استخر بادی سایبان دار طرح نخل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت: 150 لیتر
  • قطر: 155 سانتی متر
  • ارتفاع: 112 سانتی متر
2,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر بادی سایبان دار طرح نخل از سری محصولات کودک شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که از زیبای خاصی بهره می برد.

استخر بادی سایبان دار طرح نخل از سری محصولات کودک شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که از زیبای خاصی بهره می برد ، این استخر در نوع گزد با ابعاد مناسبی طراحی و تولید شده است ، قطر استخر 155 سانتی متر و ارتفاع آن 112 سانتی متر می باشد که ظرفیت 150 لیتر آب را نیز دارد . وزن این استخر نیز بسیار ناچیز است وزن استخر بادی برابر 2.8 کیلوگرم می باشد ، جنس بدنه استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف استخر از پی وی سی دولابه می باشد که مقاوم بالایی به استخر بخشیده است. به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که به استفاده آسان تر و راحت تر از این محصول کمک بسیاری می کند . 

استخر بادی اینتکس سایبان دار طرح نخل را می توان از جذاب ترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی دانست زیرا در فصول گرم سال می تواند بهترین انتخاب برای بازی و هیجان باشد . این استخر بادی با توجه به قطر 155 سانتی متری که دارد برای شنا مناسب نیست اما یک عدد میز در وسط آن واقع شده است که به راحتی می تواند برای نگهداری لوازم بادی همراه که درون بسته بندی استخر وجود دارد به کار بیاید . این استخر بادی دارای چندین دریچه باد می باشد که از این رو نشان دهنده این است که قسمت های مختلف به صورت مجزا باد می شوند . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی را دارند با توجه به تست های صورت گرفته در مدت زمان دو الی سه دقیقه به صورت کامل باد و قابل استفاده می شوند .

این استخر بادی از بدنه ای بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه بهره می برد که کیفیت ساخت بالا را در آن به خوبی به نمایش می گذارد . باید گفت که در ساخت بدنه این استخر از متریال درجه یک پی وی سی تک لایه در دیواره های استخر و از پی وی سی دو لایه در بخش کف استفاده شده است تا استحکام بالایی را در هنگام بازی و فشار بر روی خود به نمایش بگذارد . حجم آب داخلی استخر بادی فوق صد و پنجاه لیتر می باشد که در پر و خالی کردن آن به دلیل ساختاری که دارد با مشکل مواجه نخواهید شد .

استخر بادی سایبان دار طرح نخل یکی از محصولات استاندارد و زیبای تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس بوده که دارای ساختاری باکیفیت و با طول عمر بسیار بالا می باشد. اینمحصول با توجه به وزن کم بدنه و امکان راه اندازی اسان موجب شده تا به یک انتخاب ایده ال جهت همراه داشتن در سفر تبدیل شود. در این قسمت می خواهیم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید استخر بادی مناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در فرایند تولید محصولات مورد استفاده کوکان نیاز بوده تا به توجه به روحیات و علابق ان ها شاهد نواوری لازم باشیم. از سوی دیگر کودک در زمان استفاده از این محصول دارای امنیت کافی باشد. این محصول نیز با ساختاری استاندارد تولید شده تا تمامی خردسالان و کودکان تا 5 سالگی به راحتی از ان استفاده نمایند. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که بدنه ان یک لایه است. بر روی بدنه خارجی محصول طرح های زیبایی از جنگل های استوایی به چشم می خورد. دیواره داخلی محصول سبز رنگ و کف ان کالا ابی می باشد. در اطراف این محصول گرد تعداد 4 عدد ستون تعبیه شده که پایه های سقف این محصول می باشند. این سقف استاندارد از پوست کودک در برابر تابش مستقیم نور خورسید حفاظت خواهد کرد. این ستون و سقف محصول کاملا به صورت یک درخت نخل طراحی شده که به زیبایی ظاهری این محصول می افزاید. بر روی دیواره محصول تعداد عروسک بادی برای بازی کودک نیز وجود دارد. توجه داشته باشید شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ نیز بهره برداری نمایید.

جنس بدنه : افرد در زمان خرید همواره تاکید بسیار بالایی بر مرغوبیت جنس بدنه محصول دارند. زیرا در صورت کیفیت بالای جنس بدنه بوده که دغدغه ای بابت طول عمر محصول نخواهند داشت. این محصول با بدنه ای از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که از دوام بالا و تحمل وزن بسیار زیادی برخوردار می باشد. بخش کف محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی وزن وارده بر محصول از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. با توجه به این ساختار بدنه شما می توانید از این محصول در تمامی شرایط جوی اب و هوایی و در معرض تابش مستقیم نور خورشید استفاده نمایید.

ابعاد و وزن : این محصول با ساختاری گرد دارای قطری بالغ بر 155 سانتی متر بوده که ارتفاع 112 سانتی متری ان از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان می باشد. توجه داشته باشید ارتفاع بخش مخزن این محصول 40 سانتی متر است. این محصول با توجه به وزن 2.8 کیلوگرمی بدنه به راحتی حمل می شود. به همین دلیل در سفر می توانید ان را همراه خود داشته باشید. راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش : برای استفاده از این محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. بر روی بدنه محصول تعداد دو عدد دریچه با اختصاصی در بخش بدنه و سقف تعبیه شده است. شما با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و این دریچه ها می توانید این محصول را در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی کنید. برای حفاظت از این محصول لازم بوده تا از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری نمایید. همچنین از پرش بر روی دیواره ان پرهیز کنید. این محصول در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی : استخر بادی سایبان دار طرح نخل محصولی زیبا و بادوام از کمپانی اینتکس بوده که ساختاری پرتابل دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

نوع
گرد
ظرفیت
150 لیتر
قطر
155 سانتی متر
ارتفاع
112 سانتی متر
جنس بدنه
PC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
2.8 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای عروسک های بادی
دارای سایه بان سرخود
ابعاد بسته بندی: 11 * 38 * 41 سانتی متر
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...