استخر بادی ستاره ای ساده

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: ستاره ای
  • ظرفیت آب: 466 لیتر
  • طول: 185 سانتي متر
  • عرض: 180 سانتي متر
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ستاره ای ساده از سری محصولات زیبا و ساده شرکت بزگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای ویژگی های بسیاری اس و توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. ابعاد این استخر نیز مناسب می باشد ، طول استخر بادی 185 سانتی متر ، عرض استخر 180 سانتی متر و ارتفاع آن 53 سانتی متر می باشد که با توجه به اینن ابعاد ظرفیت 466 لیتر آب را نیز دارا می باشد. جنس بدنه استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی شفاف و جنس کف از پی وی سی دولایه بادی می باشد که مقاومت بالایی نیز به این محصول بخشیده است. 

استخر های ستاره ای بدون شک ، ظاهری بسیار دوست داشتنی و زیبا دارند که می تواند برای هر کودکی یک انتخاب درست و عالی باشد . حتی اگر هدف شما از خرید استخر بادی ، هدیه دادن این محصول به کودکان است ، به راحتی می توانید این استخر بادی را خریداری کرده و به کودکان خود هدیه دهید . این استخر بادی یک استخر بی نقص برای کودکان است . ابعاد استخر بزرگ بوده و می تواند یک فضای خوب و ایده آل را به کودکان بدهد ، تا آن ها بتوانند راحت تر از استخر بادی استفاده کنند . فضای بزرگ در استخر ها ، یک مزیت است ، برای اینکه کودکان دوست دارند استخر آن ها بزرگ باشد . این استخر یک کف بادی دارد که باعث می شود تا محصول ایمن تر از مدل های دیگر باشد . برای اینکه داشتن کف بادی خاصیت اسفنجی و ارتجاعی داشته و در صورت برخورد کودکان با کف استخر ، صدمه ای به کودکان وارد نخواهد شد . 

حتی اگر از این موضوع گذر کنیم ، این کف بادی می تواند راحتی را برای کودکان به همراه داشته باشد ، چرا که کودکان همواره سرپا نیستند و گاهی دوست دارند که در داخل استخر نشسته و بازی کنند . برای همین وجود این کف بادی می تواند برای راحتی آن ها بسیار موثر و عالی باشد . تلفیق رنگ های سفید و آبی که از بالا به پایین آبی تیره تر استفاده شده است ، جلوه ای بسیار زیبا و دوست داشتنی را به استخر بخشیده و باعث شده است تا این محصول به یکی از برترین و بهترین مدل ها تبدیل شود . این استخر بادی در چند رنگ دیگر نیز تولید شده است که می توانید در فروشگاه اینتکس آن را مشاهده کنید . رنگ دیگری از این استخر که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است ، رنگ نارنجی آن می باشد . 

استخر بادی ستاره ای ساده

استخر بادی ستاره ای ساده | اینتکس

استخر های بادی ساده در انواع رنگ های مختلف تولید می شوند. این استخر ها دارای کیفیت های متفاوتی بوده و اندازه های مختلفی دارند. این گونه استخر های ساده را از 1 سالگی کودک تا سنین نوجوانی و بزرگسالی می توانید برای او تهیه کنید. نوع ساخت این استخر ها تقریبا مشترک است و تفاوت آن ها علاوه بر رنگ و اندازه ، در شکل نیز می باشد. استخر بادی ستاره های ساده یکی از انواع این استخر های بادی می باشد. با ما همراه باشید تا ویژگی های این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


طراحی ساده و جالب 

این استخر بادی به صورت یک ستاره پنج پر ساخته شده است. کفی استخر بادی نیز به صورت ستاره ای می باشد. کفی استخر از طراحی حبابی بهره مند است که در این گونه طراحی، کف استخر باد می شود و با انعطاف بالایی که دارد باعث می شود در هنگام استفاده طولانی مدت بدن کودک اذیت نشود، به بیانی دیگر طراحی حبابی به صورت طبی می باشد. کف استخر سفید رنگ است و دارای یک دریچه باد می باشد. دیواره استخر نیز طراحی جالبی دارد. دیواره استخر به صورت چهار لایه ساخته شده است که هر یک از این لایه ها دارای دریچه باد جداگانه می باشند. با وجود این دریچه ها می توانید در زمان بسیار کوتاهی باد استخر را خالی کنید. این لایه های بادی به صورت بسیار قوی به یکدیگر پرس شده اند که به سادگی گسسته نمی شود. اولین لایه آبی می باشد که تا بالا رنگ های لایه ها کم تر شده و آخرین لایه سفید می شود. این استخر بادی در کنار نوع ساخت ساده، زیبایی بی نظیری دارد که توجه هر شخصی را جلب می کند. 


طول عمر بالا

استخر بادی ستاره ای از پلاستیک فشرده ساخته شده است. جنس بخش کناری استخر بادی نیز شفاف و طرح چرم می باشد که تا حدودی براق بوده و به زیبایی بیش تر استخر کمک می کند. هم چنین کف استخر نیز به صورت دولایه ساخته شده است. این گونه ساخت استخر سبک می باشد و به سادگی قابلیت حمل و جابه جایی دارد. از دیگر نکات در تولید استخر بادی می توان به انعطاف بالای بدنه اشاره کرد. به گونه ای که بدنه استخر بادی تا حد زیادی ضربه ها و فشار وارده را دفع کرده و آسیبی به بدنه نمی رسد. شما باید مراقب باشید تا کودک اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکند. هم چنین استخر بادی را بر روی زمین ناهموار نکشید. بدنه استخر بادی در حالت بسته بندی قابلیت اشتعال دارد. شما باید از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش و اشیای داغ خودداری کنید. با رعایت همین نکات ساده می توانید تا سال ها از این استخر بادی استفاده نمایید. در صورت آسیب دیدن جزئی بدنه می توانید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است اقدام به ترمیم بدنه نمایید. اگر بدنه استخر بادی آسیب زیادی دیده بود جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در کم ترین زمان استخر را تعمیر کنند.


پارامترهای ظاهری استخر بادی : این استخر بادی دارای طول 185 سانتی متر و عرض 180 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر بادی ستاره ای به 53 سانتی متر می رسد. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 466 لیتر آب می باشد. 


موارد استفاده : استخر بادی ستاره ای برای استفاده چند کودک به صورت هم زمان مناسب است. این استخر بادی را می توانید در فضای باز نیز مورد استفاده قرار دهید. برای راه اندازی استخر بادی کافی است زمینی را که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد انتخاب کنید و استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید. سپس توسط پمپ باد استخر بادی را در زمان کوتاهی راه اندازی نمایید. 


روش خرید : برای خرید استخر بادی ستاره ای می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس تهران استخر بادی ستاره ای را به صورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
ستاره ای
ظرفیت آب
466 لیتر
طول
185 سانتي متر
عرض
180 سانتي متر
ارتفاع
53 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
ارگونومی ساخت چهار طبقه ای
طراحی و رنگبندی زیبا
دارای پمپ باد و برچسب تعمیرات
مناسب استفاده چند کودک
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
جنس کف
PVC دو لایه بادی
کف بادی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...