استخر بادی طرح قلعه با آبپاش

کد Bonzai 5498

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت آب: 140 لیتر
  • طول: 165 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح قلعه کودک با آبپاش یکی از استخر های جدید می باشد که قابلیت استفاده در سه حالت مختلف را دارد.

استخر بادی کودک طرح قلعه کودک با آبپاش یکی از استخر های جدید می باشد که قابلیت استفاده در سه حالت مختلف را دارد. نوع اول استفاده از این استخر بادی به عنوان استخر توپ است که با خرید توپ های شرکت اینتکس و بست وی می توانید آن را راه اندازی کنید. استفاده دوم از این استخر بادی به عنوان یک زمین و محوطه بازی است که با توجه به طراحی زیبای این محصول برای کودکان جذاب است. آخرین حالت استفاده از محصول نیز به عنوان استخر آب می باشد که با پر کردن بخش داخلی 140 لیتری آن میسر می شود. رنگ بندی بدنه بنفش بوده و از رنگ های آبی و زرد هم در ساختار آن استفاده شده است. جنس بدنه نیز از پی وی سی بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد. 

متریال پی وی سی یکی از مواد اولیه درجه یک می باشد که در ساختار بدنه برندهای مطرح مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع متریال علاوه بر انعطاف پذیری بالا دارای وزنی سبک نیز می باشد که باعث شده تا وزن کلی استخر به خوبی سبک نگه داشته شود و به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید . همچنین منعطف بودن مواد اولیه ساختار بدنه این استخر باعث شده تا به هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال کند و به هنگام به همراه داشتن در مسافرت ها فضای زیادی را از شما اشغال نکند . یکی از مزیت های این استخر بادی را می توان فانتزی بودن طرح های بیرونی بدنه این استخر دانست که باعث می شود تا کودکانی را که با حمام کردن رابطه خوبی ندارند به آب تنی مشتاق نماید .

در قسمت کناری بدنه این استخر بادی از عروسک بادی استفاده شده است که نقش فواره آب را نیز به خوبی بازی می کند و باعث می شود تا فضای درون استخر به هنگام آب تنی در گرمای تابستان نیز به خوبی خنک نگه داشته شود . این محصول وزنی بالغ بر 1.6 کیلو گرم دارد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی آن توسط کودک نیز مشکلی نخواهید داشت . این محصول را می توان بهترین انتخاب برای محیط های خانگی ، باغ و ویلا دانست که با توجه به بدنه مقاومی که دارد می توانید از آن در محیط های روباز علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده کنید و در این مسیر محدودیتی نخواهید داشت . همین حالا می توانید این استخر بادی کاربردی و با کیفیت را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .

استخر بادی طرح قلعه با آبپاش

استخر بادی طرح قلعه با آبپاش از سری محصولات با کیفیت و با دوام بادی می باشد که دوام و طول عمر بالایی داشته و قادر به ارائه بهترین خدمات و کارایی به افراد مختلف می باشد. این استخر بادی به صورت فانتزی طراحی شده است و رنگ آمیزی بسیار خلاقانه نیز دارد و در نظر تمامی کودکان جذاب به شمار می آید و می تواند علاقه مندی کودکان را به بازی با این محصول افزایش دهد. علاوه بر آن این محصول بادی برای استفاده در محیط های باز نیز به کار می رود و با امکان پر کردن آب درون آن قادر به ایجاد محوطه ای برای بازی های آبی تفریحی می باشد و وقت کودکان را در اوقات فراقتشان به بهترین شکل تنظیم می کند. در ادامه برخی از ویژگی های این محصول به خصوص ذکر شده است که با دانستن آن می توانید با آگاهی کامل از مزیت ها و ویژگی های بدنه این استخر بادی را برای فرزندان خود تهیه نموده و برای آن ها بازی های دسته جمعی را ایجاد نمایید و سبب سرگرمی آن ها شوید.


خلاقیت در نوع طراحی

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می شود این استخر بادی به رنگ بنفش و طرح های رنگارنگ دیگر وجود دارد که جذابیت بسیاری برای افراد ایجاد کرده است و در نظر کودکان محصولی زیبا تلقی می شود. این بدنه زیبا و خاص به شکل منحصر به فردی طراحی شده است که راحتی را به میان بیاورد و کودکان را در داخل خود خسته و کسل نکند. بخش داخلی محصول به رنگ بنفش تیره می باشد که با پر کردن آب جلوه ویژه ای پیدا می کند اما بخش لبه محصول به رنگ بنفش کم رنگ است و بر روی آن اشکال ظریف و ریزی حک شده است. این اشکال و طرح ها به صورت ثابت هستند و بدون تغییر در محل خود قرار می گیرند و در گذر زمان نیز از بین نخواهند رفت.


عروسک های بادی در لبه محصول

این استخر بادی به شکل چند ضلعی می باشد که دارای دیواره و لبه پهنی است تا محوطه بازی مشخص شود و از افتادن کودکان به بیرون از این بخش جلوگیری شود. بر روی این دیواره بخش های بادی وجود دارد که عروسک های بادی نامیده می شوند و هر کدام به نوبه خود بازی و سرگرمی خاصی را برای کودکان مهیا می سازند و سبب گذران وقت آن ها به بهترین شکل می شود. یکی از این بخش ها به شکل خمیده است که در سویی از دیواره قرار دارد و بر روی آن طرح هایی فانتزی چاپ شده است و به این منظور آن را تبدیل به محصولی خاص و منحصر به فرد کرده است. این بخش خمیده با بادی که درون خود دارد منعطف می باشد و نرمی و لطافت بسیاری را دارا است. در سوی دیگری از بدنه بخشی بزرگ تر قرار گرفته است که سبب ایجاد تفریح در کودکان می شود که به طور دسته جمعی خواهان بازی با این استخر بادی می باشند. عروسک بادی دیگری نیز به شکل اسب آبی وجود دارد که آبپاش محصول می باشد و بر روی دیواره قرار گرفته است و می تواند برای بازی کودکان مفید و مناسب باشد. 


استفاده به عنوان استخر توپ

همان طور که گفته شد این استخر بادی را می توان در محیط های باز مورد استفاده قرار گرفت اما در صورت داشتن محوطه لازم به جهت راه اندازی این محصول می توان آن را در داخل خانه به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد و محل بدنه را به میزان لازم از توپ های رنگی و بسیار پر کرد تا با خیالی آسوده کودکان را در داخل استخر بادی قرار داد تا مشغول و سرگرم شوند. این مزیت باعث ایجاد محوطه توپ بازی امنی برای کودکان کوچک تر می شود و برای آن ها امکان بازی های گروهی را مهیا می سازد.


نحوه خریداری

هم اکنون می توانید برای خرید استخر بادی طرح قلعه با آبپاش با شماره های مربوط به واحد خرید نمایندگی اینتکس تهران تماس حاصل نمایید و محصول را با ضمانت نامه تست و عودت کالا خریداری کنید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت آب
140 لیتر
طول
165 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
96 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش بادی سرخود
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...