استخر بادی کودک دلفینی

کد intex 57400 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت آب: 57 لیتر
  • طول: 93 سانتی متر
  • عرض: 53 سانتی متر
1,470,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دلفینی محصول شرکت اینتکس خرید استخر بادی و فروش استخر بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان

این استخر بادی کودک مناسب برای بچه های یک تا سه سال میباشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ، این کالا محصول و تولید شرکت اینتکس است و دارای کف باد شونده میباشد  ، رنگ بندی بسیار شادی دارد و طرح آن مناسب برای کودکان است ، شرکت اینتکس تهران نمایندگی اینتکس در ایران با 200 مدل از انواع استخر های بادی کودک. 

استخر بادی کودک دلفینی یکی دیگر از نمونه های جذاب استخر بادی کودک بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای شاد و کودکانه بوده و ساختاری مقاوم و استاندارد دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان کودکان دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید استخر بادی متناسب با علایق و نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید. 

استخر بادی کودک دلفینی

استخر های عروسکی پر فروش ترین مدل هایی هستند که شرکت های سازنده معروف مانند اینتکس ، آن ها را به صورت عروسکی و شبیه به حیوانات تولید می کند تا نظر هر کودکی به سمت و سوی آن جلب شود . این استخر بادی ظاهری شکیل و زیبا دارد و اگر به آن نگاهی بیاندازید ، می بینید که استخر بادی یک دلفین دوست داشتنی و با مزه را در لبه بادی خود دارد که می تواند برای کودکان جذابیت های خاص خود را داشته باشد . این بخش به صورت عروسکی است و جنسی که برای ساخت بخش بادی استخر در نظر گرفته شده است ، دقیقا شبیه به جنسی است که برای ساخت استخر بادی استفاده شده . این جنس که پی وی سی نام دارد ، یکی از بهترین مواد برای ساخت استخر بادی می باشد و اگر در میان سایر استخر های بادی نیز تخقیق کنید ، می توانید متوجه شوید که این استخر بادی یکی از بهترین موارد است که می توانید انتخاب نمایید . 

طراحی استخر بادی کودک دلفینی به صورت دو لایه است ، این بدان معناست که استخر کمی عمق دارد و شرکت اینتکس برای اینکه دیواره استخر بادی مقاوم تر از همیشه باشد و بتواند وزن آب را تحمل کند و حتی در صورت فشرده شدن توسط کودکان و یا باد زدن بیش از اندازه استخر بادی می تواند بهترین مقاومت را از خود نشان دهد . این استخر بادی یک وسیله بازی دیگر را نیز برای کودکان به همراه دارد ، اگر به بخش دیگر استخر بادی نگاهی بیاندازید ، یک لوله بادی را مشاهده می کنید که رنگ شفاف دارد ، حلقه هایی در آن قرار دارد که قابلیت چرخش دارد و کودکان در هنگام بازی در استخر می توانند با این وسیله ها نیز بازی کنند . کف استخر نیز طرح دار است و ظاهری زیبا و دوست داشتنی را به استخر بخشیده است .

استخر بادی دلفینی

محصولی که دارای مخاطب مصزف کننده کودک بوده نیاز به طراحی بدنه ای شاد و مهیج بر اساس علایق این رده سنی داشته که از نمونه های کلیشه موجود در بازار پیروی نکند. از سوی دیگر بدنه این گروه از محصولات نیاز به طراحی بدنه ای استاندارد داشته تا توانایی حفظ ایمنی کودک را در زمان مصرف فراهم اورد. شرکت اینتکس با پرداختن این مسائل مهم توانسته استخر بادی دلفینی را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که از دو طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقات از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شود. برای طراحی بدنه این محصول از رنگ ابی در بخش دیواره داخلی و خارجی استفاده شده که بر روی ان دایره های کوچک سفید رنگ به چشم میخورد. کف این محصول از نوع بادی طراحی شده تا راحتی و ایمنی کودک را در زمان مصرف فراهم اورد. این کف کاملا سفید رنگ بوده که بر روی ان تصاویر رنگارنگی از خرچنگ به زیبایی این محصول می افزاید. بر روی دیواره محصول سه عدد خرچنگ بادی سرخود با رنگ های سبز و قرمز و زرد طراحی شده که در واقع ابپاش های بادی سرخود محصول بوده و یا اتصال به یک شلنگ اب به سادگی راه اندازی می شوند. بر روی لبه این محصول همچنین یک دلفین بادی بزرگ سرخود نیز برای تفریح کودک وجود دارد. از این محصول استاندارد می توانید به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

برای رسیدن به یک طول عمر حداکثری و ارائه محصولی با کیفیت بالای شرکت بزرگ اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم که بسیار بادوام بوده و ساختاری نرم و انعطاف پذیر دارد تولید می کند. کف این محصول با توجه به تحمل تمامی وزن وارده به کالا و تماس پیوسته با سطح زمین از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این ساختار را میی توانید با اسودگی خاطر در فضای باز و تمامی شرایط اب و هوایی به همراه داشته باشید.

ابعاد و وزن

این استخر بادی کودک با توجه به وزن بدنه 3 کیلوگرمی خود و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل محصول شامل طولی برابر 90 سانتی متر و عرضی معادل 53 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول تا بالای سطح دیواره ان بالغ بر 18 سانتی متر بوده و ظرفیت داخلی 57 لیتر دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای صافی باز کنید. سپس با استفاده از دریچه های باد تعبیه شده بر روی بدنه و یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی اقدام به باد کردن ان نمایید. در نهایت اب را به داخل مخزن استخر جاری کردن و ابپاش ان را به یک شلنگ اب متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره های ان و فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی دلفینی یک محصول استاندارد با بدنه ای با کیفیت و ساختاری پرتابل بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت آب
57 لیتر
طول
93 سانتی متر
عرض
53 سانتی متر
ارتفاع
18 گرم
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مات طرح دار
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
داراي حلقه های بادی سرخود
مناسب سنين زير 3 سال
بسته بندی نایلونی
وزن
3 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...