استخر بادی سه رنگ کودک

intex 57107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت: 34 لیتر
  • قطر: 61 سانتی متر
  • ارتفاع: 22 سانتی متر
865,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

intex 57107 استخر بادی سه رنگ کودک از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که  در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش استخر بادی عرضه می شود.

استخر بادی سه رنگ کودک intex 57107 از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که در عین سادگی ویژگی هایی دارد که توانسته ست نظر مشتریان را به خود جلب کند ، یکی از ویژگی های این محصول قیمت پایین و مناسب این اسخر است ، قابل استفاده بودن به عنوان استخر توپ از دیگر ویژگی های این استخر بادی کوچک کودک می باشدو ابعاد این استخر نیز برای کودکان می باشد. قطر این استخر 61 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد ظرفیت 34 لیتر آب را نیز دارا است . این استخر بادی کودک جزو کوچکترین و ارزانترین استخر های بادی ساخت شرکت اینتکس می باشد که برای کودکان زیر سه سال مناسب است است در قسمت کف این استخر بادی کودک لایه ای فه شده که می‌توانید آن را باد کرده و به عنوان تشک استخر از آن استفاده کنید که می‌تواند زیر پای کودک را نرم کرده و از آسیب دیدن بدن کودک جلوگیری نمایید این محصول در تنوع رنگ بسیار جذاب و کودکانه ای طراحی و تولید شده است .از این محصول می توانید در داخل حمام برای آبتنی و استحمام کودک نیز استفاده کنید .

استخر بادی سه رنگ کودک از محصولاتی با رنگبندی جذاب و زیبا بوده که با قیمتی بسیار عالی و ارزان هم اکنون در سایت اینتکس تهران ، قابل سفارش و خریداری می باشد . اگر می خواهید تا یک استخر را خریداری نمایید ، به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده و از مزایا و معایب آن مطلع شده تا از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت : طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به صورت سه حلقه متصل شده به هم طراحی و ساخته شده است . دلیل این طراحی در وهله اول ارتفاع کم و داشتن تکیه گاهی نرم برای کودکان شما می باشد ، و در وهله دوم انعطاف پذیر بودن آن است ، به طوری که زمانی که فشاری به این محصول وارد می شود ، این حلقه های بادی حالت انعطاف پذیری را به خود گرفته و به همین دلیل صدمه و آسیب کمتری را می بیند . در این استخر رنگ های آبی ، سبز ، زرد و صورتی به کار رفته است و به همین دلیل آن را یک محصول بسیار جذاب و شیک کرده است . کف این محصول به طوری ساخته شده تا فرزند شما در حین نشستن بر روی آن ، دچار خستگی نشود .

جنس بدنه ؛ جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . متخصصان ما به جنس و کیفیت این محصول نمره بالایی را دادده اند . ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 61 سانتی متر ، ارتفاع : 22 سانتی متر ، ظرفیت آب : 34 لیتر و در نهایت وزن آن 0.4 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک است و حتی می توانید آن را در ایام مسافرت حمل و یا جا به جا کرده تا فرزند شما حتی در ایام مسافرت ، از داشتن یک استخر خصوصی بی نصیب نباشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این استخر شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه ، محصول کودک خود را باد کرده ، تا فرزنتان ، از آن استفاده بکند . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که این استخر به هیچ وجه برای افراد بزرگسال طراحی و ساخته نشده است ، به همین دلیل افراد بالغ نباید از آن استفاده بکنند ، همچنین سعی کنید تا پس از استفاده آن نزد کودکتان ، استخر را جمع کرده و در جایگاه مخصوصی بگذارید تا در معرض آسیب نباشد و در آخر وسایل تیز را به آن نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول دریافت نمایید .

جمع بندی : استخر بادی سه رنگ کودک از محصولات با کیفیت و جذاب کمپانی نامدار اینتکس بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران ، قابل خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های آبی ، سبز ، زرد و صورتی به کار رفته است . جنس بدنه آن از پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
گرد
ظرفیت
34 لیتر
قطر
61 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
0.4 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان وان
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...