استخر بادی کودک سه لایه طرح هواپیما

کد intex 58425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 250 لیتر
  • قطر: 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
2,115,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه طرح هواپیما از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که از ویژگی های بسیار و طراحی کودک پسندانه ای که دارد توانسته است نظر کودکان به خصوص پسران را به خود جلب کند.

استخر بادی کودک طرح هواپیما از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که از ویژگی های بسیار و طراحی کودک پسندانه ای که دارد توانسته است نظر کودکان به خصوص پسران را به خود جلب کند ، این استخر در نوع گرد طراحی و شده و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، قطر این استخر 168 سانتی متر و ارتفاع آن 40 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد استخر ظرفیت 250 لیتر آب را نیز دارد. جنس بدنه استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد. 

استخر بادی کودک سه لایه طرح هواپیما

همواره می بینیم که شرکت اینتکس از طرح های کارتونی برای ساخت استخر های بادی استفاده می کند ، زیرا در طی سال ها مشخص شده است که کودکان به استخر های بادی که بدنه آن ها طراحی انیمیشن دارد ، علاقه خاصی دارند ، به همین دلیل است که استخر های بادی مانند استخر بادی کودک سه لایه طرح هواپیما نیز بسیار محبوب می باشد . فروشگاه اینتکس نیز در راستای اینکه تنوع زیادی از محصولات بادی به خصوص استخر های بادی را از بهترین برند دنیا یعنی اینتکس موجود کند ، استخر بادی کودک طرح هواپیما را نیز موجود کرده است . جنس پی وی سی از بهترین جنس هایی است که برای ساخت استخر بادی استفاده می شود و علاوه بر اینکه خاصیت ضد آب بودن را دارد ، می تواند در برابر بسیاری از عوامل محیطی مانند آب و هوای گرم یا سرد ، استفاده از آب گرم یا سرد ، نور آفتاب و ... مقاوم باشد . 

از ویژگی هایی که استخر بادی دارد ، می توانیم به این مورد اشاره کنیم که نگهداری از استخر بادی بسیار کار آسان و ساده ای است . شما می توانید آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید که حتی در انباری و یا زیر تخت نیز جای شود . وزن آن نیز چندان بالا نیست . این محصولات بادی تنها در صورت باد شدن است که فرم بزرگی را به خود می گیرند . رده سنی دقیقی که برای استفاده از استخر بادی کودک سه لایه طرح هواپیما مشخص شده است ، رده سنی زیر 5 سال می باشد ، برای همین شما نیز در انتخاب های خود حتما به این موارد توجه داشته باشید و بخش ابعاد و مشخصات و همچنین توضیحات محصولات را مطالعه کنید و از این موضوع مطلع شوید . وزن استخر بادی تنها 1.5 کیلوگرم می باشد .

استخر بادی سه لایه طرح هواپیما

استخر های بادی مختلفی با طراحی های متنوع در نمایندگی مرکزی محصولات بادی موجود می باشند. در میان انبوه این استخر های بادی، همواره استخر های بادی با طراحی های ساده مورد توجه خریداران بوده است و این گونه استخر ها در صدر فروش قرار دارند. این استخر های بادی کاربردهای متنوعی داشته و هم چنین طول عمر بالایی را دارا هستند. استخر های بادی با طراحی های ساده شامل رده سنی وسیعی می شوند که کودک تا سال ها می تواند بدون نیاز به خریداری استخر جدید از آن ها استفاده نماید. استخر بادی سه لایه طرح هواپیما یک استخر بادی با طراحی ساده می باشد که دارای ویژگی های عالی است. این استخر بادی در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران موجود می باشد. در ادامه این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


استخر بادی با طراحی جذاب

استخر بادی به صورت دایره ای طراحی شده است. کفی استخر بادی به صورت گرد می باشد. هم چنین کفی استخر بادی طبی بوده که قابلیت استفاده به مدت طولانی را به کودک می دهد. به دلیل انعطاف بسیار بالای کفی در استفاده طولانی مدت بدن و پاهای کودک خسته نمی شود. دیواره استخر بادی از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است. این حلقه ها دارای دریچه باد جداگانه می باشند که در قسمت اتصال به خوبی پرس شده اند. بخش داخلی دیواره استخر بادی نارنجی رنگ می باشد. بخش خارجی دیواره استخر بادی نیز به رنگ سفید بوده که بر روی آن تصاویر هواپیما های رنگارنگ به صورت فانتزی نقاشی شده است. کفی استخر بادی به رنگ آبی می باشد. طراحی ساده این استخر بادی جذابیت بالایی برای پسر بچه ها دارد. هم چنین بدنه استخر بادی به صورت براق ساخته شده است که زیبایی دوچندان را به بدنه می بخشد. 


طول عمر بالا

استخر بادی با طراحی هواپیما از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. رویه استخر بادی به صورت طرح چرم می باشد و کفی استخر بادی نیز به صورت دولایه ساخته شده است. این استخر بادی دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا می باشد. به دلیل کیفیت بسیار بالای استخر بادی می توانید از این استخر بادی در فضاهای باز و در برابر آفتاب استفاده کنید. قرار دادن استخر بادی در برابر آفتاب به بدنه استخر بادی هیچ آسیبی وارد نمی کند و باعث افت کیفیت استخر نمی شود. برای نگه داری هر چه بهتر استخر بادی باید از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش خودداری کنید. هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به دیواره جلوگیری کنید. در صورتی که بدنه استخر بادی دچار آسیب شد می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان برای تعمیرات تخصصی در زمانی کوتاه اقدام کنند. اگر آسیب وارد شده به بدنه جزئی بود می توانید توسط برچسب تعمیرات موجود در بسته بندی استخر، اقدام به ترمیم استخر نمایید. 


قابلیت های استخر بادی

این استخر بادی دارای ابعادی به مشخصات قطر 168 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب استخر معادل 250 لیتر است. با توجه به این ابعاد استخر بادی در فضاهای محدود و آپارتمان قابل استفاده می باشد. این استخر بادی را می توانید در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید و در ساحل و یا در کنار استخر راه اندازی کنید. استخر بادی طرح هواپیما را می توانید به عنوان وان بادی در حمام مورد استفاده قرار دهید. هم چنین این استخر بادی را می توانید در اتاق کودک قرار دهید و از آن به عنوان استخر توپ بهره ببرید. برای راه اندازی استخر بادی در هر محیطی که مایل بودید می توانید زمینی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید و توسط پمپ باد، استخر بادی را در مدت زمان کوتاهی باد و راه اندازی نمایید. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک طرح هواپیما می توانید به سایت نمایندگی اینتکس ایران در تهران مراجعه کنید و با سفارش استخر بادی، این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
گرد
ظرفیت آب
250 لیتر
قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
سایر ویژگی ها
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
قابلیت استفاده به عنوان وان
مناسب کودکان زیر 5 سال
وزن
1.5 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...