استخر بادی دو نفره 5 ضلعی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 575 لیتر
  • طول: 213 سانتی متر
  • عرض: 207 سانتی متر
5%
2,940,000
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دو نفره 5 ضلعی از محصولات جدید و متفاوت بست وی می باشد که طراحی بسیار زیباد و دوست داشتنی دارد. این استخر بادی از جدیدترین استخر های تولید شده با ظرفیت دو نفره است که تا کنون توانسته فروش بالایی داشته باشد و از دلایل این فروش بالا مربوط به طراحی خاص و زیبای این محصول میشود که با دقت زیادی انجام گرفته و ظرافت بالایی دارد. این کالا از رویه براق با ترکیب رنگی آبی و سفید ساخته شده است، لایه های استفاده شده رد ساخت محصول تماما از وینیل ساخته شده اند و کیفیت بسیار مناسبی دارند، وینیل در برابر آب و تابش مستقیم خورشید مقاومت کرده و پس از مدت زمان بلند تری دچار پوسیدگی می شود. در قسمت بالایی دو عدد نشیمنگاه بادی و پشتی قرار داده شده و فضای مقابل نیز می تواند برای بازی کودکان یا فضای پا مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از جنس وینیل در تقریبا تمام استخر های بادی با کیفیت مرغوب بوده و از علت آن میتوان به بالا بودن مقاومت و سبک بودن اشاره کرد که در این محصول با موفق انجام گرفته است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

اگر به دنبال یک استخر بادی خانوادگی برای استفاده در محیط های شخصی هستید قطعا یکی از برترین گزینه ها برای شما می تواند همین مدل استخر بادی بست وی باشد . فضای داخلی این استخر بادی به گونه ای می باشد که می توانید به راحتی درون آن نشسته و از دیدن آب تنی کودکتان لذت ببرید . دیواره های این استخر نیز به خوبی برای وزن های بالا و جریان بالای آب استانداردسازی شده است تا امنیت داخلی استخر به خوبی حفظ شود . به همین منظور می توان طراحی طبقه ای را در دیواره ها مشاهده کرد که هر کدام به صورت مجزا توسط دریچه های باد تعبیه شده راه اندازی می شوند و می توانید استخر را با توجه به برآورد های صورت گرفته در مدت زمان چهار دقیقه ای راه اندازی کنید . وزن این استخر بادی برخلاف ابعاد بزرگی که دارد بالغ بر 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن به نسبت سایر مدل های هم اندازه دارد .

طراحی مهندسی شده این استخر بادی را می توان یکی از نقاط قوت آن دانست جایی که علاوه بر تکیه گاه های بادی می توان درون آب نشیمنگاه های بادی را مشاهده کرد که برای راحت تر آب تنی کردن و نشستن درون آب به کار می آید . همچنین دو نگهدارنده بطری نوشیدنی نیز در لبه استخر دیده می شود که لذت نوشیدن یک آبمیوه خنک را در گرمای تابستان به شما هدیه می دهد . تمامی قسمت های بدنه این استخر بادی به همراه کف آن نیز دارای دریچه انتقال باد دو طرفه می باشد و به صورت بادی طراحی شده است تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد . اگر به دنبال یک استخر بادی استاندارد و با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه برای خانه ، باغ و یا ویلای خود هستید همین حالا می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید .


استخر بادی دو نفره 5 ضلعی از سری محصولاتی با طراحی زیبا و چشم نواز بوده که توسط شرکت معروف و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است . در این مقاله می خواهیم تا این محصول را به طور کامل و با نگاهی دقیق برای شما شرح بدهیم ، تا اندک کمکی کرده در خرید شما انجام داده و از محصولی که می خواهید خریداری کنی ، اطلاعات کاملی را خواهید داشت . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت : همانطور که از نام این کالا مشخص است ، این استخر بادی به صورت پنج ضلعی بوده و در دو گوشه آن دو نشیمنگاه و بالش بادی بوده تا از این استخر به آسودگی استفاده کرده و از آن لذت ببرید . در این محصول از دو رنگ آبی و سفید به کار رفته است که این کالا را بسیار زیبا و شیک کرده است . جنس بدنه : جنس بدنه این کالا از وینیل براق بوده که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی نظیر تنوع آب و هوایی و ساییدگی می باشد .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 213 سانتی متر ، عرض : 207 سانتی متر ، ارتفاع : 51 سانتی متر ، ضخامت لایه ها : 0.27 میلی متر ، ظرفیت آب : 575 لیتر و در نهایت وزن این محصول 3.5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جای حتی در ایام کمپین و مسافرت ها نیز ، می باشد . راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه این محصول در ابتدا شما احتیاج به یک پمپ برقی و یا دستی می باشید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض دو الی چهار دقیقه محصول خود را باد ، و راه اندازی کرده تا از یک استخر خصوصی لذت بخش بتوانید استفاده ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه بیشتر از دو نفر از این استخر استفاده نکنند ، همچنین وسایلات تیز را به بدنه آن نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود و محصولی با طول عمر بالایی را داشته باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول دمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید ابتدا آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر کرده و در موردی که محل آسیب دیده ترمیم نشد ، می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول دریافت نمایید .

جمع بندی استخر بادی دو نفره 5 ضلعی یک محصول شکیل و چشم نواز بوده که توسط کمپانی بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت شش ضلعی بوده و در آن رنگ های آبی و سفید به کار رفته است . وزن این محصول 3.5کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده تا در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
575 لیتر
طول
213 سانتی متر
عرض
207 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل براق
جنس کف
وینیل دولایه
وزن
3.5 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساختار دولایه
دارای عمق مناسب
ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...