استخر بادی کودک سه لایه رنگی

کد intex 59449L

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 480 لیتر
  • قطر: 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
2,235,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه رنگی از سری محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی کودک طرح رنگی از سری محصولات زیبا ، پر طرفدار و منحصر به فرد شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که توانسته است با توجه به ویژگی هایی که دارد نظر مشتریان را به خود جلب کند. ابعاد این استخر بادی نیز مناسب می باشد ، این استخر بادی در نوع گرد طراحی شده است ، قطر استخر 168 سانتی متر و ارتفاع آن 38 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد ظرفیت 480 لیتر آب را دارد. به همراه این استخر یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که به استفاده راحت و آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند. 

این طرح و مدل از سری استخر های بادی سه لایه رنگی شرکت اینتکس است که در سه سایز ساخته شده است و شما می توانید بر اساس رده سنی کودک و رده سنی که برای استخر های بادی در نظر گرفته شده است ، انتخابی درست و صحیح را داشته باشید . این استخر بادی به دلیل اینکه دیواره آن سه لایه و سه حلقه دارد با این نام شناخته می شود . داشتن طرح های رنگی بر روی استخر آن را زیبا تر کرده است و آبی بودن کف استخر ، استخر را آبی تر از همیشه نشان خواهد داد تا کودکان نیز احساس خوشایندی را داشته باشند و از داشتن این استخر بادی بزرگ نهایت لذت را ببرند . لایه های این استخر به بهترین شکل به یکدیگر متصل و پرس شده اند ، برای همین شما می توانید با اطمینان آن را خریداری کنید . 

البته که شرکت اینتکس پس از تولید استخر های بادی خود آن ها را تست می کند و سپس به بخش بسته بندی و ارسال خواهد رسید . از این رو حتی فروشگاه اینتکس نیز به نمایندگی از این برند ، استخر های بادی خود را با گارانتی 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته است تا شما عزیزان بتوانید با اطمینان خاطر از محصول بادی خود ، آن را با بهترین قیمت خریداری کرده و استفاده نمایید . این استخر ها مقاوم هستند ، ولی شما نیز باید از آن به خوبی استفاده کنید ، یعنی به کودکان آموزش دهید که به بهترین شکل از استخر های بادی استفاده کنند تا آسیبی به آن وارد نشود . در صورت وارد شدن آسیب باز هم این شرایط محیاست که استخر بادی را تعمیر کرده و از آن مجدد استفاده کنید . 

استخر بادی سه لایه رنگی

در سایت اینتکس تهران انواع محصولات بادی کودکان موجود می باشد. در این سایت تمامی محصولات بادی کودک با تنوعی بالا از قبیل استخر های بادی، وان بادی، تخت بادی، مبل بادی و ... وجود دارند که در میان تمامی این محصولات، بالاترین محبوبیت و استقبال را استخر های بادی از آن خود کرده اند. دلیل محبوبیت استخر های بادی نیز علاقه وافر کودکان به بازی در آب می باشد. استخر های بادی بستر مناسب و امنی را برای کودک فراهم می کنند تا بتواند در هر محیطی به بازی در آب بپردازد. یکی از این استخر های بادی، استخر بادی سه لایه رنگی می باشد که دارای راه اندازی بسیار ساده ای است. در ادامه این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 

استخر بادی سه لایه رنگی | نمایندگی اینتکس


استخری ساده و فانتزی

استخر بادی سه لایه دارای طراحی ساده ای می باشد. این استخر بادی از طراحی ابتدایی همانند استخر های بادی نسل اول برخوردار است. استخر بادی رنگی از یک کفی بادشو به صورت گرد ساخته شده است. این کفی حبابی بوده و به صورت طبی ساخته شده است. استخر بادی کودک دارای کفی نرم و راحتی می باشد که کودک به راحتی می تواند در آن به صورت طولانی به بازی مشغول شده بدون اینکه خسته شود. دیواره استخر بادی نیز به صورت سه لایه می باشد و از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است. بر روی هر یک از این حلقه های بادی یک دریچه باد قرار گرفته است. این حلقه ها به صورت جداگانه باد می شود. کفی استخر بادی به رنگ آبی می باشد. دیواره استخر بادی نیز در حلقه اول به رنگ زرد بوده و حلقه های بعدی به رنگ سفید هستند. بر روی حلقه های سفید، دایره های رنگی وجود دارد که طراحی فانتزی به استخر بادی بخشیده است. 


استخری بسیار با کیفیت

این استخر بادی از بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده است. این نوع بدنه دارای ویژگی های کاملی برای استفاده می باشد. یکی از دلایل استفاده از این جنس سبک بودن محصول در عین استحکام بالای آن است. دیگر ویژگی این استخر بادی دارا بودن انعطاف زیاد می باشد. به دلیل دارا بودن انعطاف زیاد، با برخورد کودک با این استخر بادی، بدنه انعطاف بالایی نشان داده و ضربه را دفع می کند. به گونه ای که به بدن کودک آسیب وارد نمی شود و بدنه استخر بادی نیز دچار آسیب نمی شود. به دلیل کیفیت بالا، از این استخر بادی می توان در برابر نور خورشید نیز استفاده کرد. قرار گرفتن طولانی مدت این استخر بادی در برابر نور آفتاب، به کیفیت استخر بادی هیچ آسیبی وارد نمی کند. برای حفظ کیفیت این استخر بادی کافی است نکاتی را در نگه داری آن رعایت بفرمایید. استخر بادی را در مجاورت آتش قرار ندهید. زیرا بدنه استخر بادی  قابلیت اشتعال دارد. در هنگام راه اندازی دقت کنید تا محیطی را انتخاب بفرمایید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. مراقب باشید تا کودک اشیای تیز را به بدنه استخر بادی فرو نکند. در صورت رعایت این نکات استخر بادی از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان جهت تعمیرات تخصصی اقدام کنند. 


ابعاد ظاهری استخر بادی

این استخر بادی دارای قطر 168 سانتی متر بوده و ارتفاعی معادل 38 سانتی متر دارد. استخری با این ابعاد قادر است 480 لیتر آب را در خود جای دهد. وزن استخر بادی 2 کیلوگرم بوده که به راحتی قابل جابه جایی است. 


کاربردهای محصول

استخر بادی بسیار کاربردی بوده و در هر محیطی می توان از آن استفاده نمود. استخر بادی را می توان در مسافرت ها به همراه خود برد. هم چنین می توان از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. 


روش خرید

استخر بادی سه لایه رنگی استخری با قیمت ارزان و کیفیت بالایی می باشد. این استخر بادی را می توانید با قیمتی ارزان از سایت اینتکس ایران در تهران خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
گرد
ظرفیت آب
480 لیتر
قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
قابلیت استفاده به عنوان وان
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
وزن
2 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...