استخر بادی سه لایه کودک

کد bestway 93501

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 88 لیتر
  • قطر: 91 سانتي متر
  • ارتفاع: 25 سانتي متر
1,875,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی حلقه سه لایه کودک یکی از بهترین وسیله ها برای سرگرمی کودک بوده که تا ساعت ها آنهارا سرگرم خواهد کرد.این استخر بادی از جنس وینیل ساخته شده و با استفاده از این جنس مقاومت محصول در برابر فشار و ضربه تا حد زیادی بالا رفته است.این استخر بادی دارای ترکیب رنگی شاد و روشنی میباشد و از رنگ های قرمز و زرد و آبی در طراحی آن استفاده شده که با شکل های کارتونی مناسب با روحیه کودکان تزیین شده است. این محصول دارای رده ی سنی بالای 2 سال میباشد و این رده ی سنی توسط خود شرکت سازنده اعلام شده است.این محصول در حالت بسته بندی بسیار کم حجم و سبک میباشد که این ویژگی به شما در جابجایی ها کمک زیادی خواهد کرد.همچنین ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول برای استفاده های داخل منزل میباشد که قادر باشید به راحتی فضای مناسبی را برای آن پیدا کنید اما در صورت رعایت نکات مراقبتی میتوانید آن را در بیرون از منزل نیز مورد استفاده قرار دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

استخر ها برای اینکه جذاب تر باشند ، به صورت رنگی ساخته می شوند . این محصول ساخته شده توسط برند بست وی است که یک برند خارجی محسوب شده و به مانند شرکت اینتکس ، از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی بوده و فروشگاه اینتکس نیز به همین دلیل ، استخر بادی سه لایه کودک بست وی را موجود کرده است . این استخر طراحی کودکانه دارد و اگر به کف استخر نگاهی بیاندازید ، این طرح زیبا را خواهید دید که شبیه به حیوانات است . رنگی بودن استخر نیز همانطور که اشاره شد ، می تواند جلب توجه کند و شرایط بهتری را برای استفاده کودکان محیا نماید . این استخر بادی کیفیتی عالی دارد و استفاده از لایه های ضخیم در ساخت آن ، دوام خوبی را به محصول بخشیده است . این لایه ها پی وی سی نام دارند و هر چه لایه ها ضخیم تر باشد ، بدنه استخر نیز ضخیم تر خواهد بود . 

این استخر بادی قطری به میزان 91 سانتی متر دارد و ارتفاع آن هم به 25 سانتی متر می رسد . با این اوصاف می توان گفت که استخر بادی سه لایه کودک در دسته بندی استخر های سایز کوچک قرار می گیرد ، به طوریکه حتی برای استفاده در داخل حمام نیز مناسب است و شما می توانید از آن به مانند یک وان بادی استفاده کنید تا کودکان به حمام بروند . برای همین است که گفته می شود استخر بادی سه لایه کودک ، برای کودکان خردسال ساخته شده است و برای آن ها مناسب می باشد . وزن این استخر به طور کلی یک کیلو و 200 گرم می باشد که وزنی بسیار سبک خواهد بود تا به سادگی آن را جابجا کنید . با توجه به کوچک بودن استخر بادی ، جابجا کردن آن نیز کار بسیار ساده ای است . برای راه اندازی می توانید از پمپ باد استفاده کنید .

استخر بادی سه لایه کودک

استخر های بادی کودک با طراحی های شاد و فانتزی بسیار مورد توجه کودکان قرار می گیرد. این استخر های بادی در صورتی که دارای کیفیت خوبی باشند و توسط تولید کنندگان معتبر ساخته شده باشند، در صدر فروش قرار می گیرند. استخر بادی سه لایه کودک استخری مخصوص کودکان می باشد که تمامی ویژگی های یک استخر بادی مناسب برای کودک را دارا است. در ادامه ویژگی های این استخر بادی را بیان می کنیم. 


استخری با ظاهر ساده 

استخر بادی سه لایه از طراحی همانند استخر های بادی نسل اول برخوردار می باشد. کفی استخر بادی سه لایه به صورت گرد است. این استخر بادی کفی طبی دارد. کفی استخر بادی هم چنین بسیار منعطف است. استخر بادی سه لایه برای استفاده طولانی مدت کودک و بازی کردن او بسیار مناسب می باشد. به دلیل دارا بودن کفی طبی، بدن کودک اذیت نمی شود و کودک خسته نخواهد شد. کفی استخر بادی به رنگ سفید می باشد که بر روی آن تصاویر فانتزی حیوانات جذاب و رنگارنگ وجود دارد. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه ساخته شده است. دیواره استخر بادی متشکل از سه حلقه بادی است. اولین حلقه بادی به رنگ قرمز می باشد. دومین حلقه بادی به رنگ آبی است. سومین حلقه بادی نیز به رنگ زرد ساخته شده است. رنگ آمیزی جذاب و فانتزی این استخر بادی توجه کودک را جلب کرده و او را شگفت زده می کند. 


کیفیت بالای استخر بادی 

استخر بادی سه لایه از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد اولیه ساخته شده است. این استخر بادی دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا می باشد. هم چنین توسط بهترین دستگاه های دنیا ساخته شده است. استخر بادی دارای بدنه ای از بهترین نوع وینیل می باشد. این جنس بدنه دارای مزیت هایی می باشد که به بیان آن ها می پردازیم. این نوع استخر بادی دارای بدنه ای سبک می باشد که به راحتی می توانید آن را حمل و جابه جا کنید. بدنه استخر بادی بسیار منعطف می باشد که تمامی ضربه های وارد شده به بدنه را دفع می کند و بدنه در اثر ضربه های ناشی از بازی کردن کودک آسیب نمی بیند. این استخر بادی دارای استحکام بسیار بالایی می باشد. شما می توانید این استخر بادی را به صورت طولانی مدت در برابر آفتاب قرار دهید و کودک در نور خورشید به بازی بپردازد. قرار دادن این استخر در برابر نور خورشید کیفیت بدنه را کاهش نمی دهد. استخر بادی را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید. هم چنین استخر بادی را در نزدیکی آتش و اشیای داغ قرار ندهید. اشیای تیز را به بدنه استخر بادی نزدیک نکنید. در صورت آسیب رسیدن به بدنه استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. کارشناسان جهت تعمیرات تخصصی در اسرع وقت اقدام خواهند کرد. 


مشخصات فنی استخر بادی 

استخر بادی دارای قطر 91 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر است. وزن این استخر بادی حدودا یک کیلوگرم می باشد. این استخر بادی گنجایش آبی معادل 88 لیتر را دارا است. 


موارد استفاده 

استخر بادی سه لایه دارای ابعاد کوچکی می باشد. استخر بادی سه لایه برای استفاده در فضاهای محدود آپارتمان بسیار مناسب است. هم چنین این استخر بادی را می توانید در مسافرت ها به همراه خود برده و در فضای مناسب راه اندازی نمایید. استخر بادی را می توانید در فضاهای خارج از منزل راه اندازی نمایید. برای راه اندازی استخر بادی در فضاهای بیرون از منزل باید محیطی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. از این استخر بادی می توانید در داخل حمام و به عنوان وان بادی استفاده نمایید. استخر بادی را در حمام قرار دهید و با این کار فضای حمام را برای کودک لذت بخش نمایید. استخر بادی را می توانید در اتاق کودک قرار دهید و با پر کردن داخل استخر از توپ های رنگی، این استخر را به استخر توپ تبدیل نمایید. 


در پایان 

برای خرید استخر بادی سه لایه کودک با قیمتی ارزان می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و با سفارش استخر بادی، این محصول جذاب را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
88 لیتر
قطر
91 سانتي متر
ارتفاع
25 سانتي متر
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
قابلیت استفاده به عنوان وان
ساختار سه طبقه ای
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
جنس کف
وینیل دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...