استخر بادی کودک سایبان دار طرح آکواریمی

intex 57470

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربعی سایبان دار
  • ظرفیت: 280 لیتر
  • طول: 157 سانتی متر
  • عرض: 157 سانتی متر
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار طرح آکواریمی از سری محصولات کودک شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای ویژگی های بسیاری است.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح آکواریمی از سری محصولات کودک شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای ویژگی های بسیاری است ، دارا بود ارگونومی ساخت دو لایه ای ، دارا بودن سایبان بادی مجزا ، دارا بودن وزن پایین 3.6 کیلوگرم ، و همراه داشتن برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما به عنوان اقلام همراه از سایر ویژگی استخر بادی سایبان دار طرح آکواریومی می باشد ، ابعاد این استخر بادی نیز مناسب می باشد ، طول استخر 157 سانتی تر ، عرض استخر نیز 157 سانتی متر و ارتفاع آن 122 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد استخر بادی ظرفیت 280 لیتر آب را دارا است . این محصول زیبا و با کیفیت را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

حال اگر به فکر خرید استخر بادی اینتکس سایبان دار هستید بهتر است در ادامه این راه چند دقیقه ای با ما همراه باشید تا این محصول را به طور کامل به بررسی بگذاریم . باید بگوییم که در میان استخرهای بادی تولید شده تا به این سال می توان این استخر بادی را با بدنه بسیار زیبا و جذابی که دارد در رتبه چند استخر بادی اول دانست . جایی که در طراحی دیواره های استخر از ماهی های زیبا استفاده شده است تا برای شما تداعی کننده طرح های آکواریومی باشد . این نوع بدنه به راحتی می تواند توجه کودک را به خود جلب کرده و در جهت حفظ شادابی او در هنگام آب تنی مفید عمل کند . یکی از مزیت های بزرگ این استخر بادی را می توان دارا بودن سایبان در بالاترین بخش آن دانست ، جایی که کودک را از نور آفتاب در امان نگه می دارد .

این سایبان از چهار لبه استخر به سمت بالا کشیده شده است تا از تابیدن نور مستقیم و متمایل به هر طرف به بدن کودک جلوگیری کند و در واقع اگر به فکر استفاده از این استخر بادی در محیط های رو باز هستید باید بگوییم که از آفتاب سوختگی بدن کودک به خوبی جلوگیری می شود . این سایبان به صورت متحرک می باشد و به خواسته خود می توانید آن را نصب و یا جداسازی کنید که این امر باعث می شود در هنگام استفاده در محیط های رو باز بتوانید آن را نصب کرده و در محیط های سرپوشیده آن را برداشته و دید به بالا را به راحتی مهیا کنید . به طور کلی زیبایی و انعطاف پذیری ساختار این استخر بادی کودک را می توان از مزیت های بزرگ آن به شمار آورد که از این رو به خوبی توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و رضایت بالای خریداران را به همراه خود داشته باشد . 

استخر بادی سایبان دار طرح آکواریمی

استخر بادی سایبان دار طرح آکواریمی یک محصول چشم نواز و شیک بوده که توسط کمپانی نامدار و محبوب اینتکس به تازگی طراحی و ساخته شده است . شما با خرید این محصول دیگر از ایستادن در صف سرسام آور های استخر عمومی خیالتان راحت شده و به آسودگی با اعضای خانوادتان به یک استخر خصوصی لذت بخش دعوت شوید . ما در این مقاله قصد داریم تا این محصول را بررسی کرده و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کافی داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت : همانطور که مشاهده می کنید به صورت یک آلاچیق بوده که شما در روز های گرم تابستان ، در زیر سایه یک تفریح لذت بخش را انجام می دهید . ساختار این محصول به صورت مربع شکل بوده و در بدنه آن برای چشم گیر شدن این محصول ، تصویر ماهی های با انواع و اقسام تنوع رنگی مشاده می شود . جنس بدنه : جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد که شما با خیالی آسوده بدون هیچ نگرانی از این استخر استفاده کرده و از آن لذت ببرید .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 157 سانتی متر ، عرض : 157 سانتی متر ، ارتفاع : 122 سانتی متر ، ظرفیت آب : 280 لیتر و در نهایت وزن این محصول 3.6 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و می توانید آن را حتی در ایام مسافرت حمل کرده تا از آن در روز های مسافرت نیز استفاده نمایید . راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول شما تنها به یک پمپ برقی و یا دستی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده تا در عرض دو الی پنج دقیقه محصول خود را باد نمایید . در خصوص نگهداری این کالا باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده ، آن را جمع کرده ، همچنین وسایل تیز را به هیچ وجه به این استخر نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی برای آن بوجود نیاید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آم د شما می توانید در ابتدا آن را با برجسب تعمیرات ، تعمر کرده ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی استخر بادی سایبان دار طرح آکواریمی یک محصول چشم نواز و شیک بوده که توسط کمپانی نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت آلاچیق بوده و در آن تصاویر ماهی های زیبا و متنوع به چشم می خورد . جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارا کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید . 

استخر بادی کودک طرح آکواریوم سایبان دار اینتکس یک استخر جدید با طرح جدید ولی با ساختار قدیمی است که شرکت اینتکس آن را به تازگی تولید کرده است تا آن دسته از مشتریانی که به دنبال استخر های بادی کودکانه هستند که دارای سایبان باشد ، می توانند استخر بادی کودک طرح آکواریوم سایبان دار اینتکس را انتخاب کنند که جزء پر فروش ترین استخر های بادی برند اینتکس بوده و از با کیفیت ترین آن ها می باشد . این استخر بادی به صورت مربعی شکل ساخته شده است و طول و عرض آن به 157 سانتی متر رسیده و با در نظر گرفتن ارتفاع سایبان ، ارتفاع محصول در حالت راه اندازی شده به 122 سانتی متر می رسد . با توجه به طرح ماهی های زیبا و متنوعی که در بدنه استخر بادی نقش بسته است ، به این استخر بادی ، استخر بادی طرح آکواریومی گفته می شود . این طرح ثابت بوده و مرور زمان نیز کمرنگ نخواهد شد . بخش داخلی استخر نیز به رنگ آبی بوده و طرح دار می باشد . سایبان این استخر بادی نیز به مانند همان به صورت بادی طراحی شده است و شرکت اینتکس برای تولید تمامی بخش های محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است . این سایبان قابلیت جدا شدن از بدنه را داشته و شما می توانید در مواقعی که استخر بادی کودک طرح آکواریوم سایبان دار اینتکس را در فضاهای باز راه اندازی می کنید ، سایبان را نیز نصب کنید تا کودک در زیر سایه آن و به دور از نور خورشید از استخر استفاده کند . ظرفیت استخر بادی کودک طرح آکواریوم سایبان دار اینتکس 280 لینر بوده و وزن 3.6 کیلوگرمی دارد .

نوع
مربعی سایبان دار
ظرفیت
280 لیتر
طول
157 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
3.6 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
ارگونومی ساخت دو لایه ای
دارای سایه بان بادی مجزا
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...