استخر بادی کودک سه لایه طرح ماشین

کد bestway 60757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 84 لیتر
  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه طرح ماشین از سری محصولات جدید و زیبای شرکت بست وی که در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران عرضه شده است

استخر بادی کودک سه لایه طرح ماشین از سری محصولات جدید و زیبای شرکت بست وی می باشد که با توجه به طراحی کودک پسندانه ای که دارد توانسته است نظر مشتریان را از جمله کودکان را به خود جلب کند. این استخر دارای ویژگی های بسیاری است و از ابعاد مناسبی بهره می برد ، قطر این استخر 100 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد ظرفیت 84 لیتر آب را نیز دارد. جنس رویه این استخر از پی وی سی با رویه طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که باعث مقاومت بالا در ای محصول شده است. 

این استخر بادی بر گرفته از انیمیشن سینمایی و بسیار جالب ماشین مسابقه ای ساخته شده است که کودکان بسیاری این کارتن را دیده و علاقه زیای به آن پیدا کرده اند . برای همین است که شرکت اینتکس مدل هایی را از این طرح تولید کرده است که یکی از آن ها استخر بادی کودک سه لایه طرح ماشین می باشد . این استخر به صورت گرد ساخته شده است و طبق معمول و عادت همیشگی برند اینتکس ، ساختار آن سه لایه است . در مقالات و در توضیحات سایر استخر های بادی کودک سه لایه ، از مزیت های این طراحی مطالبی گفته شد و در این بخش نیز به آن به صورت کوتاه می پردازیم . این طراحی می تواند باعث شود که استخر بادی به خوبی بتواند وزن آب را تحمل کند و اگر فشار ناگهانی به استخر وارد شود و یا اگر باد زیاد از حد به بدنه استخر بادی وارد کنید ، بهتر بتواند در برابر آسیب دیدگی مقاومت نشان دهد .

این استخر بادی یک متری زیبا و دوست داشتنی می تواند به مانند یک وان نیز باشد تا شما آن را برای حمام کردن کودکان در داخل حمام راه اندازی کنید . حتی با توجه به کوچک بودن استخر بادی کودک سه لایه طرح ماشین ، شما تنها با یک پمپ باد دستی سایز کوچک یا متوسط نیز می توانید این استخر را باد کنید تا دیگر نیازی به استفاده از پمپ های باد برقی و ... نباشد . در هنگام باد کردن همواره میزان باد بدنه استخر را چک کنید که زیاد از حد نباشد . این امر می تواند موجب آسیب دیدن استخر بادی شود و درز های آن را از یکدیگر باز کند . این استخر را حتی به راحتی می توانید به سفر ببرید و یا اگر آسیب ببیند آن را تعمیر کنید . حجم بسته بندی آن بسیار کوچک است و از همه مهم تر قیمت استخر بادی کودک فوق ارزان بوده و با هزینه کم می توانید یک استخر با کیفیت و اورجینا را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

استخر بادی سه لایه طرح ماشین

از انواع استخر های بادی کودک که بسیار مورد توجه خریداران می باشد، استخر های بادی با طراحی های ساده و ابتدایی هستند که از یک کفی و دیواره تشکیل شده اند. این استخر های بادی کودک دارای طراحی نسل اول استخر های بادی می باشند. استخر های بادی با طراحی های ساده دارای قابلیت ها و کاربردهای متنوعی هستند و برای فضاهای محدود بسیار مناسب می باشند. به همین دلیل همواره در صدر فروش بوده و توجه خریداران را به خود جلب می کنند. این استخر های بادی دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و نقش ظاهری بوده و در سایز نیز با یکدیگر متفاوت می باشند. استخر بادی سه لایه طرح ماشین یکی از این نوع استخر های بادی می باشد که با ظاهر جذاب توانسته رضایت کودکان را در پی داشته باشد. در ادامه به معرفی سایر مشخصات این استخر بادی می پردازیم. 


جذابیت فوق العاده 

این استخر بادی دارای طراحی ساده ای می باشد. استخر بادی طرح ماشین از یک کفی و یک دیواره تشکیل شده است. کفی استخر بادی به صورت بادشو ساخته شده و در تولید آن از فناوری طبی بهره گرفته شده است. در زیره این استخر بادی یک دریچه باد مخصوص باد کردن کفی استخر تعبیه شده است. دیواره استخر بادی نیز به صورت سه لایه می باشد. دیواره از سه عدد حلقه بادی متصل به یکدیگر ساخته شده است. این حلقه های بادی با بهترین دستگاه ها به یکدیگر پرس شده اند. هر یک از این حلقه های بادی دارای دریچه باد مجزا می باشند که در هنگام تخلیه باد استخر، زمان این کار را به حداقل می رساند. دیواره استخر بادی با الهام از انیمیشن ماشین ها طراحی شده است. بر روی دیواره با رنگ های قرمز و زرد، طرح انیمیشن ماشین ها وجود دارد. هم چنین در کفی استخر بادی نیز این طرح موجود می باشد. این انیمیشن برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است و کودک با دیدن استخر شگفت زده خواهد شد. 


استحکام بدنه

استخر بادی سه لایه طرح ماشین از بدنه ای با جنس پلاستیک فشرده منعطف ساخته شده است. این جنس بدنه دارای ویژگی های مثبت زیادی می باشد که به ذکر چند مورد می پردازیم. جنس بدنه استخر بادی به گونه ای است که محصول دارای وزن حداقل باشد. استخر بادی دارای وزنی کم تر از یک کیلوگرم است که این امکان را به شما می دهد تا استخر بادی را به سادگی حمل کرده و جابه جا نمایید. بدنه استخر بادی انعطاف بالایی داشته و تمامی ضربه های ناشی از بازی کردن کودک را دفع می کند. استحکام زیاد استخر بادی نیز باعث طول عمر بالای استخر بادی می شود. این استخر بادی برای استفاده در فضاهای باز مناسب می باشد و بدنه استخر بادی در برابر نور مستقیم خورشید، دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود. برای دوام هر چه بیشتر بدنه استخر بادی کافی است نکات ساده نگه داری را رعایت بفرمایید. از کشیدن استخر بادی بر روی زمین ناهموار و سنگ و چوب های تیز خودداری کنید. استخر بادی را در مجاورت آتش و اشیای داغ قرار ندهید. زیرا بدنه استخر بادی قابلیت اشتعال دارد. اشیای تیز را به بدنه استخر بادی نزدیک نکنید. با رعایت این نکات ساده استخر بادی بدون افت کیفیت تا سال ها قابل استفاده خواهد بود. 


کاربردهای متنوع

از این استخر بادی در فضاهای باز و محیط های خارج از منزل می توانید استفاده نمایید. تنها نکته ای که باید رعایت شود توجه به محل راه اندازی این استخر بادی می باشد. باید محیطی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. این استخر بادی را در کنار استخر های معمولی مخصوص بزرگسال می توانید قرار دهید تا کودک با ایمنی کامل به بازی بپردازد. از این استخر بادی در محیط حمام و به عنوان وان بادی می توانید استفاده نمایید. این استخر بادی را می توانید در اتاق کودک قرار داده و به عنوان استخر توپ مورد استفاده قرار دهید. 


خریداری

استخر بادی سه لایه طرح ماشین از سری استخر های با کیفیت ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد. این استخر بادی را با قیمتی ارزان می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای این منظور وارد سایت فروشگاه اینتکس ایران در تهران شده و پس از ثبت سفارش استخر بادی را درب منزل خود تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
84 لیتر
قطر
100 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
دارای کف طرح دار
مناسب سنين بالای 3 سال
وزن
0.73 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...