید استخر بادی برای کودکان کیفیت محصول است. شرکت اینتکس به عنوان تولید کننده ای بسیار با تجربه در سطح جهان، تاکنون توانسته تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه کند و نظر مساعد مصرف کننده را جلب نماید. یکی از استخر هایی که علاوه بر داشتن این ویژگی ها، مشخصات دیگری نیز دارد که آن را برای استفاده کودک مناسب می کند، استخر بادی خردسال تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول زیبا می پردازیم.


طراحی ظاهری جذاب 

این استخر بادی به صورت دایره ای شکل می باشد. استخری با کفی گرد که کف استخر به رنگ آبی است. کف استخر به صورت حبابی ساخته شده است و بادشو می باشد. این گونه طراحی کف استخر طبی بوده و باعث می شود در صورت بازی کردن طولانی مدت کودک، بدن او خسته نشده و اذیت نشود. استخر بادی دارای دیواره های کوتاهی می باشد که آن را برای استفاده خردسالان مناسب می کند. زیرا با وجود این دیواره های کوتاه عمق آب بسیار کم می شود و کودک با ایمنی بیش تری می تواند به بازی بپردازد. دیواره استخر بادی به رنگ سبز می باشد که بر روی آن تصاویر فانتزی حیوانات نقش بسته است. هم چنین دیواره به صورت یک تکه می باشد و دارای یک دریچه باد است که برای باد کردن دیواره و خالی کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد. در اطراف دیواره ستون های بادی وجود دارد که به بدنه اصلی استخر متصل می باشد. بر روی این ستون ها چند پروانه بادی دیده می شود که جذابیت استخر را افزایش می دهد. استخر بادی دارای سایبان می باشد که در بالای این ستون ها قرار گرفته است. این سایبان به صورت سه گل بادی طراحی شده است که فانتزی هستند و دارای رنگ های آبی و زرد و صورتی می باشند. این استخر بادی دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد که تمامی رنگ های شاد و زیبا در آن به کار رفته است. 


موارد استفاده استخر بادی 

این استخر بادی دارای اندازه ای نسبتا کوچک می باشد که برای استفاده در فضاهای کوچک و مخصوصا آپارتمان تولید شده است. استخر بادی را می توانید برای کودکان 1 سال تا 3 سال تهیه بفرمایید. اغلب کودکان بازی کردن با آب را دوست دارند اما حمام و شست و شو برای آن ها کاری طاقت فرسا می باشد. این استخر بادی را می توانید در حمام قرار دهید و در هنگام بازی کردن کودک، به استحمام او نیز بپردازید تا فضای حمام را برای کودک رضایت بخش کنید. یکی از کاربرد های این استخر بادی استفاده از آن در فضای بیرون از منزل می باشد. این استخر بادی دارای سایبان است که از پوست حساس کودک در برابر نور مستقیم خورشید محافظت می کند. با وجود سایبان می توانید این استخر را در زیر آفتاب قرار دهید تا کودک به بازی مشغول شود. با این کار بدون نگرانی از سوختن پوست کودک، او می تواند از گرمای آفتاب لذت ببرد. ازدیگر کاربردهای این استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. این استخر بادی را می توانید در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های کوچک رنگی (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) پر کنید. با وجود رنگ آمیزی شاد استخر و قرار گرفتن توپ های رنگی در داخل آن، بی شک زیبایی بی نظیری به اتاق کودک شما خواهد بخشید. 


مشخصات فنی استخر بادی 

این استخر بادی دارای قطر 102  سانتی متر و ارتفاع 81 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب استخر بادی معادل 70 لیتر است. وزن استخر بادی حدود یک و نیم کیلوگرم می باشد که امکان حمل و جابه جایی آن را تسهیل می کند. این استخر بادی دارای پمپ باد دستی کوچک می باشد که شما می توانید توسط آن به راحتی استخر بادی را راه اندازی نمایید. رویه استخر بادی به صورت طرح چرم ساخته شده است که طول عمر بالایی دارد. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی خردسال به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه نمایید

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
70 لیتر
قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
سایر ویژگی‌ها
سنین مورد استفاده 1 تا 3 سال
وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
دارای سایه بان بادی
دارای کف بادی
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دولایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...