استخر بادی دو نفره با تکیه گاه

کد KSP 100102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 1126 ليتر
  • قطر: 198 سانتي متر
  • ارتفاع: 51 سانتي متر
2,920,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دو نفره با تکیه گاه یکی از بهترین استخر های آماده شرکت اینتکس میباشد که به تازگی به بازار عرضه شده است و در این مدت توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند و به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند.یکی از دلایل این محبوبیت را میتوان در مهمترین ویژگی این استخر یعنی طراحی ظاهری آن جستجو کرد.در طراحی ظاهری این استخر دقت زیادی شده است که از رنگ های روشن استفاده شود.در قسمت داخلی این استخر بادی دو بخش کناری برای نشستن در نظر گرفته شده است که میتوانید به راحتی روی آن نشسته و از استخر لذت ببرید. همچنین در بالای این قسمت ها تکیه گاهی برای سر در نظر گرفته شده است که به راحتی شما بیافزاید.علاوه بر طراحی ظاهری ،ساخت کلی این محصول نیزبسیار با کیفیت انجام شده است و از جنس PVC در طراحی جنس بدنه و رویه آن استفاده شده که این جنس بسیار مقاوم است و در تمام محصولات بادی مشترک است.


همچنین استفاده از این جنس باعث افزایش مقاومت این محصول در برابر فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است از داخل به آن وارد شود شده است.این استخر بادی برای ظرفیت دو نفره طراحی شده است و به راحتی توسط دو نفر قابل استفاده است.این محصول در حالت دسته بندی بسیار کم حجم و سبک میباشد و این موضوع از آنجایی مهم میباشد که هنگام مسافرت ها و و جابجاهای داخلی منزل به شما کمک میکند که اینکار ها را به سادگی هرچه تمام تر انجام دهید.این استخر توسط یک پمپ باد خودکار در کوتاهترین زمان ممکن آماده استفاده میشود .

استخر های بادی یکی از بهترین وسیله ها برای تفریح های دوستانه محسوب میشود و با داشتن یک استخر بادی مناسب میتوانید تا ساعت ها تفریح کنید و در کنار دوستان خود اوقات خوشی را سپری کنید.استخر بادی دو نفره با تکیه گاه یکی از بهترین استخر های تولید شدهدر این زمینه میباشد که برای استفاده های داخلی و خارجی طراحی و ساخته شده است و جنس فوق العاده با کیفیت آن یکی از ویژگی های مهم آن است. در این مطلب قصد داریم به بررسی تک تک ویژگی های این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید.


طراحی و جنس :

یکی از مهمترین ویژگی های مورد توجه در محصولات بادی جنس بدنه ی آن است که برای خریداران مهم میباشد.این جنس در محصولات بادی باید به گونه ای باشد که علاوه بر مقاوم بودن سبک و انعطاف پذیر نیز باشند.این محصول نیز به دلیل اینکه در دسته بندی محصولات بادی قرار میگیرد پس از این موضوع مستثنا نیست.جنس به کار رفته در بدنه این محصول ازنوع PVC میباشد که این نوع جنس مقاومت فوق العاده ای در مقابل فشار دارد و در تمام محصولات بادی مرغوب از آن استفاده میشود. در طراحی ظاهری این محصول قسمت داخل این استخر به چشم میخورد که دارای قسمت نشیمنگاه برای دو نفر میباشد و بالای این قسمت ها دو تکیه گاه سر در نظر گرفته شده است که برای راحتی استفاده کننده تعبیه شده اند. همچنین کنار این قسمتهای نشیمنگاه محلی برای قرار دادن وسیله هایی که لازم دارید مانند بطری آب و لیوان در نظر گرفته شده است.


ابعاد و وزن : 

این محصول برای محیط های داخلی در نظر گرفته شده است بنابراین در طراحی ابعاد آن بسیار دقت شده است که علاوه بر جا دارا بودن فضای کمتری را اشغال کنند.این محصول دارای 200 سانتیمتر قطر و 31 سانتیمتر ارتفاع دارد که با این ویژگی میتوانید تا به سادگی بهترین نقطه را برای استفاده از آن پیدا کنید.وزن این محصول در حالت بسته بندی حدود 3 کیلوگرم میباشد که این وزن برای استخر های بادی بسیار مناسب است و میتوانید در جابجایی ها و مسافرت های خانوادگی آن را با خود حمل کنید و یا هنگام جابجایی دچار مشکل نشوید.با همراه داشت ساک مخصوص حمل و نقل میتوانید این کار را حتی ساده تر انجام دهید.این محصول برای استفاده داخل منزل طراحی و ساخته شده است اما در صورت مراقبت و استفاده صحیح میتوانید از این محصول در محیط های بیرونی نیز استفاده کنید و از این استخر در فضای باز با دوستان خود لذت ببرید.

جمع بندی :

این استخر بادی برای استفاده های دو نفره طراحی شده است و میتوانید در محیط های داخلی منزل و یا محیط های بیرونی از آن استفاده کنید.جنس استفاده شده در این محصول نیز بسیار محکم و مقاوم میباشد و میتوانید بدون اینکه نگران موضوعی باشید به استفاده از آن بپردازید.این استخر بادی نیز توسط یک پمپ باد خودکار در کمترین زمان ممکن راه اندازی و یا خالی میشود.در صورت خرابی این استخر میتوانید با استفاده از بسته تعمیراتی همراه اقدام به تعمیر آن کنید و این کار نیز به هیچگونه آموزش قبلی نیاز ندارد.در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید . 

نوع
گرد
ظرفیت آب
1126 ليتر
قطر
198 سانتي متر
ارتفاع
51 سانتي متر
جنس بدنه
الیاف شمعی با PVC
جنس کناره
وینیل طرح دار
وزن
4.1 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
DVD آموزشي
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...