استخر بادی ستاره ای

کد intex 56495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 466 لیتر
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک ستاره ای با طراحی و رنگ آميزی زيبا و جذاب ،رنگی های سرگرم کننده و شاد برای کودکان عزیز ، قابل استفاده در منزل يا فضای آزاد در فصل تابستان می توان از آبتنی در کنار هم لذت برد. استخر بادی طرح ستاره هدیه مناسب و شاد برای فرزندان دلبند شماست . از مزایای استخر بادی اینتکس کف بادشونده برای راحتی بيشتر ، برچسب تعميرات ، پمپ باد می توان نام برد.

استخر بادی ستاره ای

استخر بادی ستاره ای | فروشگاه اینتکس محصولات بادی مخصوص کودکان و بزرگسالان تولید می شوند. این محصولات بادی در دسته های گوناگون برای کودکان اعم از استخر های بادی، تخت بادی، تشک بادی، وان بادی و ... موجود هستند و تولید کنندگان مختلفی به تولید این محصولات می پردازند. یکی از دسته های پرطرفدار محصولات بادی کودک، استخر های بادی می باشند. این استخر های بادی در مدل ها و اندازه های متفاوت و با ظرفیت های گوناگون موجود هستند. استخر بادی ستاره ای یکی از استخر های بادی کودک با طراحی ساده می باشد که توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران توزیع می شود. این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی فانتزی و شاد  : استخر بادی ستاره ای دارای طراحی جالبی می باشد. این این استخر بادی به صورت ستاره ای پنج پر ساخته شده است. این ستاره دارای وجوه منحنی بوده و رأس هر یک از وجه ها به صورت هلالی می باشد. کفی این استخر بادی به صورت بادشو طراحی شده است و فناوری حبابی دارد. این کفی طبی می باشد و به همین دلیل در صورت افتادن کودک در کف استخر، بدن او آسیب نمی بیند. در کف این استخر بادی یک دریچه باد وجود دارد که برای باد کردن و تخلیه باد کفی استخر مورد استفاده قرار می گیرد. دیواره این استخر بادی طراحی جالبی دارد که بسیار زیبا می باشد. دیواره این استخر بادی به صورت سه لایه می باشد. هر یک از این لایه ها به صورت شفاف ساخته شده اند و بر روی هر کدام یک دریچه باد مجزا قرار گرفته است. این دیواره ضخیم است. نکته جذاب در طراحی دیواره استخر، وجود لایه های رنگی در میان هر یک از لایه های بادشو دیواره می باشد. در میان هر یک از این لایه ها یک رنگ فانتزی وجود دارد. از پایین دیواره به سمت بالا، رنگ آبی، سبز، زرد و قرمز استفاده شده است. کفی استخر بادی نیز به رنگ زرد ساخته شده است. رنگ های فانتزی این استخر بادی کودک را شگفت زده کرده و او را به هیجان می آورد. 


مشخصات فنی  : استخر بادی ستاره ای استخری با ظرفیت نسبتا بالا بوده که گنجایش آبی معادل 466 لیتر را دارد. طول این استخر بادی 185 سانتی متر و عرض این محصول 180 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی به 104 سانتی متر می رسد. وزن استخر ستاره ای 3 کیلوگرم می باشد. 


استحکام فوق العاده  : استخر بادی ستاره ای توسط شرکت بزرگ اینتکس ساخته شده است که نامی شناخته شده در سطح جهان در زمینه تولید محصولات بادی می باشد. این شرکت بزرگ تمامی محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید کرده و به همین دلیل استحکام و کارایی استخر های بادی اینتکس مثل زدنی می باشد. استخر بادی ستاره ای نیز دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار بوده و به دلیل انعطاف بالا، تمامی ضربه های وارده را دفع می کند. 


کاربرد های متنوع  : استخر بادی ستاره ای به دلیل داشتن ابعاد نسبتا بزرگ و استحکام بدنه، استخری بسیار کاربردی می باشد. این استخر بادی علاوه بر کودکان، برای استفاده بزرگسالان نیز مناسب بوده و همه گروه های سنی می توانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین به دلیل کیفیت بدنه قابلیت استفاده در هر دمایی را دارا است. به همین دلیل برای مصارف آب درمانی برای سالمندان نیز مناسب به شمار می رود. استخر بادی ستاره ای وزن کمی داشته که به شما این امکان را می دهد تا به سادگی استخر را جابه جا کنید. برای جابه جایی استخر از کشیدن استخر بادی بر روی زمین خودداری نمایید تا به بدنه استخر آسیبی وارد نشود. از این استخر بادی در فضاهای باز نیز می توانید بهره برداری نمایید. استخر بادی ستاره ای قابلیت استفاده در برابر نور خورشید را دارد و قرار گرفتن این استخر بادی در برابر آفتاب، به بدنه استخر آسیبی وارد نمی کند. 


روش خرید  : برای خرید استخر بادی ستاره ای با قیمتی ارزان و هم چنین اطمینان از اصل بودن کالای خریداری شده، می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید تا استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
466 لیتر
طول
185 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
104 گرم
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف و مات
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
طراحی رنگی بسیار زیبا
قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان
قابل حمل و راه اندازی آسوده
وزن
3 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...