استخر بادی سه لایه طرح ماهی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 481 لیتر
  • قطر: 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
1,630,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه کودک اینتکس در طرح ماهی یکی از زیباترین و شیک ترین استخر های بادی مخصوص کودکان و حتی سنین خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که با داشتن طراحی و ارگونومی زیبا می تواند گزینه بسیار خوبی در شادابی فرزندان شما همراه با تفریحات آبی باشد. اما این محصول به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب قابلیت حمل به هر نقطه ای را داشته و می توان حتی در مسافرت های مختلف نیز از آن استفاده نمود . شما می توایند با مراجعه به سایت اینتکس تهران ازدیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

با نگاهی به ساختار بدنه این استخر بادی به طراحی زیبا و البته مستحکم آن پی خواهید برد ، جایی که برند اینتکس از دیواره های طبقه ای مجزا از هم بهره می برد تا بتواند به خوبی فشار وارده بر روی آن ها را مهار نماید و بهترین عملکرد را در هنگام آب تنی کودکان به نمایش بگذارد . این لایه های دیواره توسط دریچه های مجزا از هم باد می شوند و به این ترتیب با سرعت بالاتری می توانید استخر را راه اندازی و آماده استفاده کنید . دریچه های فوق به صورت دو کاره می باشند و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز نقش بسزایی دارند و با توجه به تست های صورت گرفته باید گفت که در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای راه اندازی و آماده استفاده می شوند .

استخر بادی فوق مناسب برای استفاده همزمان دو الی سه کودک می باشد و با توجه به ابعادی که دارد قابل استفاده در محیط های خانگی و همچنین مسافرت ها است . وزن این محصول بالغ بر 2.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی آن حتی در مسافرت ها نیز کار سختی را پیش رو ندارید . ظرفیت آبی که درون این استخر بادی جای می گیرد بالغ بر 481 لیتر است که درجهت تخلیه هر چه راحت تر آن یک دریچه تخلیه در بخش پایینی بدنه تعبیه شده است . در ساختار بدنه این محصول به صورت سراسری از پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است و استحکام فوق العاده ای را به بدنه بخشیده که می تواند مقاوم در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید باشد و از این رو برای استفاده از آن در محیط های روباز نیز محدودیتی نخواهید داشت .

استخر بادی سه لایه کودک اینتکس در طرح ماهی یکی از زیباترین و شیک ترین استخر های بادی مخصوص کودکان و حتی سنین خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که با داشتن طراحی و ارگونومی زیبا می تواند گزینه بسیار خوبی در شادابی فرزندان شما همراه با تفریحات آبی باشد. اما این محصول به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب قابلیت حمل به هر نقطه ای را داشته و می توان حتی در مسافرت های مختلف نیز از آن استفاده نمود . شما می توایند با مراجعه به سایت اینتکس تهران ازدیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .


استخر بادی سه لایه کودک اینتکس

استخر بادی سه لایه کودک اینتکس | فروشگاه اینتکس

استخر های بادی تمامی چهار فصل سال امکان استفاده داشته اما به دلیل گرمای هوا در روز های تابستانی معمولا به فروش قابل توجهی می رسند. استخر بادی سه لایه کودک اینتکس یک محصول استاندارد و ساده با طراحی کودکانه و شاد بوده که توسط کارخانه اینتکس طراحی شده است. شما می توانید با خرید این محصول یک تابستان مهیج را برای فرزند خود مهیا کرده و از طرف دیگر در زمستان و یا در فضای داخلی آپارتمان به عنوان استخر توپ بادی نیز مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این استخر بادی کودک در تمامی ابعاد بپردازیم. پس توصیه می کنیم برای خرید آنلاین مطمئن تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.


طراحی ساده و کودکانه استخر بادی

استخر بادی سه لایه کودک اینتکسمهم ترین نکته در زمان طراحی و خرید استخر بادی کودک مربوط به بخش طراحی بدنه آن می باشد. زیرا در صورت طراحی بدنه مناسب بوده که ایمنی کودک در زمان استفاده کاملا حفظ شده و از سوی دیگر بدنه شاد و کودکانه مطابق با علایق فرزند شما خواهد بود تا با محصول ارتباط برقرار کنند. استخر بادی سه لایه کودک اینتکس یکی از پرفروش ترین استخر بادی های سایز کوچک برای استفاده کودکان بوده و بر اساس اصول طراحی بدنه متناسب با نیاز کودک طراحی و تولید شده است. استخر بادی سه لایه کودک اینتکس دارای بدنه ای گرد بوده که کف استخر کاملا ساده و آبی رنگ تولید می شود. دیواره اصلی این استخر بادی کودک از سه لایه تشکیل شده است. هر یک از این لایه ها برای راه اندازی وابسته به دریچه باد اختصاصی خود بوده تا طول عمر بدنه محصول افزایش یافته و همچنین سرعت راه اندازی و جمع آوری استخر بادی افزایش چشمگیری داشته باشد. بدنه اصلی این استخر بادی سفید رنگ بوده و با رنگ کف آن یک زیبایی منحصر به فردی را به کودک منتقل می سازد. دنیای زیر آب و حیوانات دریایی برای کودکان همواره از جذابیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل بوده که بر روی بدنه دیوار های استخر بادی سه لایه کودک اینتکس می توانید تصاویر انیمیشنی و فانتزی از حیوانات زیر آب ملاحظه کنید. البته برای تطابق بالا با روحیات کودکانه این حیوانات دریایی از رنگبندی متنوع و شادی بهره مند شده اند.


ویژگی های ظاهری استخر بادی

استخر بادی سه لایه کودک اینتکس کاملا دایره شکل بوده که موجب می شود نسبت به سایر نمونه های مشابه برای راه اندازی نیاز به فضای بیشتری داشته باشد. قطر این دایره برابر 168 سانتی متر بوده و ارتفاع آن تنها 40 سانتی متر است. این ابعاد موجب می شود تا فضای داخلی استخر بادی سه لایه کودک اینتکس گنجایش آبی بالغ بر 481 داشته تا در مصرف آب صرفه جویی شود. وزن کم این استخربادی ،راه اندازی سریع و راحت و همچنین کیفیت بالای جنس بدنه موجب می شود تا استخر بادی سه لایه کودک اینتکس یک انتخاب مناسب برای استفاده در زمان سفر به حساب آید.


طول عمر بدنه استخر بادی

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه به دنبال محصولی بوده که دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. برای عرضه محصولی با طول عمر بالا نیاز به موارد اولیه باکیفیت و مرغوب وجود دارد. استخر بادی سه لایه کودک اینتکس نیز بر همین اساس و در راستای رضایتمندی حداکثری مصرف کنندگان تولید شده است. بخش رویه اصلی این استخر بادی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم طراحی می شود. بخش کناری محصول برای افزایش کارایی استخر بادی از نوع پی وی سی طرح دار می باشد. کف استخر بادی با سطح زمین در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل بوده که این بخش از نوع وینیل دولایه تولید می شود. این نوع استخر بادی با این جنس بدنه را می توانید در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده کرده تا کودک لذت کافی از تفریحات آبی ببرد. به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه بوده که تعدد دفعات راه اندازی و جمع آوری استخر بادی در کنار تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر تابش مستقیم نور خورشید و دماهای مختلف آب موجب ایجاد آسیب در بدنه استخر بادی سه لایه کودک اینتکس نخواهد شد.


خرید استخر بادی

استخر بادی سه لایه کودک اینتکس یک محصول اورجینال بادی از شرکت اینتکس بدنه که طراحی بدنه کودکانه و شاد و استاندارد دارد. این محصول یک گزینه ایده آل برای استفاده در زمان سفر و یا حتی فضای باز به شمار رفته که دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس  به خرید استخر بادی اصل اینتکس نمایید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
481 لیتر
قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
وینیل دولایه
وزن
2.2 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای ساختار سه طبقه ای
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...