استخر بادی سایبان دار بزرگ اینتکس intex 57186

intex 57186

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,040,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار بزرگ اینتکس intex 57186 را می توان یکی از برترین گزینه ها برای آب تنی خانوادگی در محیط های خانگی دانست . این محصول دارا یک سایبان بادی مجزا می باشد که در صورت نیاز می توانید همانند تصاویر ، در بخش بالایی استخر نصب کنید . نصب و جدا کردن این سایبان به راحتی صورت می گیرد و سایبان نیز دارای دریچه های باد مجزا می باشد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را همانند دریچه های تعبیه شده در بدنه دارد . با توجه به تست های صورت گرفته برای راه اندازی این استخر بادی اینتکس مدت زمان چهار پنج دقیقه ای نیاز است و وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت . شرکت اینتکس در بدنه این محصول از پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم دو لایه استفاده کرده است که مقاومت بالایی دارد و به راحتی می تواند وزن های بالا به همراه فشار آب درون استخر را مهار کند . انعطاف پذیری بالای این متریال باعث شده تا در هنگام جمع آوری استخر بادی ، این محصول فضای کمی را اشغال کند و به راحتی بتوانید آن را جا به جا کرده و به همراه خود در مسافرت ها داشته باشید . وزن این محصول نیز نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به وزن 8 کیلو گرمی که دارد ، مشکل در جا به جایی آن نخواهید داشت . میزان آبی که درون این استخر بادی جای می گیرد 530 لیتر می باشد و برای تخلیه هر چه راحت تر آن در بخش کف این استخر یک دریچه تخلیه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ را دارد . خرید استخر بادی اینتکس سایبان دار را همین حالا می توانید از فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید. 

استخر بادی سایبان دار بزرگ اینتکس

هر استخر سایز بزرگی ، به خودی خود جذابیت بالایی خواهد داشت ، برای اینکه مساحت آن زیاد بوده و بالطبع استخری که ابعاد بزرگی داشته باشد ، عمق آن نیز زیاد تر است و کودکان می توانند در آب عمیق تر بازی کنند و حتی شنا کنند . البته که این استخر مناسب برای تمامی سنین بوده و از آن جا که بزرگسالان نیز از آن استفاده خواهند کرد ، عمق بالای استخر به شما اجازه می دهد تا زمانی که در داخل استخر نشسته اید ، آب تا گردن شما بالا آمده و احساس بهتری را داشته باشید . به منظور اینکه این استخر برای استفاده خانواده طراحی شده است ، یک صندلی و سکو بادی نیز برای استخر در نظر گرفته شده است تا والدین بتوانند بر روی آن نشسته و همزمان که با کودکان بازی می کنند ، نظارت کافی روی بازی های آن ها داشته باشند و بتوانند مراقب آن ها در طول بازی و شنای آن ها باشند . 

این صندلی حتی یک تکیه گاه دارد که می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد و از وارد شدن فشار به کمر شما بکاهد . اگر به صندلی این استخربادی سایبان دار بزرگ اینتکس توجه داشته باشید ، می بینید که سطح آن به صورت برجسته ساخته شده است ، این برجستگی به این خاطر است که سطح استخر نرم تر از همیشه شده تا شما بتوانید برای مدت طولانی بر روی آن نشسته و استراحت کنید . در لبه های استخر بادی دو جا برای قرار دادن بطری وجود دارد که نوشیدنی های خود را می توانید در دسترس داشته باشید . این محصول مناسب برای استفاده در محیط های باز بوده و برای همین است که یک سایه بان بزرگ برای آن در نظر گرفته شده است . البته زمانی که دوست نداشته باشید ، می توانید سایه بان را اصلا راه اندازی نکنید .


  • طول : 229  سانتی متر
  • عرض : 191 سانتی متر
  • ارتفاع : 135 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 530 لیتر
  • وزن : 8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • قابلیت جدا شدن سایبان
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 57186

استخر بادی سایبان دار بزرگ اینتکس intex 57186با طراحی زیبا و فضا بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد می تواند گزینه ای فوق العاده برای آب تنی در فصل تابستان در محیط های شخصی باشد . از استخر بادی در محیط های خانگی ، باغ و ویلا استفاده می شود تا علاوه بر کودکان ، بزرگسالان نیز بتوانند در محیطی امن به آب تنی مشغول باشند و خاطرات فراموش نشدنی را سپری کنند . خرید استخر بادی با کیفیت و البته ارزان قیمت در فصل تابستان می تواند یکی از دغدغه های بسیاری از افراد باشد به همین خاطر در این بخش یکی از پرفروش ترین و جدیدترین مدل های استخر بادی اینتکس را به شما معرفی میکنیم تا در پیشنهادی فوق العاده برای شما داشته باشیم .

این استخر بادی همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دارای سایبانی بزرگ با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی می باشد . در واقع با خرید این استخر بادی با یک تیر دو نشان می زنید و صاحب یک سایبان بادی نیز می شوید . این سایبان به صورت کاملا مجزا از بدنه ساخته شده است و با دریچه بادی که دارد ، قابلیت باد شدن با انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهد داشت . با توجه به تست های صورت گرفته راه اندازی کلی مجموعه این استخر بادی به همراه سایبانی که دارد در مدت زمان پنج دقیقه ای صورت می گیرد و برای این امر کار سخت وزمان بری را پیش رو نخواهید داشت .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر بادی باید مد نظر داشته باشید تا بهترین عملکرد را از محصول مشاهده کنید . این استخر بادی به صورت کامل ساخته شده از وینیل چرمی دو لایه می باشد که با ضخامت بالایی که دارد به راحتی می تواند در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان دهد . استحکام فوق العاده این این بدنه باعث شده تا بتوانید علاوه بر محیط های سرپوشیده از آن در محیط های روباز نیز به زیر نور خورشید استفاده ای کنید و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت . ضخامت لایه ای متریال استفاده شده در ساختار بدنه این استخر بادی 0.30 میلی متر می باشد که با توجه به دو لایه بودن ، کیفیت ساخت بالای خود را به خوبی به نمایش خواهد گذاشت .

ابعاد این استخر بادی به مشخصات ( طول : 229 سانتی متر ، عرض : 191 سانتی متر و ارتفاع : 135 سانتی متر ) می باشد که فضای بزرگی را در اختیارتان قرار می دهد و می توانید به صورت سه الی چهار نفره از آن استفاده نمایید . این استخر بادی به مقدار 530 لیتر آب برای پر شدن نیاز خواهد داشت و در این خصوص کار دشواری ندارید . برای تخلیه هر چه سریع تر و جلوگیری از هدر رفت آب نیز ، در بخش فوقانی این استخر بادی یک دریچه تخلیه قرار گرفته است که قابل اتصال به شیلنگ می باشد و با هدایت آب به مسیر دلخواه می توانید از آب داخلی این استخر برای آبیاری درختان استفاده نمایید .

در دو طرف این استخر بادی ، نگهدارنده های ظرف نوشیدنی تعبیه شده است و می توانید لذت نوشیدن یک آبمیوه خنک را در آب بچشید . همچنین این محموعه دارای یک صندلی بادی درون آب استخر و یک تکیه گاه بادی بزرگ می باشد که هر کدام ساختار مجزا را خواهند داشت و در جهت رفاه حال شما گام خواهند برداشت . وزن این استخر بادی بزرگ اینتکس بالغ بر 8 کیلو گرم می باشد که به نسبت ابعادی که دارد ، وزن سبکی به شمار می رود و به سادگی می توانید آن را جا به جا کنید . فروشگاه اینتکس تهران این استخر بادی زیبا و کاربردی را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهد تا خریدی لذت بخش را داشته باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...