استخر بادی کودک طرح ستاره

کد intex 56440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت آب: 481 لیتر
  • قطر: 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه طرح ستاره از سری محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و استخر بادی

استخر بادی سه لایه طرح ستاره از سری محصولات زیبا و منحصر به فرد شرکت بست وی می باشد. ای استخر در نوع خانگی،سفری طراحی و تولید شده است که با توجه به وزن پایینی که دارد می توان از این محصول در سفر نیز استفاده نمود وزن این استخر بادی کودک برابر 2.2 کیلوگرم می باشد که برای یک محصول کودک یک ویژگی می باشد. ابعاد این استخر نیز مناسب است ، استخر در نوع گرد طراحی و تولید شده است ، قطر استخر 168 سانتی متر و ارتفاع آن 40 سانتی متر می باشد که با تجه به این ابعاد ظرفیت 481 لیتر آب را نیز دارا است. علاوه بر استخر معمولی از این محصول می شود به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود. 

منظور از ستاره در این استخر بادی ، ستاره دریایی می باشد ، زیرا این ستاره ها اصلا شبیه به ستاره های آسمانی نبوده و شرکت اینتکس به دلیل اینکه این محصول یک استخر و برای تفریحات آبی ساخته شده است ، طراحی ستاره های دریایی را انتخاب کرده است و کف استخر را آبی در نظر گرفته تا این استخر برای کودکان به منزله یک دریای کوچک باشد که آن ها بتوانند تفریحات دوست داشتنی را داشته باشند . این استخر بادی گرد به دلیل قطر نسبتا بزرگی که دارد ، می تواند برای استفاده همزمان دو کودک و حتی سه کودک نیز مناسب باشد ، برای همین اگر فرزند بیشتری دارید و یا خود شما دوست دارید که به همراه فرزندتان وارد استخر شوید ، این استخر می تواند یک گزینه خوبی برای شما باشد . هر چند که استخر هایی با ابعاد بزرگ تر نیز وجود دارد و طراحی شده است که برای خرید آن ها و مشاوره بهتر می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند . 

تمامی بخش های استخر بادی به جز کف آن به صورت بادی طراحی شده است . این طراحی دیواره ها می تواند بسیار نرم و ایمن باشد تا اگر کودکان نیز با آن برخوردی داشته باشند ، هیچگونه صدمه ای به آن ها وارد نشود . مورد بعدی این است که استخر های بادی کودک فوق که دارای کف غیر بادی می باشد ، می تواند آن را در برابر آسیب هایی که معمولا از بخش کف وارد می شود و می تواند نمونه هایی مانند قرار داشتن سنگ ریزه و یا کشیدگی و ساییدگی بر روی زمین بر روی زمین باشد ، مقاومت بهتری را از خود نشان دهد و شبیه به بخش های بادی راحت تر آسیب نبیند . هر لایه بادی از این استخر دارای دریچه ای جداگانه می باشد ، بنابراین شما باید از طریق سه دریچه باد که بر روی استخر قرار داده شده است ، این استخر را به طور کامل باد کنید . 

استخر بادی به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین دسته بندی در میان تمامی محصولات بادی همواره کیفیت بسیار خوبی داشته و توانسته نیاز های کاربران را در وضعیت های مختلفی بر طرف کند. استخر های گرد طبقه ای که معمولا سه تا چهار طبقه هستند یکی از قدیمی ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با تغییرات اندک و مدل های مختلفی تولید می شوند. نسخه های قدیمی این دسته از استخر های بادی دارای رنگ بندی Solid در چند رنگ مختلف و برخی مدل های شفاف بوده اما مدل های جدید طرح گل، ستاره و ... می باشد که جذابیت خاص خود را دارد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی و این محصول به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

استخر های بادی در رده های قیمتی زیر 100 هزار تومان عموما طراحی مشابهی با هم دارند و همانطور که در بند اول به ان اشاره کردیم، ساختار مشابهی با استخر های اولیه اینتکس دارد.  یکی از ضعف های این استخر بادی عدم برخورداری از کف بادشو در این کالاست که یک مزیت و یک عیب برای آن به همراه دارد، مزیت از این جهت که عمق استخر افزایش یافته اما عیب از این نظر که کف به نسبت سفت تری در مقایسه با سایر استخر های کف بادشو دارد. بدنه در حالت کلی طرح ساده و زیبایی دارد و در ساخت آن از رنگبندی متنوعی استفاده شده است. پس زمینه دیواره ها در بخش بیرونی و داخلی دارای رنگ سفید بوده و ستاره هایی با ابعاد و اندازه های متنوع در تمامی قسمت های آن نقش بسته است. قسمت کف استخر نیز آبی می باشد و با انعکاس نور در زمان پر بودن آن از آب جلوه زیبایی به وجود می آورد، در ضمن بدنه این استخر از سه محفظه باد جداگانه ساخته شده است و می توان ارتفاع یا عمق آن را به میزان دلخواه تا حداکثر عمق استخر افزایش داد.

جنس و کیفیت بدنه

این استخر بادی نیز مشابه استخر های قدیمی بوده و ساختار تقریبا مشابهی با استخر های بادی قدیمی دارد. به عنوان مثال قسمت داخلی دیواره از جنس مشابه قسمت بیرون و قسمت کف استخر از یک لایه بیشتر در مقایسه با دیواره اصلی ساخته شده اند، این استخر بادی به صورت کامل از لایه های پی وی سی ساخته شده است و به دلیل عدم برخورداری از کف بادی تحمل وزن خاصی برای آن تعریف نشده است. بخش اصلی بدنه دارای رویه پی وی سی یک لایه و کف آن دولایه می باشد تا در برابر فشار و اشیاء تیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. 

ابعاد و وزن

ابعاد این استخر کمی بزرگ تر از استخر های هم رده خود بوده، با این وجود در میان استخر های متوسط قرار میگیرد برای مثال یک استخر با طول بیشتر هرچند ظاهر کودکانه ای داشته باشد اما بزرگتر ها نیز می توانند از آن استفاده کنند اما یک استخر بادی کوچک با ظاهری بسیار شیک نمی تواند برای استفاده یک بزرگسال مناسب باشد. این استخر سایز کاملا متوسطی دارد. و افراد بزگ سال در آن تا حد قابل قبولی احساس رضایت خواهند کرد اما گزینه های بهتری هم برای بزرگسالان وجود دارد، این استخر برای استفاده کودکان کاملا ایده آل و فوق العاده بوده و فضای بسیار بزرگی را برای بازی چند کودک به صورت همزمان فراهم میکند. قطر استخر 168 سانتی متر و عمق آن نیز 40 سانتی متر می باشد و برای سنین 3 تا 6 سال مناسب است. به علاوه این استخر دارای بسته بندی بسیار کوچکی بوده که منجر می شود بتوان آن را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی جمع کرده و در محل جدیدی راه اندازی کرد.

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این استخر بادی در مرحله اول لازم است تا محل کاملا پاکی از نظر اشیاء مختف و تیز که می توانند منجر به پنچر شدن و یا سوراخ شدن استخر شوند بیابید. در ادامه استخر را از بسته بندی خارج کرده و بر روی این محل قرار دهید. در ادامه نوبت به باد کردن محفظه های بادی پایینی یا بالایی آن می رسد که می بایست توسط پمپ باد برقی و یا دستی صورت پذیرد. پیشنهاد می شود در صورت عدم وجود مشکلات خاص از قبیل بیماری های فیزیکی به دلیل محفظه باد کوچکی که این کالا دارد از پمپ باد دستی در کنار این کالا استفاده کنید. برای انتخاب بهترین پمپ در هر زمان از ساعات درج شده در بخش تماس با ما می توانید با اینتکس ایران نمایندگی فروش محصولات بادی در ارتباط باشید و اطلاعات لازمه را دریافت کنید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت آب
481 لیتر
قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
سایر ویژگی ها
دارای ساختار سه طبقه ای
وزن
2.2 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...