استخر بادی کودک سه لایه لاک پشت نینجا

کد ninja 567

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 84 لیتر
  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه لاک پشت نینجا از سری محصولات جدید زیبا و جالب شرکت بزرگ بست وی می باشد که با توجه به طراحی زیبا و کودک پسندانه ای که دارد توانسته است نظر خریداران و مشتریان را به خود جلب کند.

استخر بادی کودک سه لایه لاک پشت نینجا از سری محصولات جدید زیبا و جالب شرکت بزرگ بست وی می باشد که با توجه به طراحی زیبا و کودک پسندانه ای که دارد توانسته است نظر خریداران و مشتریان را به خود جلب کند. این استخر در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و دارای وزن 730 گرمی می باشد که همین وزن پایین باعث جابجایی آسان این استخر می شود و میتوان از این استخر در مکان های دیگر نیز استفاده نمود. این استخر دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد قطر این استخر 100 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد ظرفیت 84 لیتر آب را نیز دارد .این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس ایران خریداری نمایید . 

با توجه به اینکه استخر بادی کودک سه لایه لاک پشت نینجا برگرفته از این کارتون و انیمیشن لاکپشت های نینجا می باشد ، یکی از بهترین و مناسب ترین استخر های بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که شما می توانید برای کودکان خردسال خود خریداری کنید . می توان گفت که استخر بادی کودک سه لایه لاک پشت نینجا یکی از استخر های بادی سایز کوچک است که در حالتی که آن را کاملا راه اندازی و باد کنید ، مشاهده خواهید کرد که استخر بادی تنها دارای یک متر قطر می باشد . همچنین ارتفاع کم آن نیز این محصول را بیش از پیش برای آن دسته از کودکان خردسالی مناسب کرده است که سن پایینی دارند و نمی توانند از استخر های بادی بزرگ استفاده کنند . حتی اگر حمام شما طول و عرض زیادی داشته باشد ، حتی می توانید این استخر بادی را در داخل حمام ، تراس و هر جای دیگری راه اندازی کنید . اگر حیاط داشته باشید نیز بدون مشکل می توانید آن را در فضای بازی مانند حیاط راه اندازی کنید . 

نکته دیگر در رابطه با استخر بادی کودک این است که شما می توانید برای پر کردن این محصولات مانند استخر بادی کودک سه لایه لاک پشت نینجا ، از آب گرم نیز استفاده کنید . شاید کودک شما علاقه داشته باشد که یک استخر آب گرم داشته باشد ، باید توصیه کنیم که این استخر بادی این امکان را داشته و آب گرم به آن هیچ آسیبی وارد نخواهد کرد . نقطه قوت این استخر بادی استفاده از لایه های ضخیم پی وی سی است که در ساخت و تولید محصول استفاده شده است و باعث شده تا این محصول به یکی از بادوام ترین و مقاوم ترین مدل ها تبدیل شود . این جنس حتی ضد حساسیت بوده و برای سلامت کودکان هیچ ضرری را نخواهد داشت . و از آخرین و بهترین ویژگی های این جنس می توانیم به ضد آب بودن آن اشاره کنیم ، به همین دلیل است که استفاده از استخر به صورت طولانی مدت باز هم به آن صدمه ای وارد نخواهد کرد .

استخر بادی سه لایه لاک پشت نینجا

استفاده از شخصیت های انیمیشنی بر روی بدنه محصولات بادی کودکان، مدت ها است باب شده و تولید کنندگان برای جلب توجه بیشتر کودک به محصولات بادی از این روش استفاده می کنند. کودکان به شخصیت های انیمیشنی مورد علاقه خود توجه ویژه ای داشته و محصولاتی که با این شخصیت ها نقاشی شده اند، بسیار مورد توجه کودکان قرار می گیرند. یکی از انیمیشن های مورد علاقه کودکان، لاک پشت های نینجا می باشد. استخر بادی سه لایه لاک پشت های نینجا با طراحی ویژه و بسیار زیبا استخری مناسب برای کودکان پسر می باشد. این استخر بادی با کیفیت بی نظیر و استحکام بالا، برای کودکان تولید شده است. به نقد و بررسی این استخر بادی می پردازیم. 


استخری با بدنه کم جا

استخر بادی کودک لاک پشت های نینجا استخری به صورت گرد می باشد. این استخر بادی طراحی ساده ای داشته که قابل استفاده برای مصارف مختلف می باشد. کفی استخر بادی به صورت طبی ساخته شده است. این کفی نرم و راحت است و انعطاف خوبی دارد. در کفی استخر بادی بر روی بدنه یک دریچه باد تعبیه شده است. دیواره استخر بادی نیز به صورت سه لایه ساخته شده است. این دیواره به گونه ای می باشد که سه حلقه بادی بر روی یک دیگر قرار گرفته اند. این حلقه های بادی به صورت ضخیم بوده و انعطاف بالایی دارند. در قسمت اتصال این حلقه ها به صورت پرس سنگین انجام شده است که بسیار محکم بوده و هیچ گونه گسستگی ایجاد نمی شود. دیواره داخلی این استخر بادی به رنگ سبز روشن است. بر روی دیواره خارجی این استخر بادی نیز تصاویر لاک پشت های نینجا وجود دارد. در کف استخر بادی نیز تصاویر لاک پشت های نینجا موجود می باشد. بدنه این استخر بادی به صورت کم جا و با کمترین میزان درز ساخته شده است که استحکام بسیار بالایی دارد. 


مقاومت بالا

استخر بادی لاک پشت های نینجا از سری استخر های مقاوم در برابر نور آفتاب و ضربه و فشار می باشد. این استخر بادی به دلیل مقاومت بسیار بالای بدنه قابلیت استفاده در برابر نور آفتاب را دارا می باشد و قرار دادن طولانی مدت استخر بادی در برابر نور آفتاب به بدنه استخر آسیبی وارد نمی کند. این استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. شما باید از قرار دادن این استخر در نزدیکی آتش و اشیای داغ خودداری کرده و استخر بادی را بر روی زمین های ناهموار نکشید. هم چنین باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید. در صورت رعایت نکردن نکات فوق و آسیب رسیدن به بدنه استخر بادی، جهت تعمیرات تخصصی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس گرفته تا کارشناسان در زمانی کوتاه اقدام به ترمیم استخر بادی نمایند. هم چنین در بسته بندی استخر بادی یک برچسب تعمیرات موجود می باشد. هنگامی که آسیب رسیده به بدنه استخر بادی جزئی بود می توانید خودتان توسط این برچسب بدنه را ترمیم کنید.


کاربردهای متنوع

استخر بادی لاک پشت های نینجا دارای بدنه ای با ابعاد کوچک می باشد که برای استفاده در فضاهای محدود و آپارتمان ها بسیار مناسب است. از این استخر بادی در مسافرت ها و کمپینگ ها می توانید بهره ببرید. هم چنین می توانید استخر بادی را در حمام و به عنوان وان بادی استفاده نمایید. استخر بادی را می توانید در اتاق کودک قرار داده و با پر کردن استخر از توپ های رنگارنگ، از آن به عنوان استخر توپ استفاده نمایید. وزن استخر بادی کم تر از یک کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید همراه خودتان در هر محیطی این استخر را ببرید. هم چنین استخر بادی ظرفیت آبی معادل 84 لیتر را دارد که به سرعت پر می شود. استخر بادی لاک پشت های نینجا برای استفاده کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی سه لایه لاک پشت نینجا با قیمتی ارزان و کیفیت بالا می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید. پس از ثبت سفارش در سایت اینتکس تهران، استخر بادی را در مدت کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین می توانید با شماره های این مرکز تماس حاصل نمایید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
84 لیتر
قطر
100 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
دارای کف طرح دار
مناسب سنين بالای 3 سال
وزن
0.73 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...