استخر بادی سایبان دار کودک طرح حلزون

کد intex 57124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 53 ليتر
  • طول: 145 سانتي متر
  • عرض: 102 سانتي متر
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایه بان دار کودک طرح حلزون با طراحی جذاب مخصوص استفاده ی کودکان با قیمت مناسب و ارزان در نمایندگی محصولات بادی ، این استخر بادی گنجایش تعدادی توپ بادی رنگی است که میتوانید آنرا پر از توپ کرده و برای بچه ها قابل استفاده است این محصول با بهترین قیمت در دسترس است برای خرید میتوانید آنرا در فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید

استخر بادی سایه بان دار کودک طرح حلزون با طراحی جذابی که دارد توانسته در بازار توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده و مورد رضایت آنها واقع شود.مهمترین ویژگی ای که این محصول دارد ظاهر آم میشود که به شکل کارتونی و جالب با شکل یک حلزون طراحی شده و با رنگ های زرد و نارنجی تزیین شده و بی شک میتواند کودکان را تا ساعت ها سرگرم کند.این محصول مقاومت مناسبی برابر ضربه و فشار داشته و به سادگی دچار مشکل نمیشود.


همچنین ابعاد به کار رفته در آن برای استفاده  های یک نفره اندازه گیری شده و کودکان میتوانند به سادگی از آن استفاده کنند.این محصول اخیرا توسط شرکت اینتکس به بازار عرضه شده و کیفیت ساخت بالایی دارد .ار دیگر ویژگی های این محصول میتوان به محفظه نگهدارنده آب آن اشاره کرد که با پر شدن تا ارتفاع 14 سانتی متری می تواند ظرفیت 53 لیتر آب را داشته باشد.


طراحی این استخر نیز شامل یک سایبان در بخش بالایی آن می شود و همچنین  یک پنجره کوچک در بخش پشتی و عبور نور و هوا قرار داده شده است. قسمت دوم بدنه نیز سر حلزون می باشد که به بهترین شیوه ممکن طراحی شده است. این استخر با وزن 2.8 کیلوگرمی که دارد می تواند به سادگی حمل شده و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد.همچنین به دلیل سبک بودن میتوانید به راحتی آن را جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید از آن استفاده کنید.

استخر بادی سایبان دار کودک طرح حلزون

استخر بادی سایبان دار کودک طرح حلزون در دسته محصولات جذاب و مناسب برای فصول گرم سال می باشد که به تازگی از شرکت اینتکس تهران تولید شده است. در مسافرت به ایجاد تفریح برای فرزندانتان نیز باید به فکر اسباب راحتی و بازی آن ها باشید و بتوانید ساعت های شادی را برای آن ها ایجاد کنید.


در روزهایی از سال که هوا گرم بوده و جذاب ترین سرگرمی آب تنی می باشد بهترین وسیله برای کودکان که عاشق آب بازی هستند استخر بادی می باشد که با داشتن ویژگی های ظاهری خوب و مطلوب می تواند برترین وسیله برای وقت گذرانی آن ها باشد. در خصوص این محصول شیک و جذاب مطالبی به صورت زیر دسته بندی شده است که شما را در انتخاب و خرید خود راهنمایی می کند. 


ترکیب کلی 

این استخر بادی که برای کودکان طراحی و تولید شده است به شکل محبوب ترین موجود درنظر کودکان در آمده و با داشتن رنگبندی شاد و جذاب توانسته در مدت کوتاه در دل تمامی کودکان جای بگیرد. این استخر بادی می تواند وسیله ای برای هدیه دادن باشد و با داشتن کاربرد های متعدد بتواند آن ها را خوشحال کند. حالت قرار گرفتن سر این حلزون به گونه ای است که کودکان می توانند از آن به عنوان وسیله بازی استفاده کنند.


ساختار این استخر بادی به صورت گرد می باشد که لاک آن در واقع وان استخر بادی را تشکیل داد است. کف این وان دارای برآمدگی هایی می باشد که برای راحتی کودکان به این شکل درآمده است و برای نشستن آن ها در کف استخر بادی نیز مناسب است. برترین مزیت این استخر بادی داشتن سایبان می باشد که برای حفاظت از پوست کودکان در مقابل اشعه خورشید در روز های آفتابی می باشد و فضای استخر بادی را خالی از هر آفتاب سوزانی می کند. به علاوه این استخر بادی با داشتن سایبان دارای یک ورودیه بزرگ می باشد که کودکان بتوانند به راحتی در این استخر بادی عبور و مرور کنند. پوشش دور این ورودی دارای ساختار بادی خمیده است و برای تکیه دادن کودکان در زمان استراحت نیز به صورت نرم می باشد.


کاربرد استخر بادی

این استخر بادی به دلیل داشتن ابعاد کوچک می تواند مهمان مسافرت های شما نیز باشد و با داشتن وزن ناچیز می توان به راحتی آن را جابه جا کرد و در هر محل مورد استفاده قرار داد. این محصول را می توان برای کودکانی که یک تا سه سال استفاده کرد و با خیال راحت از نظر ایمنی و کیفیت فرزند خود را در آن آب تنی داد. با داشتن بدنه ای مقاوم در برابر اشیاء مختلف از جنس وینیل می توان این استخر بادی را در فضاهای مختلف مانند ساحل و یا حاشیه رودخانه ها قرار داد و با اطمینان از دوام آن ساعت ها کودکان را با آن مشغول کرد. از این استخر بادی نیز می توان به عنوان وان در حمام برای کودکان استفاده نمود.


ظرفیت استخر بادی

برای قراردادن استخر بادی کودک در هر محلی باید در مورد ابعاد آن اطلاعاتی داشت تا فضای مورد نظر را برای آن تهیه کرد. این استخر بادی دارای ابعاد کوچکی می باشد و میزان 53 لیتر آب را در خود جای می دهد و می توان در فضا های کوچک نیز آن را قرار داد همچنین می توان در حمام ها با فضای کم نیز از آن برای گذران وقت کودکان استفاده نمود.


وسایل جانبی

در هنگام خرید این محصول دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات به صورت رایگان به شما تعلق می گیرد که به منظور محافظت و نگهداری از استخر بادی می باشد و با توجه به این نکات و با داشتن برچسب تعمیرات می توان استخر بادی با طول عمر بالا داشت و در مدت زمان زیادی از آن بهره مند شد. خرید این استخر بادی سایبان دار کودک طرح حلزون را می توان با داشتن ضمانت عودت کالا از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرد.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
53 ليتر
طول
145 سانتي متر
عرض
102 سانتي متر
ارتفاع
74 سانتي متر
جنس رویه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.25 میلی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
وزن بسته بندي: 2.8 کيلوگرم
داراي سايه بان بادی سرخود
مناسب سنين 1-3 سال
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دولايه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...