استخر بادی کودک طرح کوسه اینتکس

کد intex 57120 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 121 لیتر
  • طول: 201 سانتی متر
  • عرض: 198 سانتی متر
10%
2,350,000
2,130,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایه بان دار طرح کوسه با قیمت ارزان و مناسب در نمایندگی محصولات بادی در ایران ، ارسال به سراسر کشور

استخر بادی طرح کوسه اینتکس یکی از بهترین و بزرگترین استخر های بادی کودک سایبان دار اینتکس که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که دارای ظرفیت بسیار مناسبی به مقدار 121 لیتر بوده که می توان علاوه بر کودکان برای خردسالان نیز استفاده نمود. از ویژگی بسیار خوب این کالا می توان به سایه بان بزرگ سرخود این کالا اشاره کرد که باعث می شود تا در فضای باز نیز استفاده نمود. 

استخر های بادی اینتکس برای جلب توجه هر چه بیشتر کودکان به خود امروزه اشکال فانتزی به خود گرفته اند تا بیشتر بتوانند جایگاه خود را در میان کودکان باز کنند و به فروش هر چه بیشتر دست پیدا کنند . از جذاب ترین این استخر های بادی می توان به استخر بادی طرح کوسه اینتکس اشاره داشت که کیفیت ، زیبایی و جذابیت را به صورت یک جا برای شما به وجود می آورد . این محصول دارای سایبان در بخش بالایی خود می باشد که به خوبی فضای آب تنی در زیر سایه را برای کودک فراهم می کند . این امر باعث می شود تا از این استخر بادی کودک بتوانید در حیات منازل و یا حتی در مسافرت های خود در باغ و ویلا استفاده کنید و نگران آفتاب سوختگی کودک خود نباشید .

طرح کوسه ای که برای ساختار کلی این استخر بادی در نظر گرفته است جلوه ای ویژه را به آن بخشیده است . در بخش پشتی این استخر بادی حفاظی توری وجود دارد که به گردش هوای آزاد کمک می کند . حجم آبی که در محفظه تعیین شده این استخر بادی جای می گیرد بالغ بر 121 لیتر می باشد که برای پر و خالی کردن آن با مشکل رو به رو نخواهید شد . باید بگوییم که راه اندازی این محصول با استفاده از چندین دریچه که در بخش های مختلف تعبیه شده است صورت می گیرد و در این خصوص کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . در بخش کف این استخر بادی اینتکس برای بالا بردن راحتی آن از پی وی سی دو لایه باد شونده استفاده شده است .

استخر بادی سایه بان دار طرح کوسه

تولید کننده های مختلفی در دنیا اقدام به تولید و عرضه استخر های بادی نموده اند. اما در این میان شرکتی می تواند موفق عمل کند تا تمام استانداردهای لازم برای تولید این محصولات را رعایت نماید. شرکت اینتکس یکی از موفق ترین تولید کننده های محصولات بادی در جهان می باشد که توانسته با رعایت تمامی اصول ساخت محصولات بادی به فروش بسیار بالایی در سطح جهان دست پیدا کند. تمامی تولیدات این شرکت بزرگ با استانداردهای دنیا ساخته می شود. استخر بادی سایبان دار طرح کوسه یکی از بهترین تولیدات این شرکت می باشد که برای گروه سنی خردسالان طراحی و ساخته شده است. در ادامه ویژگی های این استخر جذاب را بررسی می کنیم. 


طراحی جالب و زیبا 

در خرید استخر های بادی کودک عموما طراحی ظاهری بسیار مهم می باشد. ظاهر استخر بادی باید به گونه ای باشد تا در نگاه اول نظر کودک را جلب کند و برای او شگفت انگیز به نظر برسد تا کودک بتواند در استخر بادی بازی کند. استخر بادی فوق در اولین نگاه مانند یک کوسه به نظر می رسد که با دهان باز است. کفی استخر به صورت گرد می باشد و بادشو است. کفی استخر به صورت حبابی می باشد که راحتی را برای فرزند شما فراهم می کند. این کفی دارای دریچه باد است که به سادگی و در زمان کوتاهی باد می شود. دیواره استخر به صورت بادی است که تا رویه استخر را می پوشاند و به صورت یک سقف عمل می کند. در دو طرف دیواره چشم های کوسه را مشاهده می کنید. هم چنین دور تا دور دیواره تا سقف را دندان های کوسه تشکیل می دهد. در کناره های کف استخر دو عدد باله کوسه قرار دارد که نشانه ظرافت طراحی استخر بادی می باشد. استخر بادی به رنگ طوسی روشن است که رنگ دندان ها و چشم ها در آن به زیبایی خود نمایی می کند. این استخر بادی به گونه ای طراحی شده است تا هم برای دختران و هم برای پسران جذاب به نظر برسد. 


طول عمر بالای استخر بادی 

استخر بادی طرح کوسه از بهترین نوع پلاستیک فشرده ساخته شده است. استفاده از این جنس در تولید محصولات بادی مزیت های بی شماری دارد که شرکت پیشرو اینتکس با در نظر گرفتن این مزیت ها از این جنس استفاده کرده است. اولین نکته در مورد جنس این محصول انعطاف بالای آن است. انعطاف زیاد باعث می شود تا استخر بادی در برابر فشار و ضربه ناشی از بازی کردن کودکان مقاومت نشان داده و تمامی ضربه ها را دفع کند. از دیگر نکات می توان به مقاومت بالای این استخر بادی در مقابل پارگی اشاره کرد. بدنه استخر به سادگی پاره نمی شود و استحکام بسیار بالایی دارد. سبکی استخر بادی نیز از دیگر مزیت های این محصول به شمار می رود. وزن تقریبی این استخر بادی 3 و نیم کیلوگرم می باشد که جابه جایی و حمل آن را بسیار راحت می کند. 


ابعاد و ظرفیت استخر بادی 

استخر بادی کودک طرح کوسه دارای طول 201 سانتی متر و عرض 198 سانتی متر و ارتفاع 109 سانتی متر می باشد. ابعاد این استخر برای استفاده در منزل و مسافرت طراحی شده است. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 121 لیتر است. از دیگر قابلیت های این استخر بادی می توان به استفاده از آن به عنوان استخر توپ اشاره کرد. استخر بادی طرح کوسه را می توانید در اتاق کودک قرار دهید و با پر کردن داخل استخر از توپ های رنگی از آن به عنوان استخر توپ بهره ببرید. این توپ های رنگی را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. 


روش های خرید استخر بادی 

برای خرید استخر بادی سایه بان دار طرح کوسه می توانید به دو صورت اقدام کنید. با مراجعه به سایت اینتکس تهران سفارش خود را ثبت کرده تا استخر را درب منزل تحویل بگیرید. و یا با مراجعه به نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران به صورت حضوری اقدام به خرید نمایید..

نوع
خانگی
ظرفیت آب
121 لیتر
طول
201 سانتی متر
عرض
198 سانتی متر
ارتفاع
109 گرم
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
داراي سايه بان بادی سرخود
مناسب سنين بالای 3 سال
وزن
3.5 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...