استخر بادی سه لایه دخترانه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 48 لیتر
  • قطر: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه دخترانه از سری محصولات جدید و شیک شرکت بزرگ بست وی می باشد که از طراحی بسیار زیبا و کودک پسندانه ای بهره می برد و توانسته است

استخر بادی سه لایه دخترانه از سری محصولات جدید و شیک شرکت بزرگ بست وی می باشد که از طراحی بسیار زیبا و کودک پسندانه ای بهره می برد و توانسته است نظر کودکان مخصوصا دختران را به خود جلب کند. این استخر در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و دارای وزن 900 گرمی می باشد که با توجه به همین وزن پایین می توان از این محصول در مکان های دیگر نیز غیر از خانه استفاده نمود. ابعاد این محصول نیز مناسب می باشد ، قطر استخر 70 سانتی متر و ارتفاع آن 30 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد استخر ظرفیت 48 لیتر آب را نیز داراست. 

ظرفیت کم آب این استخر بادی باعث شده تا به راحتی بتوانید آب داخلی آن را تامین کنید و همچنین با توجه به وزن پایینی که دارد برای به همراه داشتن آن در مسافرت ها نیز کار سختی را پیش رو ندارید . همچنین با خرید این استخر بادی در واقع با یک تیر می توانید دو نشان بزنید و علاوه بر استخر بادی از آن در نقش استخر توپ نیز استفاده کنید . دیواره ای این استخر بادی به صورت طبقاتی ساخته شده است و برگرفته از سه لایه بادی می باشد که هر کدام از آن ها دارای دریچه های باد اختصاص خود است . این دریچه های بادی قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و به همین خاطر در مدت زمان بسیار کوتاهی به راحتی می توانید آن را راه اندازی و باد نمایید . گفتنی است که کف این استخر به صورت غیربادی می باشد و از همین رو به راحتی تعادل استخر در هنگام بازیگوشی های کودکانه نیز حفظ می شود .

طراحی جذاب کارتون محبوب دختران بر روی بدنه این استخر باعث شده تا در همان ابتدای ورود به بازار به خوبی فروش بالایی داشته باشد و جزو یکی از محبوب ترین گزینه های خرید نام بگیرد . عمق آبی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد بالغ بر 30 سانتی متر می باشد که که مناسب برای آب تنی کودکان در رده سنی بالای سه سال است . با توجه به فضایی این استخر در اختیار شما قرار می دهد می توانید از آن در محیط های داخلی خانه همانند حمام نیز استفاده کنید . بسیاری از افراد نیز علاوه بر استخر و وان بادی ، از این محصول به عنوان استخر توپ درون خانه نیز استفاده می کنند و در واقع با یک تیر دو نشان می زنند . درون بسته بندی این استخر بادی یک برچسب تعمیرات وجود دارد و پمپ باد باید به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس تهران خریداری شود .


استخر بادی سه لایه دخترانه

استخر بادی سه لایه دخترانه

از استخر های بادی بسیار پر کاربرد و با طول عمر بسیار بالا، استخر بادی سه لایه دخترانه می باشد. این استخر بادی دارای ویژگی های جالبی می باشد که آن را به محصولی پر فروش تبدیل کرده است. طراحی ساده این استخر بادی به همراه رنگ آمیزی جذاب، آن را برای استفاده کودکان دختر مناسب کرده است. در ادامه به معرفی ویژگی های این استخر بادی می پردازیم. 


شکل ظاهری استخر بادی : کفی این استخر به صورت گرد است. کفی استخر بادشو می باشد که به صورت طبی بوده و برای بازی طولانی مدت کودک مناسب است. دیواره استخر به صورت خاصی طراحی شده است. در این گونه طراحی دیواره از سه قسمت مجزا تشکیل شده است. هر یک از این لایه ها دارای دریچه باد جداگانه هستند و به صورت مجزا باد می شوند. این لایه ها به خوبی به یکدیگر متصل شده اند. وجود این دریچه های باد باعث شده است تا بتوانید استخر بادی را در مدت کوتاهی خالی کنید. بدنه این استخر بادی دارای رنگ غالب صورتی زیبایی می باشد. بر روی بدنه این استخر تصاویر پرنسس های انیمیشنی وجود دارد که برای تمامی دختران جذابیت بالایی دارد. 


کیفیت بدنه استخر بادی 

این استخر بادی از بهترین نوع پلاستیک فشرده تهیه شده است. بدنه محصول به صورت طرح چرم ساخته شده است. بخش کناری این استخر بادی نیز به صورت طرح دار می باشد. بدنه استخر در قسمت درزها دارای پرس بسیار مقاومی می باشد که باعث می شود استخر بادی در برابر فشار و ضربه مقاومت نشان دهد. هم چنین با وجود این بدنه مقاوم شما می توانید از این استخر در فضای باز و در مقابل نور خورشید استفاده کنید. استفاده از دماهای مختلف آب نیز بر روی کیفیت استخر تاثیری ندارد و باعث افت کیفیت آن نمی شود. شما باید مراقب باشید تا کودک اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکند. هم چنین استخر باد شده را بر روی زمین نکشید. در صورت رعایت نکردن این نکات ساده ممکن است به بدنه آسیب برسد. اگر بدنه استخر آسیب جدی دید می توانید برای تعمیرات تخصصی استخر بادی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. اگر آسیب رسیده به بدنه استخر جزئی بود می توانید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است خودتان اقدام به ترمیم بدنه نمایید. 


ابعاد و ظرفیت استخر بادی

این استخر بادی دارای قطر 70 سانتی متر می باشد و ارتفاع استخر بادی معادل 30 سانتی متر می باشد. وزن استخر بادی 900 گرم است که بسیار سبک بوده و می توانید به راحتی آن را جابه جا نمایید. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 48 لیتر می باشد. این استخر دارای اندازه ای نسبتا کوچک است که برای استفاده خانگی طراحی شده است. این استخر بادی اندازه ای مناسب برای استفاده در آپارتمان دارد و می توانید آن را به سادگی در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار دهید. استخر بادی را می توانید در حمام قرار دهید و تا کودک علاوه بر استحمام به بازی بپردازد. این استخر را می توانید در مسافرت ها به همراه خود ببرید و با توجه به ظرفیت کم استخر بادی به سادگی در هر محیطی استخر را پر از آب کنید تا کودک به بازی بپردازد. می توانید این استخر بادی را در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید و از استخر بادی به عنوان استخر توپ استفاده نمایید. ابعاد بسته بندی این استخر کوچک می باشد و می توانید آن را در هر فضایی برای کودک راه اندازی نمایید. 


روش های خرید 

استخر بادی کودک با بالاترین تنوع در سایت فروشگاهی اینتکس تهران عرضه می شوند. برای تهیه استخر های بادی کودک می توانید به سایت فروشگاهی اینتکس تهران مراجعه نمایید. در این سایت انواع استخر های بادی کودک با توضیحات کامل موجود هستند که می توانید خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. استخر بادی سه لایه دخترانه را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید و یا می توانید حضوری برای خرید استخر بادی اقدام کنید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
48 لیتر
قطر
70 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
وزن
900 گرم
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
شرکت سازنده بست وی
دارای ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای کف طرح دار
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ابعاد بسته بندی: 70 در 70 در 30 سانتی متر
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دولایه طرح دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...