استخر بادی کودک مدل دایره ای

intex 57489

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 742 لیتر
  • قطر: 203 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مدل دایره ای سه رنگ از سری محصولات زیبا و منحصر به فرد شرکت اینتکس می باشد که در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش استخر بادی اینتکی در ایران

استخر بادی کودک مدل دایره ای سه رنگ از سری محصولات زیبا و منحصر به فرد شرکت اینتکس می باشد که دارای ویژگی های بسیاری است ، دارا بودن طراحی دوتکه ای زیبا ، قابل استفاده بودن برای سه الی چهار کودک و قابل حمل و راه اندازی آسوده و دارای بودن وزن پایین 2.6 کیلوگرم از ویژگی های استخر بادی دایره ای می باشد. ابعاد این استخر گرد کودک نیز مناسب می باشد ، قطر استخر 203 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد ظرفیت 742 لیتر آب را دارا است. به همراه این استخر بادی برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما وجود دارد که به استفاده آسان تر وراحت تر این محصول کمک های بسیاری می کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

این استخر بادی کودک با توجه به رنگبندی زیبایی که دارد و در بدنه خود از رنگ های شاد استفاده می کند به خوبی می تواند شادابی و نشاط را برای کودک شما به وجود بیاورد . استخر بادی فوق همانطور که در بخش های بالاتر اشاره ای به آن داشتیم ساخته شده توسط برند محبوب اینتکس می باشد که در زمینه ساخت استخر بادی دانش بسیار بالایی دارد و کیفیت فراتر از استاندارد را در اختیار شما قرار می دهد . این استخر بادی همانطور که در تصاویر آن مشاهده می کنید دارای طراحی سه لایه می باشد که در افزایش استحکام این محصول بسیار تاثیر گذار است . این طراحی سه لایه باعث می شود تا فشار وارده به استخر بادی در لایه های مختلف به صورت یکسان تقسیم شوند و این تقسیم شدن فشار به خوبی فشار آب و افراد استفاده کننده را مهار می نماید .

علاوه بر آن از مزیت های دیگر چند لایه بودن محصولات بادی در این است که به هنگام وجود مشکل در یکی از لایه ها دیگر نیاز به تعمیر کلی استخر نیست و مشکل به لایه های دیگر نفوذ نمی کند . باید گفت که این امر نیز در این استخر بادی به خوبی رعایت شده است و در واقع طراحی مهندسی شده فوق العاده ای برای این استخر بادی در نظر گرفته شده است . اما جنس بدنه این محصول همانطور که در جدول آن مشاهده می کنید از نوع پی وی سی چرمی رنگی می باشد که در دیواره ها به صورت تک لایه و در بخش کف استخر بادی به صورت دو لایه طراحی شده است تا به راحتی بتواند وزن کودکان را بر روی خود تحمل کند .

استخر بادی دایره ای سه رنگ کودک

استخر بادی کودک دایره ای سه رنگ از محصولات زیبا و شکیل برای کودکان بوده که توسط شرکت محبوب و جهان اینتکس طراحی و ساخته شده است . ما در این قسمت سعی داریم تا با همراهی و کمک متخصصانمان به بررسی کامل این محصول پرداخته ، و معایب و مزایای آن را به طور کامل برای کامل برای شما شرح دهیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت : این کالا دارای ساختار گردی بوده و در آن رنگ های سبز ، آبی و سفید به کار رفته است که موجب زیبا تر کردن این محصول شده است . این استخر از سه لایه حلقه بادی طراحی و ساخته شده است که در ابتدا برای کم بودن ارتفاع و داشتن نشیمنگاه برای کودکان شما ، و همچنین این محصول را انعطاف پذیر کرده و در هنگام وارد شدن فشار و یا ضربه ای به آن ، فشاره به وارده به هر سه قسمت پخش می شود و به همین ترتیب به آسیب دیدن به این محصول جلوگیری می کند .

جنس بدنه : کودکان در هنگام بازی و تفریح کردن به هیچ وجه به مراقبت و نگهداری از محصول توجهی نمی کنند ، به همین ترتیب کمپانی های جهانی و معروف جهان محصولاتی که برای کودکان طراحی و روانه بازار می کنند ، در وهله اول کیفیت و مقاومت آن را بالا می برند . جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های کودکان در حین بازی می باشد .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است  : قطر : 203 سانتی متر ، ارتفاع : 51 سانتی متر ، ظرفیت آب : 742 سانتی متر و در نهایت وزن این کالا 2.6 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . این محصول را می توانید در منزل استفاده نمایید ، همچنین می توانید آن را جمع  کرده و در ایام مسافرت برای فرزند دلبنتان حمل کرده تا کودک شما در روز های مسافرت نیز از داشتن یک استخر خصوصی بی نصیب نباشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید ، تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول را باد کرده و برای فرزندتان راه اندازی نمایید . این محصول به هیچ وجه برای افراد بالغ و بزرگسال طراحی و ساخته نشده است به همین دلیل کسانی وزن بالایی دارند و یا بزرگسال هستند از این محصول استفاده نکنند ، همچنین سعی کنید تا حتما پس از استفاده فرزندتان ، ان را جمع کرده تا دچار آسیب های احتمالی نشود ، و در آخر وسایل تیز را به بدنه این محصول نزدیک نکنید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی دایره ای سه رنگ یک محصول استثنایی و جذاب بوده که توسط کمپانی نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این مصول به صورت گرد بوده و در آن سه رنگ سبز ، آبی و سفید به کار رفته است . جنس دبنه این محصول از pvc بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، می توانید هم اکنون آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

یکی از نکات مهم که در هنگام استفاده از این استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید این است که به طور کلی این استخر بادی برای کودکان تعبیه شده است و قابلیت استفاده توسط افراد بزرگسال با وزن بالا را ندارد و بهتر است درون استخر وارد نشوند زیرا می تواند آسیب هایی را به بدنه استخر وارد کند . این استخر بادی برای استفاده سه الی چهار کودک طراحی شده است و به راحتی و بدون دغدغه می تواننند درون این محصول به آب تنی بپردازند اما ورود افراد بزرگسال شاید دردسرساز شود و همچنین منجر به کاهش طول عمر محصول می شود . علاوه بر آن در هنگام استفاده از محصولات بادی باید مراقبت های لازم را انجام دهید تا از برخورد اجسام تیز و یا حرارت مستقیم به محصول خودداری شود زیرا بدنه محصولات بادی به طور کلی در برابر این اجسام بی دفاع می باشند .

وزن استخر بادی اینتکس فوق 2.6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و حتی خود کودکان در صورت نیاز می توانند آن را جا به جا و به درون حیات خانه منتقل کرده و از آن استفاده کنند . راه اندازی این استخر بادی نیز کار سختی نیست و با استفاده از انواع پمپ باد های دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی صورت می گیرد و با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان سه الی چهار دقیقه برای این استخر بادی به طول می انجامد . ابعاد بزرگ داخلی این استخر بادی را با حدود هفتصد لیتر آب می توانید پر کنید و برای خالی کردن آن می توانید از دریچه تخلیه آبی که در بدنه آن تعبیه شده است استفاده کنید و از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان خانه خود استفاده کنید . این استخر بادی اینتکس با ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش با پایین ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران قابل خرید می باشد .

نوع
خانگی
ظرفیت
742 لیتر
قطر
203 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف و مات
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
2.6 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای طرح دو تکه ای زیبا
قابل استفاده برای 3 الی 4 کودک
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...