استخر بادی دارای حلقه بسکتبال کودک

کد bestway 54122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت:
  • طول: 237 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دارای حلقه بسکتبال کودک محصولی بسیار مناسب برای تفریح فرزندان شما از سری تولیدات بست وی

یکی دیگر از محصولات ویژه و طرح دار مخصوص کودک بخش استخر بادی ، استخر بادی دارای حلقه بسکتبال کودک می باشد که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. این استخر بادی از تولیدات برند بزرگ بست وی می باشد که با طراحی و ساختاری که دارد از پر فروش ترین محصولات اینتکس تهران لقب گرفت است. این استخر بادی دارای ابعاد مناسب برای استفاده کودکان و تفریح آن ها می باشد. طول این استخر بادی 237 سانتی متر ، عرض استخر 152 سانتی متر و ارتفاع استخر بادی دارای حلقه بسکتبال کودک 94 سانتی متر می باشد که در بین انواع دیگر استخر های بادی قابل توجه می باشد. جنس بخش های مختلف این محصول کودک از ونیل بوده که زیبایی و در عین حال مقاومت را به این استخر بخشیده است. دارا بودن وزن بسیار مناسب 5 کیلوگرمی محصول یکی از ویژگی های مهم این استخر می باشد که نشان از راحتی جابجایی این محصول دارد. 

اگر دو کودک دارید و یا کودک شما دوست دارد با کودکان دیگر و دوستان خود تفریحات آبی داشته باشد . استخر بادی دارای حلقه بستکبال کودک بهترین گزینه برای آن خواهد بود ، برای اینکه در داخل خود یک بازی مهیج توپی جای داده است که بسیاری از کودکان علاقه زیادی به آن دارند . بازی که در داخل این استخر گنجانده شده است ، در تصویر و در نام محصول مشخص شده است ، کودکان می توانند برای تفریحات آبی خود به داخل این استخر رفته و بازی های شاد خود را داشته باشند ، همچنین با دوستان خود به رقابت بپردازند و تفریح داشته باشند . این استخر بادی همانطور که به ابعادش نیز اشاره شد ، سایز بزرگی دارد ، به طوری که حتی بزرگسالان نیز می توانند به همراه کودکان مشغول بازی شوند تا در روز های گرم تابستانی بتوانید یک محیط خنک و شادی را در منزل برای خود و کودکانتان دست و پا کنید . 

اگرچه ابعادی که این استخر بادی جدید فروشگاه اینتکس تهران بزرگ است ، ولی شما باز هم می توانید آن را با سرعت زیادی راه اندازی کنید ، برای راه اندازی کردن این استخر بادی می توانید از پمپ باد استفاده کنید . پمپ هایی مانند پمپ باد دستی و یا برقی می توانند برای راه اندازی این استخر کاربرد داشته باشند ، ولی باید به این نکته توجه کنید که شاید در مکانی که استخر را راه اندازی می کنید ، پریز برقی وجود نداشته باشد ، برای همین از پمپ باد دستی استفاده کنید . پمپ های باد پدالی یا شارژی نیز از سایر پمپ های باد دوست داشتنی و مناسب برای استخر می باشند . کیفیت ساخت بدنه این استخر فوق العاده است ، به طوریکه می تواند ظرفیت بالای آبی که در داخل استخر ریخته شده است را به خوبی تحمل کند و کوچک ترین آسیبی را متحمل نشود . 

شرکت های تولید کننده محصولات بادی هر ساله با تولید برخی کالا ها نظر مشتریان را به سوی خود جلب می کنند. هر کدام ویژگی ها و طرح های متنوعی دارند و محصولات که خلاقیتی در ساخت آنها وجود نداشته باشد بدون شک با شکست مواجه شده اند. یکی از کالا های جدید و بروز تولید شده توسط شرکت اینتکس استخر بادی طرح قطار می باشد که ساختار بسیار زیبایی داشته و جذابیت آن شما را جذب خود خواهد کرد. در این مقاله و در ادامه قصد داریم به نقد جزء به جزء این محصول بپردازیم. پس با ما همراه باشید. 

طراحی

ساختار استفاده شده برای این استخر به صورت مستطیل بوده که از دیواره هایی کوتاه و بلند در قسمت های جلویی و پشتی (دقیقا مشابه بدنه فانتزی قطار) بهره می برد. این استخر که بیشتر به عنوان استخر توپ بادی استفاده می شود، قابل استفاده به عنوان استخر آب نیز برای سنین کودکان و خردسالان خواهد بود. این کالا در واقع به شکل یک قطار طراحی شده که در قسمت انتهایی خود از قسمت های پایه مانند بادی در سقف و قسمت مقابل آن نیز مانند قطار های واقعی با رنگ بندی شاد و جذاب طراحی شده است تا زیبایی آن را افزایش دهد. قسمت کف این کالا به صورت ساده بوده و رویه دیواره آن از طرح های قطاری بهره می برد.

جنس بدنه

بدنه محصولات بادی از مواد مختلفی همچون پی وی سی و وینیل ساخته می شوند که هر کدام مزایای خود را دارن، این کالا نیز از جنس پلاستیک پی وی سی با روکش مات می باشد. تمام قسمت این بدنه از لایه های مشابه با ضخامت یکسانی بهره برده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. اما این بدنه همانطور که اشاره کردیم به اندازه ای با کیفیت بوده که به راحتی بر روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر نیز قابل استفاده خواهد بود.

ابعاد و وزن

ابعاد این استخر توپ بادی برابر با 137 سانتی متر طول، 99 سانتی متر عرض، 94 سانتی متر ارتفاع می باشد که البته تا بالا ترین قسمت قطار و طول ترین و عریض ترین قسمت های آن است که برای استفاده یک الی دو کودک و یا خردسال بسیار مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. طبق این ابعاد وزن کلی و بسته بندی این محصول نیز به به 3.3 کیلوگرم رسیده که خود استخر شامل وزن کمتری خواهد بود. به همین دلیل می توان آن را به سادگی و در مدت زمان کوتاهی می توان آن را حمل کرده و در قسمت جدیدی راه اندازی کرد. 

روش نصب

راه اندازی این استخر بادی در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل انجام است و می توان آن را به سادگی و با انجام چند مرحله ساده نصب کرد. در مرحله اول یک محیط صاف و بدون هیچ شئ تیزی باید محل قرار گیری این استخر بادی باشد. در ادامه نوبت به خارج کردن استخر توپ از بسته بندی و یا ساک حمل می باشد. استخر را خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. در ادامه نوبت به باد کردن استخر می رسد. استخر را  با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی باد کنید و با اطمینان از بسته شدن تمامی دریچه های تخلیه آن استخر آماده استفاده شما می شود.

نوع
خانگی
ظرفیت
طول
237 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
94 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...