استخر بادی کودک سه لایه طرح کارتنی

کد intex 57466

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 481 لیتر
  • قطر: 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
1,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه طرح کارتنی از سری محصولات زیبا و منحصر به فرد شرکت بست وی می باشد. ای استخر در نوع خانگی،سفری طراحی و تولید شده است که با توجه به وزن پایینی که دارد می توان از این محصول در سفر نیز استفاده نمود.

استخر بادی کودک سه لایه طرح کارتنی از سری محصولات زیبا و منحصر به فرد شرکت بست وی می باشد. ای استخر در نوع خانگی،سفری طراحی و تولید شده است که با توجه به وزن پایینی که دارد می توان از این محصول در سفر نیز استفاده نمود وزن این استخر برابر 2.2 کیلوگرم می باشد که برای یک محصول کودک یک ویژگی می باشد. ابعاد این استخر نیز مناسب است ، استخر بادی در نوع گرد طراحی و تولید شده است ، قطر استخر 168 سانتی متر و ارتفاع آن 40 سانتی متر می باشد که با تجه به این ابعاد ظرفیت 481 لیتر آب را نیز دارا است. علاوه براستخر معمولی از این محصول می شود به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود. برچسب تعمیرات اینتکس و دفترچه راهنما از اقام همراه این استخر بادی می باشد. 

استخر بادی کودک سه لایه طرح کارتنی

استخری جذاب و دوست داشتنی می تواند استخری شبیه به استخر بادی کودک سه لایه طرح کارتنی باشد که طرح کارتون استفاده شده برای ساخت این محصول بادی ، کارتون دوست داشتنی اسباب بازی ها می باشد . این استخر بادی از کیفیتی فوق العاده برخوردار بوده و از ضخیم ترین لایه های استخر بادی ساخته شده است . ضخامت استخر بادی از مهم ترین دلایل کیفیت استخر های بادی می باشد و اینتکس نیز بر حسب ابعاد استخر بادی و ظرفیتی که در درون آن ها جای خواهد گرفت ، از لایه هایی با ضخامت های مختلف استفاده می کند . این استخر به دلیل سه لایه بودن نیز تا حد زیادی می تواند وزن بالای آبی که در درون استخر ریخته می شود را تحمل کند . از نظر ظاهری نیز این استخر بسیار دوست داشتنی بوده و کودکان به خصوص برای پسران می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد . 

توجه داشته باشید که این استخر بادی دارای دیواره های داخلی و کف سبز رنگ می باشد ، و این تصویر زمانی گرفته شده است که داخل استخر با آب پر شده است ، بنابراین به اشتباه به این فکر نکنید که داخل استخر جبلک بسته و یا اب آن کثیف است . معمولا شرکت اینتکس کف استخر های بادی را با رنگ آبی تولید می کند ولی در یک اقدام خلاقانه این استخر را با کف سبز رنگ تولید کرده است . برای اینکه از استخر بادی کودک طرح کارتون اسباب بازی ها به خوبی مراقب کنید ، هنگام راه اندازی آن را روی زیرانداز قرار دهید و از پمپ های باد بسیار قدرتمند استفاده نکنید و میزان باد استخر را به اندازه در نظر بگیرید ، برای اینکه باد زدن بیش از اندازه می تواند سبب آسیب رسیدن به استخر بادی شود . همچنین نباید اجازه دهید که اجسام تیز و برنده با بدنه استخر برخوردی داشته باشند .


استخر بادی سه لایه طرح کارتنی

استخر بادی سه لایه طرح کارتنی  | نمایندگی اینتکس 

محصولات بادی کودک با بالاترین تنوع در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران موجود می باشند و با قیمتی بسیار ارزان به فروش می رسند. این محصولات شامل استخر های بادی، وان بادی، تشک بادی، تخت بادی، قلعه بادی و ... می باشد که از پرطرفدارترین محصولات بادی کودک می توان به استخر های بادی اشاره کرد. این گروه از محصولات بادی کودک نیز دارای زیر شاخه های فراوانی هستند که استخر های بادی با طراحی های ساده جزو محبوب ترین این محصولات می باشند. استخر بادی سه لایه طرح کارتنی از انواع پرفروش استخر های بادی است که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم. 


استخری کم جا و زیبا

استخر بادی کودک سه لایه طرح کارتنی برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده است و در محیط های کوچک قابل استفاده می باشد. این استخر بادی از کفی بادشو بهره مند می باشد. این کفی به صورت طبی بوده که بسیار نرم و منعطف است. کفی محصول به رنگ سبز فانتزی می باشد. استخر بادی طرح کارتنی از دیواره ای سه لایه تشکیل شده است. هر یک از این لایه ها همانند یک حلقه بادی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. لایه های استخر بادی دارای دریچه باد جداگانه می باشند و کفی استخر نیز یک دریچه باد مجزا دارد. وجود دریچه های باد مجزا باعث می شود در هنگام تخلیه باد استخر، این کار با سرعت بیشتری انجام بگیرد. دیواره استخر بادی با ضخامت کمی می باشد که باعث شده است تا پس از استفاده، ابعاد بسته بندی محصول کاهش پیدا کند و در فضای بسیار کوچکی جای بگیرد. دیواره داخلی این استخر بادی به رنگ سبز فانتزی می باشد. بر روی دیواره خارجی استخر بادی تصاویر انیمیشن اسباب بازی ها با رنگ آمیزی زیبایی به چشم می خورد. این گونه طراحی برای هر دو گروه دختران و پسران مناسب می باشد و کودک با دیدن این طراحی زیبا، شگفت زده خواهد شد. 


ابعاد و ظرفیت

استخر بادی کارتنی از ابعاد مناسبی برای استفاده در محیط های کوچک بهره مند می باشد. این استخر بادی دارای قطر 168 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر است. ظرفیت این استخر بادی معادل 481 لیتر آب می باشد. هم چنین وزن این استخر بادی معادل 2 کیلوگرم است. 


راه اندازی و استفاده

از این استخر بادی در فضاهای باز و محیط های خارج از منزل می توانید استفاده نمایید. برای راه اندازی این استخر بادی کافی است فضایی را انتخاب کنید که سنگ و چوب های تیز نداشته باشد. استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید و توسط پمپ باد دستی که در بسته بندی موجود است در مدتی کوتاه این استخر بادی را راه اندازی کنید. وجود این پمپ باد دستی شما را از خرید تجهیزات اضافی برای راه اندازی استخر بادی بی نیاز می کند. از این استخر بادی در فضاهای محدود آپارتمان نیز می توانید بهره ببرید. یکی از کاربردهای این محصول، استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. استخر بادی را می توانید در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی بدون پلیسه پر کنید. (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) با این کار کودک از دیدن استخر بادی شگفت زده خواهد شد. در هنگام رفتن به استخر بزرگسالان، می توانید این استخر بادی را به همراه خود ببرید تا هنگامی که خودتان می خواهید شنا کنید، کودک با ایمنی کامل در استخر بادی به بازی بپردازد. این استخر بادی را در مسافرت ها به همراه خود ببرید. به دلیل دارا بودن ابعاد بسته بندی کوچک، به راحتی در خودرو جا می شود و هم چنین به دلیل وزن کم به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. می توانید از این استخر بادی در حمام و به عنوان وان بادی کودک نیز استفاده نمایید. 


نحوه خرید

برای خرید استخر بادی سه لایه طرح کارتنی با قیمتی ارزان وارد سایت فروشگاهی اینتکس ایران شوید و سفارش خود را ثبت کنید. در زمانی کوتاه این محصول منحصر به فرد را درب منزل دریافت خواهید کرد. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
481 لیتر
قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
وزن
2 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...