استخر بادی دزدان دریایی کودک

کد bestway 53041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 212 لیتر
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی کودک مستطیلی طرحدار اینتکس از نمونه استخر های بادی 4 لایه با طراحی بچگانه است که با قیمت مناسب به فروش می رسد.

استخر بادی کودک مدل دزدان دریایی کودک از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه بست وی می باشد که از طراحی منحصربه فردی بهره می گیرد و توانسته است نظر کودکان را به خود جلب کند ، این استخر بادی کودک از ابعاد مناسبی نیز بهره می برد ، طول این استخر 190 سانتی متر ، عرض آن 140 سانتی متر و ارتفاعش 96 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد این استخر بادی کودک ظرفیت 212 لیتر آب را داراست. جنس رویه استخر از پی وی سی براق و جنس بخش کناری و جنس کف از پی وی سی دولایه است که باعث مقاومت بالای این محصول شده است. دارا بودن دو شمشیر بادی ، دارا بودن یک آبپاش و مناسب سنین بالای 3 سال از سایر ویژگی های این استخر بادی کودک می باشد. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

وسیله های بازی زیادی که در کنار این استخر بادی قرار داده شده است ، استخر را بسیار محبوب کرده است . این استخر بادی بیشتر یک استخر بادی دو نفره یا سه نفره است ، برای اینکه در آن تدابیر بازی دو نفره انجام شده است ، به طور مثال دو عدد شمشیر بادی برای این استخر در نظر گرفته شده است که کودکان می توانند با گرفتن آن در دست خود ، جنگ کنند و یکدیگر را شکست دهند ، البته که این جنگ آسیبی به کودکان وارد نخواهد کرد ، دلیل آن نیز کامل مشخص است ، زیرا این شمشیر ها به صورت بادی ساخته شده است و می تواند از آسیب رسیدن به دور باشند . سبکی شمشیر ها ، کودکان را به زحمت نمی اندازد و آن ها می توانند به راحتی و بدون مشکل از استخر بادی استفاده کنند . لحظه های شادی را برای خود رقم بزنند . یک پرچم مشکلی دزدان دریایی در انتهای استخر به اهتزاز در آمده است که جذابیت این استخر بادی که شبیه به کشتی دزدان دریایی است را چند برابر نموده . 

اگر قسمت جلویی استخر بادی را مشاهده کنید ، عرشه کشتی را می بینید ، فرمانی که برای استخر در نظر گرفته شده است ، قابلیت چرخش داشته و کودکان شما می توانند آن را چرخانده و ناخدای کشتی شوند . این استخر ابعادی بزرگ دارد و برای همین باید آن را در محلی مانند حیاط ، بالای پشت بام در صورت ایمن بودن ، پارکینگ خانه ، ویلا ، مسافرت و ... استفاده کرد . اگر فکر می کنید که راه اندازی استخر بادی دزدان دریایی کودک برای شما دشوار است ، می توانید از پمپ باد استفاده کنید تا در سریع ترین حالت ممکن استخر بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . شما می توانید این استخر بادی را حتی با استفاده از پمپ های باد برقی راه اندازی کنید . ولی از آن جایی که پمپ های دستی بدون نیاز به برق کار می کنند ، می توانند گزینه خوبی برای استفاده باشند .

استخر بادی دزدان دریایی کودک

استخر بادی دزدان دریایی کودک یکی از محصولات مهیج و زیباییست که به تازگی توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار می باشد و با خرید ان میتوانید لحظات شاد و مفرحی را برای کودک خود خلق کنید. در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که ظاهر این محصول به صورت مستطیلی شکل و همانند قایق می باشد. قسمت جلویی این استخر دارای عرض کمتری است و از دو طرف به سمت جلو جمع شده و شکل نوک قایق را شبیه سازی کرده است. لبه های کناری این محصول هم همگی به صورت گرد طراحی و تولید شده اند که فوق العاده زیباست. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که کف ان به صورت یکدست زیتونی تولید شده است. هم چنین لبه های بادی کناری این کالا قرمز بوده و یک لبه مشکی رنگ نیز در جلوی این محصول دیده می شود. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا طرح هایی با رنگ طلایی هم بر روی خود می بیند که بسیار دیدنی است. در کنار این استخر دو عدد شمشیر بادی هم وجود دارد که برای بازی و تفریح بیشتر کودکان تعبیه شده است. هم چنین یک عدد پرچم دزدان دریایی هم در انتهای این قایق به چشم می خورد. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول زیبا از نظر طراحی و ساخت را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از دیگر موارد مهم در خصوص یک محصول بادی جنس بدنه ان است که باید به گونه ای تولید شود تا محصول همیشه سالم و سلامت بوده و در معرض خطر قرار نگیرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC براق دارد و بخش های کناری و همین طور کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه طراحی و تولید گدیده است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.24 میلی متر می باشد که نشان از ضخیم بودن و کیفیت بالای این استخر دارد. هم چنین ظرفیت اب این محصول نیز 212 لیتر است که به راحتی می توانید ان را پر کرده و استفاده نمایید. هم چنین این کالا در طول 190 سانتی متر ، عرض 140 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 96 سانتی متر طراحی و تولید شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این استخر بادی کار سختی را در پیش نخواهید داشت. در ابتدا باید سعی کنید تا تمام محفظه های باد موجود بر روی این محصول را پیدا کنید. پس از انجام این کار شما می بایست اقدام به خرید یک عدد پمپ باد کنید تا بتوانید به راحتی این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. چند نکته مهم در این خصوص وجود خواهد داشت. در ابتدا باید از ضربه زدن به این کالا بپرهیزید. هم چنین در هنگام باد کردن این محصول را به اندازه باد کنید و از باد زدن زیاد این کالا بپرهیزید چون این کار احتمال اسیب دیدن را بالا می برد. هم چنین می بایست پس از اتمام باد کردن این محصول سعی کنید تا محفظه های باد را ببندید تا باد داخل این محصول حفظ شود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که وسایل نوک تیز را هم از کنار این استخر دور کنید تاسوراخ نشود.

جمع بندی

استخر بادی دزدان دریایی کودک محصولی فوق العاده دیدن و جذاب است که ساخت شرکت بست وی بوده و دارای دو عدد شمشیر بادی و یک عدد ابپاش نیز می باشد. این محصول مناسب برای کودکان بالای سه سال است که بدنه ای مقاوم را هم دارد. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
212 لیتر
طول
190 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
96 سانتی متر
جنس رویه
PVC براق
جنس بخش کناری
PVC دولایه
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دو شمشیر بادی
به یک آبپاش دوست داشتنی
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...