استخر بادی سه لایه طرح پرنسس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 556 لیتر
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 157 سانتی متر
1,875,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه طرح پرنسس از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران و نمایندگی استخر بادی عرضه شده است

استخر بادی سه لایه طرح پرنسس از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که از زیبای خاصی برخوردار است و بیشتر مورد توجه دختر بچه های به دلیل طراحی دخترانه ای که دارد قرار گرفته است. این استخر در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، قطر استخر بادی 70 سانتی متر و ارتفاع آن 30 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد ظرفیت 48 لیتر آب را نیز دارد. وزن این استخر نیز 900 گرم می باشد که باعث می شود از این استخر بتوان غیر از خانه در مکان های دیگری نیز با جابجایی راحت استفاده نمود.

اگر بخواهیم یک انتخاب مناسب در جهت خرید استخر بادی کودکان را به شما پیشنهاد دهیم ، استخر بادی سه لایه طرح پرنسس قطعا یکی از همان هاست. این محصول با بهره گیری از ظاهری فوق العاده و هم چنین با طراحی نوین سبب شده تا مشتریان زیادی را مجذوب خود کند. در همین راستا ما بر ان شدیم تا نقد و بررسی کامل این محصول را در اختیار شما قرار دهیم...

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر بادی کودک باید مورد توجه قرار دهید ، جنس بدنه این محصولات می باشند زیرا در حفظ امنیت کودک به صورت مستقیم دخیل هستند . این استخر بادی دارای بدنه ای ساخته شده از متریال پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم سه لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و علاوه بر آن با خیالی راحت می توانید از این محصول در محیط های روباز نیز استفاده کنید . این نوع مواد اولیه در برابر نور خورشید نیز به خوبی استانداردسازی شده است و به همین خاطر در هنگام مسافرت می توانید در باغ ، ویلا و یا دریا ، استخری کوچک برای آب تنی کودک خود برپا نمایید که به صورت مطمئن در آن به آب تنی مشغول شود . همانطور که در بخش های بالاتر به وزن سبک این محصول اشاره داشتیم ، به راحتی قابل جا به جایی توسط کودک نیز است و دارای وزنی زیر یک کیلو گرم می باشد .

بدنه این استخر بادی به صورت طبقه ای ساخته شده است که هر کدام از این طبقات به صورت مجزا از هم می باشند . به همین خاطر برای راه اندازی این استخر بست وی ، در بخش های مختلف بدنه از دریچه هایی استفاده شده است که قابلیت اتصال به نواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و می توانید در مدت زمان کوتاهی استخر را راه اندازی و آماده استفاده کنید . با توجه به تست های صورت گرفته این استخر بادی در مدت زمان دو دقیقه باد می شود و لازم به ذکر است که با توجه به فضایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید . درون بسته بندی این استخر بادی یک برچسب تعمیرات مخصوص بست وی نیز قرار دارد و پمپ باد باید به صورت جداگانه از نمایندگی اینتکس تهران تهیه شود . 

استخر بادی سه لایه طرح پرنسس

طراحی و نوع ساخت

در رابطه با نحوه شکل گیری و هم چنین ظاهر این کالا باید به این نکته اشاره نماییم که این محصول ساختاری گرد را دارا می باشد. هم چنین از نظر ارگونومی ساخت ، این استخر به صورت سه لایه همانند سه حلقه گرد روی هم قرار گرفته شده می باشد که همین عامل سبب شده تا زیبایی این محصول دو چندان شود. علاوه بر این ها بر روی بدنه خارجی این محصول هم طرحی از پرنسس و انیمیشن های شرکت دیزنی قرار گرفته است که خب قطعا در بین دختران از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. رنگ بخش داخلی این محصول هم به صورت یکدست صورتی بوده و به همین دلیل هم باز رنگی دخترانه پسند می باشد. در کنار این نکات باید به نحوه راحت راه اندازی این محصول هم اشاره نمود که خب به سادگی هر چه تمام تر و لایه لایه می توانید این محصول را باد کنید. تمام این موارد از خصوصیات خوب طراحی این محصول به شمار می رود.



جنس بدنه : از دیگر نکات و در واقع خصوصیات مهمی که یک محصول باید دارا باشد تا مشتری ان را در سبد خرید خود جای دهد ، جنس بدنه ان است. این استخر نیز با بهره گیری از بدنه ای با جنس PVC و روکش طرح چرم ، کف PVC دو لایه طرح دار و هم چنین بخش های کناری ساخته شده از PVC طرح دار باعث شده تا یک محصول مقاوم را شاهد باشیم. ساختار سه لایه این محصول هم به مقاومت بیشتر این کالا کمک شایانی کرده است.

ابعاد و وزن : در رابطه با ابعاد و وزن این محصول هم باید به این نکته اشاره نمود که قطر این استخر 70 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 30 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای طراحی شده است که کودک شما به راحتی می تواند در ان مشغول تفریح شود. هم چنین فضای کمی را هم در داخل منزل اشغال می کند. علاوه بر این ها ظرفیت اب این محصول 48 لیتر و هم چنین وزن این استخر هم 900 گرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری : شما برای راه اندازی این محصول بهتر است در ابتدا یک عدد پمپ باد تهیه کنید تا به راحتی بتوانید این محصول را باد کنید. در همین خصوص و پس از تهیه پمپ باد حال شما می بایست به دنبال دریچه های باد موجود بر روی این محصول بگردید تا پس از پیدا کردن هر یک از ان ها به سادگی ان را باد کنید. در انتها و پس از باد کردن هر یک از لایه ها حال می بایست سعی کنید تا دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. به همین سادگی شما قادر هستید تا در مدت زمان بسیار کوتاهی این استخر را راه اندازی کرده و از ان بهره مند شوید. برای مراقبت از این محصول هم شما کار سختی در پیش نخواهید داشت و تنها کافی است به دفترچه راهنمای موجود در داخل بسته بندی این محصول مراجعه کرده و ان را مطالعه نمایید.

جمع بندی استخر بادی سه لایه طرح پرنسس یک محصول زیبا ، دیدنی و جذاب است که مناسب برای کودکان بوده و ساختاری فوق العاده را دارا می باشد. راه اندازی اسان و وزن کم از خصوصیات ممتاز این استخر به شمار می رود. شما هم می توانید هم اکنون این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
556 لیتر
طول
280 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای کف طرح دار
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...