استخر بادی دیزنی 6 ضلعی

کد intex 57490 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 6 ضلعی
  • ظرفیت آب: 541 لیتر
  • طول: 191 سانتي متر
  • عرض: 178 سانتي متر
2,770,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دیزنی 6 ضلعی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این استخر 191 سانتی متر ،  عرض 178 سانتی متر و ارتفاع آن 61 سانتی متر می باشد. وزن این استخر نیز 4.5 کیلوگرم می باشد و ظرفیت 541 لیتر آب را نیز دارد. جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که دارای مقاومت بالایی می باشد و می تواند در شرایط مختلف دوام بالایی از خود نشان دهد. استخر بادی کودک با قیمت ارزان دیزنی 6 ضلعی از سری محصولات شرکت اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور . 

این استخر بادی را به جرات می توان از محبوب ترین و فانتزی ترین استخرهای بادی سال جدید میلادی دانست که فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است . در ساختار بیرونی بدنه این استخر بادی از طرح کارتونی استفاده شده است که مورد توجه کودکان دختر و پسر نیز قرار گرفته است . همانطور که در بخش بالاتر اشاره کردیم حجم آبی قابل توجهی درون این استخر جای می گیرد که شاید برای خالی کردن آن به فکر رفته باشید ، در این خصوص باید بگوییم که دریچه ای در بخش انتهایی بدنه این استخر قرار گرفته است که قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه را دارد و به همین خاطر به سادگی می توانید آب داخلی استخر را در جهت آبیاری درختان باغ و ویلای خود استفاده کنید . همچنین اگر دغدغه راه اندازی سریع این استخر را دارید باید بگوییم در بدنه آن از دریچه های دو کاره فست استفاده شده است که مدت زمان راه اندازی را به چهار دقیقه کاهش داده است .

این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و گفتنی است که درون بسته بندی آن نمی توان پمپ باد را یافت و باید به صورت جداگانه از نمایندگی اینتکس تهران تهیه شود . عمق آبی که این استخر در اختیار شما قرار میدهد بالغ بر 61 سانتی متر است که از این رو می توان آن را عمیق ترین استخر بادی کودک اینتکس در نظر گرفت که مناسب برای آب درمانی نیز می باشد . رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان بالای سه سال می باشد که این رده سنی توسط برند سازنده عنوان شده است . استفاده از متریال پی وی سی طرح چرم باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از این محصول در محیط های روباز نیز همانند باغ و ویلا استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .

استخر بادی دیزنی 6 ضلعی

استخر های بادی کودک، عموما دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند. زیرا کودکان در هنگام بازی در استخر ممکن است ناخواسته ضربه های زیادی به بدنه استخر وارد کنند و یا در بازی های پرهیجان مقاومت بسیار بالایی می باشند. زیرا کودکان در هنگام بازی در استخر ممکن است ناخواسته ضربه های زیادی به بدنه استخر وارد کنند و یا در بازی های پرهیجان صدمه هایی به استخر وارد کنند. با وجود این دلایل استخری برای کودک مناسب می باشد که بسیار محکم باشد و در برابر این اتفاقات آسیبی به بدنه استخر وارد نشود. طراحی استخر های بادی کودک نیز دارای رنگ آمیزی فانتزی می باشد که بتواند کودکان را جذب کند. شرکت اینتکس به عنوان تولید کننده پیشگام محصولات بادی، استخر های بادی با طراحی زیبا و استحکام قابل قبول را تولید می کند. استخر بادی دیزنی 6 ضلعی یک نمونه از استخر های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به نقد و بررسی آن می پردازیم. 


طراحی جالب استخر بادی 

این استخر بادی دارای کفی به شکل دایره می باشد. کفی استخر به صورت بادشو طراحی شده است و کاملا طبی بوده که کودک می تواند ساعت ها بدون احساس خستگی در آن به بازی بپردازد. دیواره داخلی استخر بادی نیز به شکل دایره می باشد. رنگ بخش داخلی دیواره نیز آبی می باشد. قسمت بیرونی دیواره بر خلاف بخش داخلی به صورت شش ضلعی طراحی شده است. رنگ غالب استخر بادی آبی می باشد که بر روی بدنه آن تصاویر انیمیشن اسباب بازی ها به چشم می خورد. این انیمیشن برای تمامی کودکان شناخته شده است و کودک از دیدن آن شگفت زده می شود. لبه دیواره استخر به رنگ سبز فانتزی می باشد. دیواره استخر به صورت سه لایه ساخته شده است که هر یک از این بخش ها دارای دریچه باد مجزا هستند و برای پر کردن باد استخر و خالی کردن باد آن به کار می روند. این لایه ها با استحکام بالا به یکدیگر متصل شده اند و از هم گسسته نمی شوند. 


مشخصات ظاهری استخر بادی : این استخر بادی دارای طول 191 سانتی متر و عرض 178 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر 61 سانتی متر است. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 541 لیتر آن است. 


کاربردهای استخر بادی : این استخر بادی با توجه به ابعادی که دارد می تواند برای بازی کردن دو کودک همزمان مورد استفاده قرار بگیرد. هم چنین با توجه به اندازه استخر بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند. بدنه استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که می توانید آن را به راحتی ساعت ها در برابر آفتاب قرار دهید بدون اینکه بدنه استخر دچار افت کیفیت شود. هم چنین استفاده از دماهای مختلف آب به بدنه هیچ گونه آسیبی نمی زند. به همین دلیل استخر بادی برای مصارف آب درمانی برای سالمندان نیز مناسب است زیرا علاوه بر آب گرم می توانند از گرمای آفتاب نیز لذت ببرند. استخر بادی دیزنی دارای وزن بسته بندی کم و ابعاد کوچکی می باشد که به راحتی در داخل خودرو جای می گیرد و می توانید آن را در هر محیطی به همراه خود برده و در مسافرت ها کودک به بازی بپردازد. به دلیل مقاومت بالای بدنه می توانید استخر بادی را در هر محیطی مانند ساحل و ... بر پا کنید. برای راه اندازی استخر کافی است محیطی را انتخاب کنید که عاری از هر گونه اشیای تیز باشد. استخر را بر روی زمین پهن کرده و توسط پمپ باد دستی در زمان بسیار کوتاهی استخر را پر کنید. 


جنس بدنه : این استخر بادی از پلاستیک فشرده ساخته شده است. این نوع جنس بدنه سبک بوده و انعطاف بالایی دارد. هم چنین دارای استحکام فوق العاده ای می باشد. رویه استخر بادی نیز به صورت طرح چرم طراحی شده است که زیبایی زیادی به بدنه می دهد. 


روش خرید : برای خرید استخر بادی دیزنی 6 ضلعی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

نوع
6 ضلعی
ظرفیت آب
541 لیتر
طول
191 سانتي متر
عرض
178 سانتي متر
ارتفاع
61 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای طراحی شیک و کودک پسند
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات
جنس کف
PVC دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...