استخر بادی کودک طرح پو

کد intex 58922

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 15 لیتر
  • قطر: 61 سانتی متر
  • ارتفاع: 15 سانتی متر
1,915,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دولایه طرح پو از سری محصولات جدید شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس با ویژگی های بسیار و منحصربه فرد ، ابعاد این استخر نیز مناسب می باشد.

استخر بادی کودک دولایه طرح پو از سری محصولات جدید شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس با ویژگی های بسیار و منحصربه فرد ، ابعاد این استخر بادی کودک نیز مناسب می باشد ، این محصول در نوع گرد طراحی و تولید شده است ، قطر استخر 61 سانتی متر و ارتفاع استخر 15 سانتی متر می باشد ، با توجه به این ابعاد این استخر ظرفیت 15 لیتر آب را دارد ، وزن این محصول نیز 200 گرم می باشد که قابلیت بسیار قابل توجهی است. جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف این محصول نیز از پی وی سی دو لایه طرح دار  می باشد که مقاومت بالایی دارد. 

بدون شک بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان نیز انیمیشن و کارتون پو را می شناسند که یک خرس بازیگوش با داستان های جذاب می باشد ، برای همین شرکت اینتکس با توجه به علاقه بسیاری از کودکان به این طرح ، استخر های زیادی را مانند استخر بادی کودک طرح پو را تولید کرده است تا هر کسی که علاقه زیادی به استفاده از این استخر بادی را دارد بتواند از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کند . از آن جایی که کف استخر این طرح را دارد ، تصویری از استخر از نمای بالا قرار داده شده است که می توانید آن را ملاحظه کنید . این طرح دقیقا بازی پو و دوستانش را نشان می دهد که در داخل رودخانه ای مشغول بازی و شنا کردن هستند ، این طرح می تواند کودکان را بیشتر به آب بازی و تفریحات آبی در داخل استخر تشویق کند . این محصولات به دلیل اینکه بدنه بادی دارند بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و برای همین ایمنی خوبی دارند . 

کف استخر که طرح دار است ، به صورت بادی طراحی نشده است و ساختار آن دولایه بوده و از پی وی سی ضخیم تر استفاده شده است تا بیشتر مقاوم باشد و بتوانند در برابر ساییدگی ها و کشیدگی ها دوام خوبی را از خود نشان دهد . در ضمن این استخر بادی می تواند در برابر نور آفتاب و اشعه های مضر و آسیب رسان خورشیدی دوام خوبی را داشته باشد ، برای همین است که شما می توانید آن را در فضای باز راه اندازی کنید تا کودکان در محیط هایی مانند حیاط از آن استفاده کنند و حتی در سفر ها نیز بتوانند از این محصولات بادی برخوردار باشند . از آن جایی که این استخر وزن چندان زیادی ندارد و اگر بسته بندی شود ، خیلی ابعاد کوچکی دارد ، حمل و نقل آن بسیار آسان خواهد بود . حتی راه اندازی استخر نیز با وجود پمپ های باد نیز آسان گردیده است و به یکی از بهترین موارد برای استفاده تبدیل شده . پس اگر به دنبال استخری دوست داشتنی برای کودکان خود هستید استخر بادی کودک طرح پو انتخابی فوق العاده است .

استخر بادی کودک دولایه طرح پو

استخر بادی دولایه طرح پو | اینتکس

استخرهای بادی نسل اول همواره در صدر فروش استخر های بادی قرار دارند. در خرید استخر های بادی کودک باید به دو نکته زیبایی محصول و کیفیت آن توجه کرد. زیرا کودکان در هنگام بازی بسیار بی احتیاط و بی پروا برخورد کرده و با هیجان بالا به بازی می پردازند. به همین دلیل محصولات بادی کودکان باید از مقاومت بالا و مناسبی برخوردار باشند تا در هنگام بازی کودک، دچار افت کیفیت نشوند. استخر های بادی با طراحی های ساده به دلیل داشتن کم ترین درز، استحکام بالایی داشته و به خوبی در برابر ضربه و فشار مقاومت نشان می دهند. استخر بادی دولایه طرح پو یکی از استخر های ابتدایی کودک  می باشد که دارای طراحی زیبا و کیفیت بالایی است. این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی شاد و فانتزی

استخر بادی طرح پو به صورت گرد و ساده ساخته شده است. این استخر بادی از یک کفی و یک دیواره تشکیل شده است. کفی استخر بادی به صورت بادشو می باشد و بسیار راحت بوده و انعطاف خوبی دارد. هم چنین این کفی به صورت طبی می باشد و از استانداردهای روز دنیا برخوردار است. دیواره استخر بادی نیز به صورت کوتاه ساخته شده است. این دیواره به صورت دو لایه می باشد. به این صورت که دو حلقه بادی متصل به یک دیگر دیواره را تشکیل داده اند. بر روی هر یک از این حلقه های بادی یک دریچه باد وجود دارد. استخر بادی طرح پو از سری استخر های بادی با راه اندازی آسان می باشد. در کف این استخر بادی تصاویر انیمیشن محبوب پو قرار دارد. این طرح کودک را شگفت زده کرده و توجه او را به خوبی جلب می کند. دیواره استخر بادی نیز به رنگ پرتقالی می باشد. استخر بادی طرح پو دارای طراحی بسیار زیبایی بوده که برای تمامی کودکان دختر و پسر جذاب می باشد. 


ابعاد کوچک

استخر بادی کودکان طرح پو دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد. این استخر بادی دارای قطر 61 سانتی متر و ارتفاع 15 سانتی متر است. استخر بادی طرح پو دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد که برای در محیط های بسیار کوچک و محدود طراحی شده است. این ابعاد باعث شده از این استخر بادی بتوانید برای کاربردهای گوناگون استفاده کنید. ظرفیت این استخر بادی نیز 15 لیتر می باشد. این استخر بادی وزنی حدود 200 گرم دارد. 


کاربردهای استخر بادی طرح پو

استخر بادی طرح پو از سری استخر های بادی خانگی و مسافرتی به شمار می رود. این استخر بادی برای استفاده در فضاهای محدود مانند آپارتمان طراحی شده است. استخر بادی طرح پو برای استفاده در مسافرت نیز از بهترین گزینه ها به شمار می رود. زیرا ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی دارد و به راحتی در فضای کوچکی جای می گیرد. در مسافرت و در فضای باز می توانید این استخر بادی را راه اندازی نمایید. استخر بادی طرح پو را می توانید در ساحل راه اندازی کنید و با توجه به ظرفیت کم این استخر، به راحتی استخر بادی را از آب لوله کشی پر کنید. زیرا آب دریا پر از باکتری می باشد و  برای پوست حساس کودک مناسب نیست. استخر بادی را می توانید در استخر های معمولی بزرگسال راه اندازی کنید تا وقتی خودتان در حال شنا هستید، کودک با ایمنی کامل به بازی بپردازد. به دلیل ابعاد این استخر بادی از آن در حمام و به عنوان وان بادی می توانید استفاده نمایید. با قرار دادن این استخر بادی در حمام فضای حمام را برای کودک لذت بخش کنید. از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ نیز بهره ببرید. استخر بادی را در اتاق کودک قرار داده و راه اندازی نمایید. داخل استخر بادی را از توپ های رنگارنگ پر کنید. بی شک کودک با دیدن این استخر به وجد خواهد آمد. 


در پایان

برای خرید استخر بادی کودک دولایه طرح پو با قیمتی ارزان می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و استخر بادی را سفارش دهید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
15 لیتر
قطر
61 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ارگونومی ساخت دو طبقه ای
قابلیت استفاده به عنوان وان
ابعاد بسته بندی: 1 * 25 * 25 سانتی متر
وزن
0.2 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...