استخر بادی سبز طرح دار کودک

intex 57182

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 690 لیتر
  • قطر: 229 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
3,385,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سبز طرح دار کودک مناسب برای استفاده کودکان بالای 6 سال ، در نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

استخر بادی سبز طرح دار کودک از جدیدترین محصولات ساخته شده توسط شرکت اینتکس در زمینه ی استخر های بادی کودک میباشد که اخیرا با طرح جدیدی به بازار عرضه شده و میتواند اوقات خوشی را برای کودکان رقم بزند..این استخر بادی داری طراحی روشن و شاد  و در عین حال ساده میباشد که برای کودکان بسیار مناسب بوده و جلوی خستگی زودرس کودکان را میگیرد. .همچنین جنس بدنه ی این استخر بادی کودک بسیار مقاوم بوده و  دیواره ها کاملا شفاف هستند و علاوه بر آن  لایه های داخلی  سبز روشن می باشد که زیبایی خاصی را به استخر بادی بخشیده است. بدنه استخر بادی سبز طرح دار به صورت گرد طراحی شده  و کودکان در رده سنی بالاتر از 6 سال می توانند به سادگی از آن استفاده کنند.ابعاد این استخر بادی طرح دار نیز به صورت  229 سانتی متر قطر و 56 سانتی متر ارتفاع است. همچنینی ظرفیت این محصول تا ارتفاع 29 سانتی متری آن 690 لیتر می باشد. این استخر بادی کودک با تمام ویژگی ها مختلفی که دارد  تنها حدود 6 کیلوگرم وزن داشته و می توان آن را به سادگی  حمل کرده و در محل های مختلفی راه اندازی و نصب کرد.همچنین این محصول دارای مقاومت زیادی در مقابل فشار بوده و میتوانید آن را از سایت اینتکس تهران سفارش دهید.

مدل های بی شماری از استخر های بادی را می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید . معمولا فروشگاه اینتکس نیز محصولات بادی برند معروف اینتکس را موجود می کند تا شما عزیزان از استخر های بادی بی نظیر این برند که کیفیتی بی همتا دارند ، استفاده کنید . استخر های بادی همچون استخر بادی سبز طرح دار کودک ، حتی جذابیت هایی را به همراه دارد که کودکان را بیش از پیش تشویق به بازی و سرگرمی می کنند . تمامی کودکان از استفاده با استخر های بادی لذت می برند و می تواند ساعت ها از این محصولات برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . این محصول به صورت گرد ساخته شده است و برخلاف بسیاری از استخر های بادی گرد که طراحی چند طبقه ای دارند ، این محصول به صورت چند طبقه ای ساخته نشده ، بلکه لایه هایی در داخل استخر قرار دارد که ویژگی های خاص تری را به استخر بخشیده است . دلیل آن هم وجود لایه های سبزی است که به صورت خلاقانه در این استخر بادی نقش بسته است . 

این لایه ها علاوه بر زیبایی خاصی که به استخر بخشیده است ، توانسته دوام آن را بیشتر کند . شاید الان در حالی که استخر خالی است به آن نگاه می کنید ، ولی این را در نظر داشته باشید که زمانی که با آب پر شده است و نور به استخر می تابد ، چه جلوه زیبا و درخشانی ایجاد خواهد کرد و آب را سبز تر از همیشه و بسیار خوش رنگ خواهد نمود . برای همین است که دیواره های استخر را شفاف در نظر گرفته اند و کف استخر نیز کاملا به صورت سفید است . کف استخر نیز به مانند دیواره ها از پی وی سی ساخته شده است ، با این تفاوت که دو لایه است و بهتر می تواند در برابر ضربه ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و در برابر ساییده شدن بر روی زمین نیز مقاوم خواهد بود . این استخر بادی را می توانید با پمپ باد دستی حتی به راحتی راه اندازی کنید تا دردسری از این بابت نداشته باشید . برای کسب اطلاع از قیمت محصول با فروشگاه تماس بگیرید . 



استخر بادی سبز طرح دار کودک

استخر های بادی گرد دارای تنوع رنگ و جنس بسیار زیادی می باشند. به علاوه بیش تر تولید کنندگان، در میان کالاهای خود این استخر را نیز جای داده اند. اولین گزینه پیشنهادی برای خرید استخر های بادی کودکان، استخر های گرد به شمار می رود. زیرا دارای ظاهر ساده و محکم بوده و مقرون به صرفه هستند. استخر بادی سبز طرح دار کودک یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که دارای طراحی جالبی می باشد. خصوصیات این استخر را ذکر می کنیم تا با این محصول آشنا شوید. 


طراحی ظاهری فانتزی و جالب 

استخر بادی سبز به صورت گرد طراحی شده است. این استخر بادی دارای دیواره ای شفاف می باشد که از بیرون استخر می توان داخل استخر را دید. یکی از نکات جالب در طراحی این استخر زیبا این است که در هنگام نگاه کردن به دیواره استخر این تصور به وجود می آید که پرهای سبز رنگی در بدنه قرار دارد. با وجود شفاف بودن بدنه در داخل دیواره قسمت هایی به رنگ سبز روشن و زیبا کار شده است که جذابیت بالایی به این استخر می دهد. با وجود این ساختار استخر در عین سادگی، بسیار فانتزی و جالب می باشد. کف استخر سفید رنگ بوده و دارای دریچه باد جداگانه از دیواره می باشد تا بتوانید آن را در هنگام نیاز باد کنید. دیواره استخر نیز ضخیم است و لبه دیواره استخر سفید رنگ می باشد. این ضخامت دیواره موجب می شود کودک در هنگام بازی کردن به راحتی به لبه استخر تکیه بدهد بدون اینکه استخر بلغزد و یا واژگون شود. استخر بادی با طراحی زیبا را برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر می توان تهیه کرد. 


قابلیت های مختلف استخر بادی 

استخر بادی سبز دارای قطر 229 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر می باشد. این استخر با توجه به ابعادی که دارد رده سنی وسیعی را دربرمی گیرد و شما می توانید آن را برای کودکان 2 سال به بالا تهیه کنید. استخر بادی کودک دارای وزن بسته بندی 6 کیلوگرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ، وزن ناچیزی دارد. این وزن کم به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استخر را به راحتی جابه جا کنید. با توجه به تمامی این موارد می توانید استخر را به راحتی در مسافرت همراه خود ببرید و در هر محیطی مانند ساحل، ویلا و ... آن را راه اندازی نمایید. برای برپا کردن استخر بادی کافی است آن را از بسته بندی خارج کنید و بر روی زمین که هموار باشد و به دور از اشیای تیز استخر را پهن کنید. در آخر توسط پمپ باد دستی (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) آن را در زمان کوتاهی و کم تر از چند دقیقه باد کنید تا کودک بتواند ساعت ها بازی کند. یکی از کاربردهای این استخر بادی، استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. این استخر بادی را می توانید در منزل راه اندازی کرده و داخل استخر را از توپ های رنگی بدون پلیسه پر نمایید. رنگ های شاد توپ ها و شفاف بودن بدنه استخر زیبایی چشم نوازی به وجود می آورد و کودک بدون خستگی و کسالت تا ساعت ها در این استخر توپ بازی می کند. 


کیفیت بدنه استخر بادی 

استخر بادی فوق از بهترین و مقاوم ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که طول عمر بسیار بالایی دارد. استفاده از آن در هوای آزاد و دماهای مختلف آب به هیچ وجه بدنه را دچار افت کیفیت نمی کند. به علاوه بدنه استخر به گونه ای طراحی شده است تا در برابر فشار و ضربه ناشی از بازی کردن کودکان بسیار مقاوم باشد. به همراه این استخر بادی یک بسته برچسب تعمیرات نیز وجود دارد تا اگر در صورت رعایت نکردن نکات نگه داری بدنه استخر آسیب دید بتوانید توسط آن بدنه را تعمیر کنید.


روش خرید استخر بادی 

استخر بادی سبز طرح دار کودک ساخت شرکت اینتکس را می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
690 لیتر
قطر
229 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.30 میلی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده برای سنین 2+
طراحی شفاف زیبا
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...