استخر بادی رنگارنگ کودک

کد bestway 51117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 522 لیتر
  • قطر: 157 سانتي متر
  • ارتفاع: 46 سانتي متر
1,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگارنگ کودک محصولی جدید با رنگ بندی بسیار زیباست که محصول شرکت بست وی با جنس با کیفیت بدنه و ونز بسیار سبک

استخر بادی رنگارنگ از محصولات ساخت شرکت اینتکس میباشد که برای کودکان طراحی و ساخته شده و دارای کیفیت ساخت فوق العاده ای میباشد.این محصول دارای ترکیب رنگی زیبا و شاد مناسب برای روحیه کودکان میباشد و علاوه بر آن از ساختار حلقه ای بهره میبرد. جنس این محصول مانند سایر محصولات بادی دیگر از نوع PVC میباشد که این ماده در مقابل فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود بسیار مقاوم است.این محصول وزن کمی داشته و به شما کمک میکند در حمل و نقل ها به سادگی بتوانید آن را جابجا کنید.همچنین این استخر بادی قابل استفاده در محیط های بیرونی میباشد ودر استفاده از  آن مشکلی به وجود نخواهد آمد. 

استخرهای بادی دایره ای شکل کودک دارای کاربردهای مخصوصی می باشند و به طور کلی می توان گفت که طرفداران خاص خود را دارند . این استخر با توجه به ابعادی که دارد می توانید از آن در محیط های خانگی نظیر حمام و همچنین حیات منازل نیز استفاده کنید و علاوه بر کاربرد هایی همچون آب تنی ، قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز می باشد . فضای در اختیار قرار داده شده این استخر به قطر 157 سانتی متر در نمونه کوچک استخر می باشد که می تواند بهترین فضا را برای بازی دو الی سه کودک مهیا کند . این محصول در چند مدل ساخته شده است که هر کدام از آن ها دارای ابعاد مختلفی می باشند و بسته به سلیقه و نیاز خود می توانید ابعاد مورد نظر را خریداری نمایید . 

با نگاهی به دیواره های نگهدارنده این استخر بادی می توان به طراحی لایه ای این محصول پی برد ، هر کدام از این لایه ها فشار های مجزایی را متحمل می شوند و به این طریق استخر می تواند فشار آب داخلی و همچنین افراد استفاده کننده را به راحتی بر روی خود مهار نماید . راه اندازی این محصول نیز توسط انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی صورت می گیرد و توسط پمپ باد دستی مدت زمان پنج دقیقه ای را از شما صرف می کند . هر کدام از لایه های دیواره این استخر زیبای بست وی دارای دریچه های مجزا می باشند که به صورت دو کاره جهت راه اندازی و خالی کردن خودکار باد داخلی طراحی شده اند . این استخر کودک در حالت خالی از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و مناسب برای استفاده در خانه هایی با فضای کم می باشد و وزنی بالغ بر 2.8 کیلو گرم دارد که جا به جایی آن را به راحتی هر چه تمام تر امکان پذیر می کند .

استخر بادی رنگارنگ کودک

محصولات بادی ساخته شده توسط شرکت بست وی از بهترین و شناخته شده ترین محصولات در جهان می باشند. زیرا این شرکت تمامی محصولات خود را با بهترین فناوری های روز دنیا تولید می کند و آخرین استانداردها را بر محصولات تولیدی خود اعمال می کند. استخر های بادی جزو بهترین تولیدات این شرکت محسوب می شوند. این استخر های بادی دارای قیمتی مقرون به صرفه هستند و از کیفیت و طراحی خوبی برخوردار می باشند. یک نمونه از این استخر های بادی استخر بادی رنگارنگ کودک می باشد که آن را مورد تحلیل قرار می دهیم.



رنگ بندی شاد و جذاب

استخر بادی رنگارنگ کودک به صورت گرد ساخته شده است. این استخر بادی دارای کفی دولایه بادی می باشد که به صورت طبی بوده و حبابی ساخته شده است که کودک در هنگام بازی بر روی آن سر نمی خورد. بدنه استخر بادی به صورت چهار لایه تولید شده است. این لایه ها مانند حلقه های رنگی به نظر می رسند که هر کدام دریچه باد جداگانه دارند. این حلقه های رنگی در رنگ های آبی و صورتی و زرد و سبز می باشند. این حلقه ها رنگ های فانتزی دارند و قرار گرفتن آن ها کنار هم زیبایی بی نظیری را به وجود می آورد. این لایه های بادی به صورت بسیار مستحکم به یکدیگر متصل شده اند که به هیچ وجه گسسته نمی شوند. 


کیفیت بی نظیر

این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. استفاده از این نوع بدنه در تولید استخر های بادی کودک دارای مزایای بی شماری می باشد که به چند مورد اشاره می کنیم. جنس وینیل بسیار سبک بوده و محصول نهایی کاملا سبک می شود. با وجود این به سادگی می توانید استخر بادی را حمل کنید. این جنس بدنه دارای استحکام فوق العاده ای می باشد که با وجود فشار باد بالا و فشار آب از بیرون بدنه آسیب نمی بیند. دلیل دیگر استفاده از این نوع بدنه انعطاف بالای آن می باشد به صورتی که تمامی ضربه های ناشی از بازی کردن کودک را دفع کرده تا به بدنه فشاری وارد نشود. دیگر قابلیت این جنس بدنه داشتن استحکام در برابر دماهای مختلف آب می باشد. به گونه ای که در برابر گرم و سرد بودن آب هیچ واکنشی نشان نداده و به بدنه هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود. این استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که در صورت رعایت نکات نگه داری که در ادامه به آن اشاره می کنیم می توانید سال ها از آن استفاده نمایید. برای نگه داری این محصول کافی است از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید و از کشیدن استخر باد شده بر روی زمین خودداری نمایید. به علاوه از پرش کودک بر روی استخر ممانعت نمایید تا به بدنه هیچ گونه آسیبی وارد نشود. در صورت آسیب دیدن استخر بادی، جهت تعمیرات تخصصی با شماره های این شرکت تماس بگیرید. 


ابعاد و ظرفیت استخر بادی 

این استخر بادی دارای قطر 157 سانتی متر و ارتفاع 46 سانتی متر می باشد. استخر بادی برای استفاده کودکان ساخته شده است و در کودکان کوچک تر می توانند دو کودک با هم به بازی بپردازند. وزن استخر بادی حدودا 3 کیلوگرم می باشد. ظرفیت آب این استخر 522 لیتر است. 


لوازم همراه استخر بادی 

به همراه این استخر بادی یک بسته برچسب تعمیرات به شما تقدیم می شود تا در صورت آسیب دیدن جزئی استخر بتوانید خودتان آن را ترمیم کنید. یک دفترچه راهنما نیز به همراه استخر بادی موجود است تا در صورت داشتن سوالی در خصوص راه اندازی و جمع کردن استخر به آن مراجعه نمایید. 


روش های خرید

استخر بادی رنگارنگ کودک ساخت شرکت بست وی را به دو طریق می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. با مراجعه به سایت اینتکس تهران استخر بادی را سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به صورت حضوری برای خرید استخر بادی اقدام نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
522 لیتر
قطر
157 سانتي متر
ارتفاع
46 سانتي متر
وزن
2.8 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
قابلیت استفاده به عنوان وان
ارگونومی ساخت چهار طبقه ای
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...