استخر بادی سه لایه بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 140 لیتر
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
2,185,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه بست وی از سری محصولات مخصوص کودکان برند بست وی با ابعاد مناسب و جنس بدنه ونیل

استخر بادی سه لایه بست وی از سری محصولات گرد بخش کودک که برای استفاده های مختلف طراحی شده و بخصوص برای سرگرمی کودکان مناسب و ویژه می باشد. این استخر بادی در نوع خانگی طراحی شده است ولی به دلیل وزن بسیار کم این محصول می توان از در حتی در سفرها نیز استفاده نمود و از خرید خود لذت برد. برند بست وی که از معروف ترین تولیدکنندگان محصولات بادی بخصوص در بخش کودک می باشد این استخر بادی را تولید و روانه بازار کرده است. اینتکس تهران نیز مسئولیت فروش این محصول را برعهده دارد و علاوه بر این هر خریداری می تواند با مراجعه به سایت این شرکت محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید. قطر استخر بادی سه لایه بست وی 122 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد و این استخر بادی ظرفیت 140 لیتر آب را دارد. جنس بخش های مختلف این استخر بادی نیز از ونیل بوده و مقاومت بسیار مناسبی نیز دارد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

وینیل به کار گرفته شده در بخش های مختلف بدنه این استخر بادی کودک از نوع منعطف و ضد حساسیت می باشد که سازگاری بالایی با پوست بدن کودکان دارد و بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید از آن برای کودکان با پوست های حساس نیز استفاده کنید . این نوع وینیل به خوبی در برابر نور خورشید نیز مقاوم سازی شده است و می توانید از آن در محیط های روباز همانند باغ ، ویلا و یا حیات و پشت بام منازل نیز استفاده کنید و در واقع با توجه به وزن سبکی که دارد بهترین انتخاب برای به همراه داشتن در مسافرت ها نیز می باشد . این استخر بادی به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه در هنگام جمع آوری نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند و باعث می شود تا نیاز به فضای زیادی برای به همراه داشتن آن در مسافرت ها نداشته باشید .

ساختار طبقاتی دیواره های این استخر بادی باعث شده تا استحکام بالاتری به نسبت سایر استخر های کودک داشته باشد و به راحتی بتوانید فشار وارده در اثر آب تنی چند کودک را نیز به صورت همزمان مهار نماید . این استخر دارای کف غیر بادی می باشد که در حفظ تعادل استخر در هنگام آب تنی بسیار تاثیرگذار می باشد . عمق آبی که برای این استخر مهیا است بالغ بر 20 سانتی متر می باشد که برای رده سنی کودکان بالای دو سال به خوبی استانداردسازی شده است . این محصول دارای وزنی برابر با 0.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی خواهد داشت . به همراه این استخر بادی یک برچسب تعمیرات مخصوص بست وی نیز برای شما ارسال می شود که در مواقع آسیب دیدن بدنه استخر می توانید اقدام به تعمیر آن نمایید .

استخر بادی سه لایه بست وی از محصولات کودک با طراحی فوق العاده جذاب و خاص بوده که هم اکنون می توانید آن را از نمایندگی اینتکس تهران و یا سایت آن برای فرزندتان خریداری نمایید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری کنید ، به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا از خریدی که می خواهید انجام  دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر با اینتکس تهران ، همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های نارنجی ، آبی ، زرد و قرمز به کار رفته است . این محصول به صورت سه لایه حلقه بادی چسبیده شده به هم طراحی و ساخته شده است که در ابتدا ، ارتفاع این محصول نسبت به آن کم بوده ، و همچنین این استخر را انعطاف پذیر کرده است به صورتی که در هنگامی که به این کالا ضربه ای وارد شود ، این استخر منعطف شده و به همین دلیل صدمه کمتری را خواهد دید .

جنس بدنه : کودکان همیشه در هنگام بازی به هیچ وجه به نگهداری از محصولات خود توجهی نمی کنند ف به همین دلیل شرکت های معتبر دنیا محصولاتی را که برای کودکان طراحی می کنند ، در وهله اول آن را با کیفیت و مقاوم خواهند ساخت . جنس بدنه این محصول از وینیل طرح دار بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 122 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر ، ظرفیت آب  : 140 لیتر و در نهایت وزن آن 600 گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این استخر بادی کودک شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این استخر قرار داده تا در عرض دو الی چهار دقیقه محصول فرزند خود را باد کرده تا کودک شما از آن به آسودگی استفاده کند و لذت ببرد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که حتما سعی کنید تا پس از استفاده از این محصول ، آن را جمع کرده و در جعبه خود قرار دهید تا در معرض صدمه و یا آسیب قرار نگیرد ، همچنین به هیچ وجه افراد بالغ از آن استفاده نکنند و وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی وارد شد ، شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی سه لایه بست وی از محصولات بسیار با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی نامدار بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های نارنجی ، آبی ، قرمز و زرد به کار رفته است که آن را بسیار زیبا و شیک می کند . جنس بدنه این کالا از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
ظرفیت
140 لیتر
قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل طرح دار
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
وزن
0.7 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین 2 سال
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...