استخر بادی دلفین

کد bestway 51048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 697 لیتر
  • قطر: 170 سانتی متر
  • ارتفاع: 53 سانتی متر
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دلفین از سری محصولات ساده شرکت است و با قیمت مناسب و ارزان در نمایندگی محصولات بادی

استخر بادی کودک طرح دلفین از سری محصولات ساده ولی در عین حال پر کاربرد موجود در بازار می باشد. این استخر بادی توسط برند بست وی تولید شده است که از بزرگ ترین تولدکنندگان محصولات بادی در جهان بوده و محصولات خود را به کشور های مختتلف جهان از جمله ایران صادر می کند. این استخر برای سنین بالای 6 سال مناسب می باشد. این استخر بادی در به شکل گرد و در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و دارای قطری برابر 170 سانتی متر می باشد و دارای ارتفاعی برابر 53 سانتی متر است. با توجه به این ابعاد استخر بادی دلفین دارای ظرفیت 697 لیتر آب می باشد. جنس بدنه این استخر بادی از ونیل براق ، جنس بخش کناری از ونیل طرح دار بسیار زیبا ، و جنس کف از ونیل دو لایه با مقاومت بالا می باشد. مناسب بودن برای سنین مختلف ، دارای سه دریچه باد مجزا ، قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ ، و ساختار بدنه سه لایه از سایر ویژگی های این استخر بادی دلفین  می باشد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

یک استخر جذاب و دوست داشتنی است که می توان گفت شبیه به دریا می باشد ، زیرا کف دریا را نشان می دهد که دلفین های بازیگوش در داخل آب در حال شنا کردن هستند ، این استخر بادی یک ویژگی بسیار جالب و دوست داشتنی دارد و آن هم این است که بدنه محصول به صورت شفاف در نظر گرفته شده است ، طراحی شفاف در استخر بادی می تواند جذابیت های خاصی را به استخر بادی ببخشد . به همین خاطر است که شما می توانید بدون مشکل از آن استفاده کنید . این استخر بادی برای سنین کودکان 3 تا 6 سال ساخته شده است و می تواند بهترین بستر و مناسب ترین استخر برای آن ها باشد تا بتوانند سرگرمی های شاد و مفرحی را در درون خانه مانند حیاط خانه داشته باشند . با توجه به اینکه از استخر بادی می توان در خانه استفاده کرد ، والدین می توانند بازی کودکان را نظارت کنند و همواره مراقب آن ها باشند . 

با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد ، چند کودک نیز می توانند به صورت همزمان از استخر بادی استفاده کنند ، برای همین نمی توان گفت که ابعاد استخر خیلی کوچک است . نوع طراحی خاص این استخر بادی باعث شده است تا استخر به خوبی بتواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاومت های خوبی را از خود نشان دهد و بتواند وزن آب و یا فشار هایی که به بدنه استخر وارد می شود را خنثی کند و از آسیب رسیدن به استخر بادی جلوگیری نماید . این استخر بادی به بهترین شکل ساخته شده و لایه های آن پرسینگ عالی دارند . کف استخر که رنگ آبی دارد ، بر خلاف دیواره های طرح دار و شفاف استخر ، به صورت دو لایه ساخته شده و غیر بادی می باشد . این طراحی که در اغلب استخر های بادی به کار گرفته شده است ، می تواند دوام استخر را تا حد زیادی افزایش دهد .

استخر بادی دلفین

استخر بادی دلفین | فروشگاه اینتکس 

از سری استخر های بادی پر طرفدار برای استفاده کودکان، استخر های بادی با طراحی های ساده و ابتدایی می باشند. این استخرهای بادی ساختمان ساده ای داشته که جهت استفاده در موارد مختلف مناسب هستند. به این معنی که با تهیه این استخر های بادی، شما از خرید چند محصول دیگر بی نیاز می شوید. استخر های بادی نسل اول، بسیار پر کاربرد بوده و به همین دلیل محبوبیت بالایی دارند و فروش بالایی را ازآن خود کرده اند. این استخر های بادی دارای طرح ها و سایز های متفاوتی بوده که استخر بادی دلفین یک نمونه از این محصولات می باشد. در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم. 


طراحی خاص و دریایی

این استخر بادی دارای طراحی بی نظیری می باشد که زیبایی خاص و فوق العاده ای دارد. استخر بادی دلفین دارای فرم کلی دایره ای می باشد. کفی این استخر بادی به رنگ آبی بوده و تک لایه می باشد. این کفی دارای استحکام بالاتری نسبت به کفی های بادی بوده و بسیار مقاوم می باشد. نکته قابل توجه در طراحی شگفت انگیز این استخر بادی، نوع ساخت دیواره ها می باشد. دیواره های این استخر بادی به صورت سه لایه ساخته شده است و سه حلقه بادی متصل به هم دیواره را تشکیل می دهد. هر یک از این حلقه ها دارای دریچه باد جداگانه می باشند و به صورت مجزا باد می شوند. این دیواره به صورت شفاف ساخته شده است. بر روی آن تصاویر موجودات دریایی و دلفین ها نقاشی شده است. طراحی این دیواره به گونه ای می باشد که کاملا تصویر زیر دریا را برای انسان تداعی می کند. زیبایی بسیار زیاد و خاص بودن طراحی این استخر بادی توجه تمامی کودکان و بزرگسالان را جلب می کند. 


استخری با کاربردهای فراوان

استخر بادی دلفین موارد استفاده متعددی داشته که به چند مورد اشاره می کنیم. بدنه این استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که امکان استفاده در فضاهای باز را به کاربر می دهد. این استخر بادی برای استفاده در محیط های گوناگون و فضاهای خارج از منزل مناسب می باشد. این استخر بادی را می توانید در مسافرت ها به همراه خود ببرید. به دلیل وزن بسیار کم استخر بادی، به راحتی می توانید آن را جابه جا کرده و حمل کنید. استخر بادی دلفین دارای ابعاد بسته بندی کوچکی نیز می باشد که به راحتی در خودرو جای می گیرد. هم چنین این استخر بادی از سری استخر های بادی با راه اندازی آسان است که در مدت کوتاهی برپا می شود. برای راه اندازی این استخر بادی در فضاهای خارج از منزل باید سطحی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. استخر بادی را بر روی زمین پهن کرده و به سادگی توسط یک پمپ باد دستی به سرعت استخر بادی را راه اندازی نمایید. استخر بادی دلفین برای استفاده کودکان بالای 6 سال مناسب بوده و به دلیل داشتن طول عمر بالا، کودک تا سال ها نیازی به خرید استخر بادی جدید نخواهد داشت. این استخر بادی را می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. فقط کافی است پس از راه اندازی، داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. 


مشخصات دیگر استخر بادی

استخر بادی دلفین دارای ابعادی نسبتا بزرگ بوده که کودک به راحتی تا سال ها می تواند از آن استفاده نماید. این استخر بادی دارای قطر 170 سانتی متر و ارتفاع 53 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد استخر بادی وزنی کم تر از نیم کیلوگرم دارد که وزنی ناچیز به شمار می رود. استخر بادی دلفین گنجایش آبی معادل 697 لیتر را دارا می باشد. 


ثبت سفارش

استخر بادی کودک دلفین را با قیمتی ارزان می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه بفرمایید. برای خرید این استخر بادی وارد سایت اینتکس تهران شده و سفارش خود را ثبت نمایید. در هر کجای ایران که باشید، در زمانی کوتاه این استخر بادی را درب منزل دریافت خواهید کرد.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
697 لیتر
قطر
170 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
وزن
430 گرم
جنس بدنه
وینیل براق
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 6 سال
دارای سه دریچه باد مجزا
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
ساختار بدنه سه لایه
بسته بندی نایلونی
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...