استخر بادی دارای قطار کودک

کد bestway 5111۹

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ظرفیت: 367 لیتر
  • طول: 285 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح قطار اینتکس برای استفاده کودکان و افراد خانواده در سایت اینترنتی  و فروشگاه استخر بادی کودک در ایران

استخر بادی کودک دارای قطار یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط برند نامدار بست وی که تولیداتی بسیار در زمینه محصولات بادی بخصوص استخر بادی کودک دارد در ایران نمایندگی فروش محصولات این برند را شرکت بزرگ اینتکس تهران برعهده دارد که محصولات بسیاری را به بازار عرضه می کند. استخر بادی دارای قطار کودک  دارای کیفیت فوق العاده و دارای معیار های و استاندارد های جهانی است. جنس بخش های این استخر بادی کودک بسیار با کیفیت و قابل توجه می باشد به شکلی که جنس بخش بدنه استخر از ونیل طرح چرم با زیبایی های خاص خود ، جنس بخش کناری از ونیل طرح دار و جنس کف استخر نیز از ونیل دولایه می باشد که مقاومت محصول را دوچندان کرده است. استخر بادی دارای قطار کودک  برای استفاده سنین بالای 2 سال می باشد و با طرح شیک و کودک پسندی که دارد به راحتی توانست نظر مشتریان را به خود جلب کند. 

استخرهای بادی طرح دار و فانتزی در میان کودکان بسیار محبوبیت بالایی دارند ، درست است که حجم آب داخلی این محصولات به گونه ای نیست که کودک بتواند درون آن به آب تنی بپردازد اما هیجان بازی و سرگرمی درون آن ها بسیار بالاتر استخرهای بادی ساده می باشد . این محصول همانطور که در تصاویر می بینید برگرفته از شکل قطار و راه آهن می باشد که تمامی عروسک های بادی درون بسته بندی آن وجود دارد . در بخش وسطی این مجموعه یک عدد استخر بادی کوچک قرار گرفته است که می توانید آب را درون آن پر کرده و یک نفر کودک درون آن جای می گیرد . دور تا دور این حوزچه کوچک ریل های قطار قرار گرفته است که کودک از وسط آن و هنگامی که به درون آب قرار گرفته است می تواند قطار را به راحتی هدایت کند .

به همراه این محصول یک عدد قطار بادی زیبا ، یک میله بادی فانتزی و همچنین تعدادی توپ بادی رنگی وجود دارد که شما را از خرید عروسک های بادی مجزا به دور نگه می دارد . اما برای راه اندازی این استخر بادی کودک نیاز به یک پمپ باد دستی و یا برقی احساس می شود که باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید زیرا برند بست وی درون استخرهای بادی خود پمپ باد را قرار نخواهد داد تا قیمت های اقتصادی تری برای محصولات در نظر گرفته شود . اگربه دنبال یک استخر بادی سبک و جمع و جور برای استفاده در محیط های خانگی همانند حیات منازل و یا محیط های داخلی آپارتمان هستید این استخر بادی می تواند برای شما بهترین گزینه به شمار بیاید .

استخر بادی دارای قطار کودک

استخر های بادی کودک که برای بازی های دسته جمعی کودکان طراحی شده اند همیشه جذابیت بالایی دارند. این استخر ها برای فضاهای باز ساخته می شوند و بسیار بزرگ هستند. هم زمان چند کودک می توانند در آن بازی کنند. تمامی کودکان از بازی کردن گروهی لذت می برند و سرشار از شادی می شوند. استخر بادی دارای قطار کودک یکی از بهترین و زیباترین استخر های تولید شده در سایز بزرگ می باشد که برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است. در ادامه این استخر جذاب را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ظاهر جذاب استخر بادی 

این استخر بادی کودک به صورت ریل قطار طراحی شده است. فرم کلی بدنه استخر به صورت یک بیضی بوده که ظاهری شبیه به ریل قطار دارد. کف استخر بادی به صورت راه راه است که مانند چوب های ریل قطار می باشد. رنگ کلی استخر بادی نارنجی می باشد. دیواره استخر بادی به صورت یک تکه نارنجی رنگ است که دارای دریچه باد جداگانه می باشد. دیواره استخر کوتاه است و ایمنی بالایی برای کودکان کوچک تر دارد. زیرا خطر افتادن کودکان به داخل آب را به حداقل می رساند. در یک قسمت از این ریل قطار یک زیر گذر باشو موجود می باشد که در بالای آن ساعت قرار دارد و مانند ایستگاه راه آهن است. هم چنین یک ستون بادی سفید و قرمز که علامت ایست می باشد نیز به صورت مجزا به همراه استخر وجود دارد. این اسباب بازی کاملا جداگانه از مجموعه بوده و به صورت مجزا باد می شود. یک لوکوموتیو فانتزی نیز به همراه استخر موجود است. این اسباب بازی نیز مجزا می باشد و کودک می تواند بر روی آن سوار شده و بازی کند و در آب استخر سر بخورد. تمامی این مجموعه به صورت ریل و ایستگاه راه آهن طراحی شده است و برای بازی کودکان بسیار جذاب می باشد. 


اندازه استخر بادی

این استخر بادی دارای طول 285 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر بادی 119 سانتی متر است. اندازه استخر بادی به گونه ای می باشد که می توانید از آن در حیاط منزل و ویلا نیز بهره ببرید و برای فضاهای باز تولید شده است. ظرفیت آب استخر بادی معادل 367 لیتر آب است. برای راه اندازی استخر بادی کافی است آن را از بسته بندی خارج کنید. در یک فضای مناسب که عاری از سنگ و اشیای تیز باشد استخر بادی را پهن کنید. سپس توسط یک پمپ باد دستی به سادگی از طریق دریچه های هوای تعبیه شده در بدنه استخر اقدام به باد کردن استخر نمایید. پس از باد کردن داخل استخر را از آب پر نمایید. 


جنس بدنه استخر بادی 

استخر بادی از بهترین نوع وینیل طرح چرم ساخته شده است. بدنه استخر در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. این جنس بدنه وزن استخر بادی را تا پایین ترین حد ممکن می رساند که حمل و جابه جایی استخر را تسهیل می کند. هم چنین بالا بودن انعطاف بدنه وینیل باعث می شود استخر بادی تمامی ضربه های ناشی از بازی کردن کودکان را دفع کند تا بدنه آسیب نبیند و استخر دچار پارگی نشود. به دلیل بالا بودن کیفیت بدنه استخر را می توانید ساعت های طولانی در مقابل آفتاب قرار دهید و مطمئن باشید بدنه استخر دچار افت کیفیت نمی شود. هم چنین استفاده از دماهای مختلف آب در این استخر بادی به بدنه آسیب نمی زند. در صورت استفاده نادرست از استخر بادی اگر بدنه دچار آسیب شد، یک بسته برچسب تعمیرات در استخر قرار داده شده است تا بتوانید بدنه را ترمیم کنید. هم چنین برای راه اندازی و جمع کردن استخر یک عدد دفترچه راهنما در بسته بندی موجود است تا به آن مراجعه نمایید. 


روش های خرید

برای خرید استخر بادی دارای قطار کودک از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید به دو صورت اقدام نمایید. به صورت حضوری می توانید استخر را خریداری نمایید. با مراجعه به سایت اینتکس تهران می توانید به صورت اینترنتی استخر بادی را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید تا خریدی ساده و لذت بخش را تجربه کنید.

نوع
بیضی
ظرفیت
367 لیتر
طول
285 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
119 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل رنگی
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 2 سال
دارای طراحی شیک و کودک پسند
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...