استخر بادی سه لایه مرد عنکبوتی کوچک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 200 لیتر
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
1,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه مرد عنکبوتی کوچک از سری محصولات شرکت بزرگ بست وی می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد ، طراحی زیبا و کارتونی در بدنه

استخر بادی سه لایه مرد عنکبوتی کوچک از سری محصولات شرکت بزرگ بست وی می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد ، طراحی زیبا و کارتونی در بدنه ، قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال ، قابل حمل و راه اندازی آسوده و وزن مناسب از ویژگی های این استخر بادی کودک می باشد. این استخر بادی در دو نوع بزرگ کوچک با ابعاد متفاومت ساخته شده است که این استخر نوع کوچک آن می باشد که دارای قطر 122 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متری می باشد که دارای ظرفیت 200 لیتر آب را نیز دارد . برچسب تعمیرات اینتکس و دفترچه راهنما از اقلام همراه این استخر می باشد که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند. 

استخر بادی مرد عنکبوتی که در تصویر مشاهده می کنید دارای طراحی زیبا و کارتونی می باشد که بدون شک می تواند توجه هر کودکی را به خود جلب نماید . این محصول دارای دو سایز بزرگ و کوچک می باشد که در این بخش برای شما مدل کوچک آن یعنی قطر 122 سانتی متر را در نظر گرفته ایم که توسط برند سازنده این محصول برای رده سنی زر پنج سال مناسب استفاده می باشد اما با توجه به قد و وزن کودک خود می توانید به صلاح دید از آن استفاده نمایید . این استخر بادی همانند مدل بزرگ تر خود از ساختار سه لایه بهره می برد به گونه ای که دیواره های این استخر را سه حلقه دایره ای شکل از جنس پی وی سی چرمی طرح دار تشکیل می دهد . 

این لایه ها مجزا از یکدیگر می باشند و دلیل این طراحی این است که به هنگام آسیب رسیدن به یکی از بخش های ، لایه های دیگر به کار خود ادامه دهند و در واقع ساختار کلی استخر بادی شما دچار مشکل نشود . البته باید گفت که پی وی سی استفاده شده در این محصول از نوع پی وی سی چرمی می باشد که در بخش کف نیز از نوع دو لایه آن استفاده شده است و کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار می دهد . وزن این محصول بالغ بر 1.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به این وزن به راحتی کودک می تواند آن را در محیط خانگی حمل و راه اندازی کند . برای باد کردن این استخر بادی نیاز به پمپ کوچک بادی دارید که درمدت زمان کوتاهی می توانید آن راه اندازی کنید .

نقد و بررسی اینتکس تهران

استخر بادی سه لایه مرد عنکبوتی کوچک با طراحی زیبا و فانتزی که دارد یکی از جذاب ترین گزینه ها برای آب تنی هر کودکی در خانگی و یا باغ و ویلا می تواند باشد . این استخر بادی کوچک قابلیت استفاده در حمام های کوچک را نیز دارد و در این خصوص برای استفاده از آن در محیط های سرپوشیده و روباز محدودیتی نخواهید داشت . در ساختار بدنه این محصول از متریال بسیار با کیفیت استفاده شده است که باعث می شود تا سالیان سال به راحتی بتواند برای شما کارایی داشته باشد و عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس اگر شما هم به دنبال خرید استخر بادی کودک با کیفیت هستید در ادامه این راه همراه ما باشید .

استخر بادی کودک که در این بخش به شما معرفی می کنیم یکی از محصولات برند بست وی می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است و با فروش فوق العاده ای رو به رو بوده است . این استخر بادی قابل استفاده برای کودکان رده سنی زیر پنج سال می باشد و ابعادی به مشخصات ( قطر : 122 سانتی متر و ارتفاع : 30 سانتی متر ) دارد و به صورت همزمان می تواند مورد استفاده یک الی دو کودک قرار بگیرد . لایه های تشکیل دهنده دیواره این استخر بادی به صورت مجزا از هم تشکیل شده است و به راحتی می تواند در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت فوق العاده ای را نشان دهد و در هنگام آب تنی کودک عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد .

این ساختار دیواره به صورت مجزا از هم می باشند و هر کدام دارای دریچه باد جداگانه هستند که باعث می شود تا بتوانید آن ها را بسیار سریع راه اندازی کنید . این دریچه های باد قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و در این خصوص باید گفت که با توجه به تست های صورت گرفته ، مدت زمان راه اندازی استخر را می توان دو الی سه دقیقه دانست . دریچه های باد فوق به صورت دو کاره می باشند و علاوه بر راه اندازی محصول در جهت تخلیه باد آن نیز بسیار کارایی خواهد داشت . دیواره های این استخر بادی به صورت بادی طراحی شده است که از انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار می باشد و محیطی بسیار امن و شاداب را برای کودک به هنگام آب تنی ایجاد می کند .

اما برند بست وی برای بالا بردن تعادل ساختاری این استخر بادی در بخش کف آن از ساختار دو لایه غیر بادی استفاده کرده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . تمامی بخش های بیرونی بدنه این استخر بادی به صورت فانتزی و برگرفته از کارتون مرد عنکبوتی می باشد که جلوه جذابی را برای شما به همراه خواهد داشت اما در ساختار داخلی این محصول از رنگ یکدست قرمز و آبی استفاده شده است .  بدنه این محصول ساخته شده از متریال وینیل طرح چرم می باشد که در تمامی قسمت ها به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا بهترین استحکام را از خود به نمایش بگذارد .

ظرفیت آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر بادی نیاز دارید بالغ بر 200 لیتر می باشد . همچنین به دلیل استفاده از مواد اولیه سبک در بدنه این محصول ، وزن آن به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 1.2 کیلو گرم رسیده که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . اگر به دنبال خرید این استخر بادی محبوب و با کیفیت هستید همین حالا می توانید آن را از طریق روش های موجود در سایت ثبت سفارش کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری در شعب نمایندگی اینتکس تهران تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
ظرفیت
200 لیتر
قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
وزن
1.2 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
طراحی کارتونی زیبا در بدنه
قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...