استخر بادی سایه بان دار لاکپشتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 26 لیتر
  • طول: 109 سانتی متر
  • عرض: 96 سانتی متر
1,735,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح لاکپشت به همراه سایه بان مناسب برای استفاده در روزهای آفتابی ، با قیمت ارزان عرضه در نمایندگی محصولات بادی

استخر بادی سایبان دار طرح لاکپشت از محصولات خلاقانه شرکت بست وی برای کودکان میباشد که دارای طراحی زیبا و جالب مناسب سنین پایین بوده و با طرح کارتونی که دارد تا ساعت ها آنها را مشغول نگه خواهد داشت .این استخر  لایه های مخصوصی در قسمت بالا و دیواره های خود دارد که از نور خورشید در برابر کودک محافظت می کند. بخش اصلی بدنه یعنی قسمت پایینی آن دارای کف بادشو بوده که 26 لیتر نیز ظرفیت دارد و قسمت دیواره ها نیز با رنگ آبی از طرح گیاهان دریایی و بخش بالایی آن نیز از طرح رویه لاکپشت ساخته شده است که باعث افزایش جذابیت و ظاهر این استخر شده است. طرح لاکپشت علاوه بر زیبایی دادن به استخر در نقش سایه بان عمل کرده که این ویژگی به شما امکان استفاده از استخر در روز های آفتابی را فراهم میکند.ابعاد این استخر کاملا مناسب بوده و برای کودکان بالای دو سال مناسب می باشد. به علاوه با توجه به حجم بسته بندی کوچکی که دارد می توان آن را به سادگی حمل کرد.همچنین جنس به کار رفته در ساخت این محصول از بهترین جنس مورد استفاده در استخر های بادی میباشد یعنی نوع PVC میباشد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

دلیل اینکه توصیه می شود که از استخر های بادی استفاده کنید که سایه بان دارد ، این است که کودک شما دیگر در معرض آفتاب سوختگی قرار نخواهد گرفت ، همچنین خطر گرمازدگی دیگر آن ها را تهدید نخواهد کرد . از آن جا که کودکان علاقه دارند در فضای باز از استخر بادی استفاده کنند و موجودیت استخر های بادی نیز این است که از آن ها در فضای باز استفاده شود ، وجود سایه بان در این محصولات ، کمک بسزایی به کودکان خواهد کرد . بدین صورت حتی خود شما نیز با آرامش خاطر ، کودکان را به تفریح دعوت خواهید کرد . چیزی که در ابتدا در این استخر به چشم می آید ، همان سایه بان است ، برای اینکه از طراحی عروسکی برخوردار بوده و ظاهر آن شبیه به لاکپشت است ، به همین منظور ظاهر آن جذاب تر از همیشه شده است . 

برای مقاومت بهتر سایه بان و ثابت بودن آن ، دیواره هایی به صورت بادی نیز طراحی شده است که کناره های استخر را پوشش داده است . در بدنه استخر بادی و دیواره های آن طراحی آکواریومی و گیاهان دریایی نقش بسته است که استخر را بیش از پیش زیبا تر کرده است . کف این استخر بادی به صورت بادی و برجسته طراحی شده است ، برجستگی در استخر می تواند انعطاف بادی فوق العاده ای را داشته باشد . انعطاف خوب این بخش ایمنی استخر را افزایش داده است ، تا اگر کودکان با کف استخر برخوردی داشته باشند ، صدمه ای به آن ها وارد نشود . این طراحی عمدتا در استخر های بادی کودکان دیده می شود . به خصوص برای استخر هایی که مناسب کودکان خردسال می باشد .

استخر بادی سایه بان دار لاکپشتی

استخر بادی سایه بان دار لاکپشتی محصولی شاد و کودکانه از کمپانی بزرگ بست وی بوده که برای سنین پایین طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. ساختار کودکانه و شاد محصول و همچنین دوام بالای بدنه ان از جمله علل اصلی محبوبیت ان به شمار می رود. این محصول با ارگونومی ساخت استاندارد و مرغوبیت جنس بدنه خود قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده می باشد. در ادامه این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی همه جانبه محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس جهت اشنایی با این کالای استثنایی و خرید استخر بادی متناسب با نیاز فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا انتها ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

تولید محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای شاد و مطابق علایق ان ها داشته که کاملا جدید و به دور از کلیشه باشد. در نهایت محصول ارائه شده بر اساس استاندارد های جهانی ضامن ایمنی کودک در زمان استفاده باشد. بر همین اساس شرکت مشهور بست وی استخر بادی سایه بان دار لاکپشتی طراحی و به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده که بدنه ای یک لایه دارد. کف محصول کاملا ابی رنگ بوده که بر روی ان تصاویر زیبا و رنگارنگی از گیاهان دریایی به چشم می خورد. توجه کنید کف این محصول از نوع بادشو و ساده و زرد رنگ می باشد. در دو طرف محصول دو عدد ستون عریض شفافا با رنگ ابی تعبیه شده که پایه های سایبان محصول به شمار می روند. بر روی این پایه ها نیز تصاویر رنگارنگی از گیاهان کف دریا نقش بسته است. زیباترین بخش محصول مربوط به سایبان بادی و استاندارد آن می باشد. این سایبان با ابعاد خود مانع از تابش نور خورشید به پوست بدن کودک شده و از بیماری های احتمالی جلوگیری می کند. برای طراحی این بخش از ارگونومی یک لاکپشت فانتزی استفاده شده که برای کودکان بسیار جذاب است.

جنس بدنه

در پروسه خرید از جمله نکاتی همواره مورد توجه قرار خواهد گرفت جنس بدنه محصول می باشد. زیرا افراد در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی را دارند که دغدغه ای بابت طول عمر نداشته باشند. بر همین اساس برای تولید بدنه محصول از مرغوب ترین نوع وینیل ضداشعه استفاده شده که از نرمی و انعطاف پذیری و دوام بسیار بالا برخوردار می باشد. کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی وزن وارده به محصول از نوع وینیل دولایه تولید شده است. شما می توانید این ساختار را با اسودگی خاطر در سفر و فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا حتی تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده که قطر ان برابر 96 سانتی متر و ارتفاع ان از بخش کف تا بالاترین سطح سایبان ان معادل 104 سانتی متر محاسبه می شود. توجه کنید ارتفاع بخش مخزن محصول بسیار کم بوده و ظرفیت داخلی محصول تنها 26 لیتر است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای صافی باز کنید. بر روی بدنه این محصول دریچه های بادی تعبیه شده که از طریق ان ها و با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی می توانید این محصول را راه اندازی نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن فشار سنگین به دیواره ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی سایه بان دار لاکپشتی محصولی استثنایی از شرکت بست وی بوده که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
26 لیتر
طول
109 سانتی متر
عرض
96 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
جنس رویه
وینیل ضد اشعه
جنس بخش کناری
وینیل براق
جنس کف
وینیل دولایه
وزن
3.5 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای سایه بان بادی
مناسب سنین 2+ سال
دارای دو پنجره سرخود
ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

ابعادآن رابگویید.

719 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...