استخر بادی رنگی کوچک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت: 61 لیتر
  • قطر: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 24 سانتی متر
690,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگی کوچک محصولی از شرکت بست وی ؛ نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

استخر بادی رنگی کوچک از محصولات ویژه بست وی می باشد که برای کودکان به خصوص نوزادان می باشد که در ابعاد کوچک طراحی شده است. بست وی برای تمام سلیقه ها و نیاز های افراد محصول طراحی کرده و این ویژگی مدیون وجود طراحان مجرب در این شرکت بزرگ می باشد. این استخر بادی کوچک به تنهایی دارای ویژگی های بسیار می باشد که یکی از مهمترین این ویژگی ها رنگبندی زیبا و شاد آن می باشد که برای کودکان بسیار مناسب و در عین حال جذاب می باشد. قطر این استخر بادی کوچک 70 سانتی متر ، ارتفاع آن 24 سانتی متر و ظرفیت آن 41 لیتر می باشد. جنس رویه این استخر بادی از ونیل بوده و دارای مقاومت مناسبی می باشد و بدون نگرانی می توان از محصول استفاده نمود. جنس بخش کناری استخر نیز از ونیل جنس کف آن از وینل دولایه بادی با مقاومت و راحتی دو برابر می باشد که برای این محصول کوچک یک  ویژگی مهم به شمار می آید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران و تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی رنگی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

این استخر بادی یکی از بهترین گزینه ها برای آب تنی نوزاد و یا کودک شما در محیط های خانگی همانند حمام می باشد که با توجه به رنگبندی جذابی که دارد می تواند توجه کودکان را به خوبی به سمت خود جلب کند . البته گفتنی است که با توجه به بکارگیری مواد اولیه وینیل در ساختار بدنه این محصول ، علاوه بر محیط های سرپوشیده می توانید از آن در محیط های روباز همانند حیات خانه نیز استفاده کنید . وینیل استفاده شده در ساخت بدنه این استخر بادی دارای لایه ای مقاوم در برابر نور خورشید می باشد که عملکرد فوق العاده ای را برای بدنه استخر به همراه خواهد داشت و با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های روباز نیز استفاده کنید و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت .

ظرفیتی که برای این استخر بادی توسط برند بست وی اعلام شده است یک نفره کودک می باشد تا عمکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد . یکی از مزیت های استفاده از متریال وینیل در ساخت بدنه این استخر بادی را می توان ضد حساسیت بودن این مواد اولیه دانست که از این رو باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای کودک خود استفاده کنید . همچنین این نوع بدنه سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی دیواره های استخر نیز هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نمی شود . انعطاف پذیری بالای بدنه این استخر بادی باعث شده تا به هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال کند و برای به همراه داشتن آن در مسافرت ها محدودیتی نخواهید داشت . وزن این استخر بادی بالغ بر 1.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد .

استخر بادی رنگ رنگ کوچک ، یک استخر با کیفیت با رنگ بندی دلنشین بوده که توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده است و کودکان شما با استفاده از آن می توانند به یک استخر خصوصی لذت بخش رفته تا شما از ایستادن در صف های طولانی استخر های عمومی ، خیالتان آسوده باشد . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن چهار رنگ آبی ، بنفش ، زرد و سبز به کار رفته است که این ترکیب رنگ بندی محصول باعث شده تا کودکان زیادی را جذب خود کرده و خریدار و طرفداران زیادی را داشته باشد . همانطور که مشاهده می کنید این استخر از به هم چسبیده شدن سه لایه حلقه بادی بوجود آمرده که دلیل آن در وهله اول داشتن یک تکیه گاه نرم و ارتفاع کوتاه آن بوده و در وهله دوم انعطاف پذیذری این استخر می باشد به طوری که در زمانی که ضربه و یا فشاری به آن وارد می شود ، صدمه وارده به هر سه قسمت این کالا پخش شده و در نهایت موجب آسیب کمتر آن خواهد شد .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از وینیل بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی در حین بازی کودکان خواهد بود . متخصصان ما به جنس و کیفیت این محصول نمره بالا و قابل قبولی را داده اند .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : قطر :70 سانتی متر ،ارتفاع : 24 سانتی متر ، ، ضخامت لایه ها : 0.19 میلی متر ، ظرفیت اب : 41 لیتر و در نهایت وزن این کالا  2.3 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و شما به آسودگی می توانید آن را حتی در ایام مسافرت نیز ، حمل و یا جا به جا بکنید .

راه اندازی و نهگداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول شما باید شما آن را با استاده از یک پمپ دستی یا سوزنی ، و پمپ برقی را درون محفظهاین استخر قرار داده تا در عرض سه الی پنج دقیقه محصول شما باد شده وکوک شما بتواند از آن استفاده کرده و لذت ببرد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این استخر باید ذکر شود که به هیچ وجه افراد بزرگسال از این محصول استفاده نکنند ، همچنین حتما سعی کنید تا پس از استفاده از توسط فرزندنتان ، آن را جمع کرده و وسایل تیز را به این کالا نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شمامی توانید آن را با استفاده از برچسب تعمیرات ، تعمیر نموده و یا به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی رنگ کوچک یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی محبوب بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های آبی ، بنفش ، زرد و سبز به کار رفته ، که این تنوع رنگ به جذابیت و فروش آن کمک بسزایی کرده است . جنس بدنه این استخر از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده ، تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
گرد
ظرفیت
61 لیتر
قطر
70 سانتی متر
ارتفاع
24 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان وان
دارای برچسب تعمیرات
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...