استخر بادی کودک دیزنی

کد bestway 58420

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 335 لیتر
  • قطر: 147 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
1,090,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح سه لایه گرد دیزنی از سری محصولات جدید ، زیبا و فوق العاده شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد. این استخر در نوع گرد و با ابعاد مناسبی تولید شده است.

استخر بادی کودک طرح سه لایه گرد دیزنی از سری محصولات جدید ، زیبا و فوق العاده شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد. این استخر در نوع گرد و با ابعاد مناسبی تولید شده است ، قطر این استخر 147 سانتی متر و ارتفاع آن 33 سانتی متر می باشد و ظرفیت آن 335 لیتر می باشد. این استخر در نوع خانگی طراحی شده و به راحتی قابل جابجایی می باشد. به همراه این استخر بادی یک پمپ باد از نوع دستی وجود دارد که به استفاده آسان از این محصول کمک بسیاری می کند. جنس بخش مختف این استخر نیز از پی وی سی می باشد و دارای مقاومت بالایی در بخش های مختلف است. 

استخر بادی کودک طرح شیر شاه بست وی bestway 58420 استخری جذاب و دوست داشتنی برای کودکان است که به تازگی شرکت بست وی آن را تولید کرده است . این استخر بادی طرح جدید بوده و مدل های قبلی آن را نیز می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کرده و نسبت به سلیقه کودک یکی از آن ها را خریداری کنید . استخر بادی کودک طرح شیر شاه بست وی به صورت گرد ساخته شده است و طراحی آن به صورت سه لایه می باشد . یعنی سه حلقه قرار گرفته بر روی هم ، بدنه استخر بادی کودک طرح شیر شاه بست وی را تشکیل داده است . این طراحی باعث می شود که کیفیت استخر بادی چندین برابر شود . از سایر ویژگی ها و مزیت هایی که می توان در رابطه با استخر بادی کودک طرح شیر شاه بست وی اشاره نمود ، سهولت در جابجایی و راه اندازی می باشد . به دلیل اینکه استخر بادی کودک طرح شیر شاه بست وی به صورت بادی طراحی شده است ، وزن زیادی ندارد و بسته بندی آن بسیار کوچک است . بنابراین نگهداری و جابجایی آن کار بسیار ساده ای است . این در حالی است که راه اندازی محصول نیز بسیار آسان بوده و از آن جا که می توانید به کمک پمپ باد ، این محصولات را راه اندازی کنید ، زمان زیادی صرف آن نخواهد شد . استخر بادی کودک طرح شیر شاه بست وی دارای قطر 147 سانتی متری با ارتفاع : 33 سانتی متری می باشد و ظرفیت داخل آن 335 لیتر خواهد بود . 


استخر بادی کودک دیزنی

استخر های بادی کودک دارای بالاترین استقبال از سوی مصرف کنندگان هستند. دلیل این امر هم علاقه بسیار زیاد کودکان به بازی کردن در آب می باشد. استخر های بادی کودک با طراحی های ساده همواره در صدر فروش قرار دارند. زیرا راه اندازی این محصولات بسیار راحت می باشد و در هر محیطی، هر چند کوچک، می توان از این استخر های بادی نهایت استفاده را برد. استخر بادی کودک دیزنی یک استخر بادی با کاربردهای شگفت انگیز است که در ادامه به معرفی ویژگی های آن پرداخته تا شما را با این محصول بی نظیر آشنا کنیم. 


استخری ساده و کاربردی

این استخر بادی از طراحی گرد برخوردار می باشد. استخر بادی از یک کفی گرد که به صورت بادشو ساخته شده است بهره مند است. کفی استخر خاصیت طبی دارد و به راحتی می توان ساعت های طولانی بدون احساس خستگی در آن به بازی پرداخت. دیواره استخر بادی نیز مانند تمامی استخر های بادی نسل اول، به صورت سه لایه می باشد. به این صورت که سه لایه بادی متصل به هم دیواره را تشکیل می دهند. این لایه های بادشو دارای دریچه باد جداگانه بوده و به صورت مجزا از هم راه اندازی می شوند. کفی استخر بادی به رنگ آبی می باشد. دیواره های استخر بادی نیز از تصاویر انیمیشنی پوشیده شده است. این استخر بادی به دلیل داشتن تصاویر انیمیشنی برای دختران و پسران خردسال بسیار هیجان انگیز است. 


کیفیت عالی استخر بادی

استخر بادی از بهترین مواد اولیه و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. در ساخت این استخر از بهترین و کامل ترین ماشین آلات استفاده شده است که محصولی با بهترین کیفیت را داشته باشیم. استخر بادی از مواد اولیه ای به نام وینیل ساخته شده است. این استخر بادی دارای بدنه ای سبک می باشد که به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. این محصول به دلیل استفاده توسط کودکان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در هنگام بازی کردن کودکان، که اغلب با هیجان زیادی همراه است، دچار آسیب نشود. بدنه استخر بادی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد. این استخر بادی با دارا بودن انعطاف زیاد، تمامی ضربه های وارد شده را دفع می کند و به بدنه استخر بادی آسیبی وارد نمی شود. به دلیل کیفیت بدنه از این محصول می توانید در مقابل نور خورشید نیز استفاده نمایید. زیرا قرار دادن این استخر بادی در برابر نور مشتقیم خورشید به بدنه آسیبی وارد نمی کند. استخر بادی را در فضاهای بیرون از منزل نیز می توان مورد استفاده قرار داد. استخر بادی از طول عمر بالایی برخوردار می باشد که تا سال ها نیاز کودک را از خرید استخر بادی جدید برطرف می کند. 


اندازه های ظاهری استخر بادی

استخر بادی کودک دیزنی دارای قطر 147 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتی متر می باشد. این استخر بادی قادر است 335 لیتر آب را در خود جای دهد. استخر بادی وزنی معادل یک و نیم کیلوگرم دارد. 


موارد استفاده استخر بادی

این استخر بادی به دلیل دارا بودن ساختمانی ساده، کاربردهای بسیاری دارد. یکی از کاربردهای این استخر بادی استفاده از آن به عنوان وان بادی در حمام می باشد. استخر بادی وزنی مناسب داشته که می توان آن را در مسافرت ها به همراه خود برده و در هر محیطی استفاده نمود. این استخر بادی را می توانید در ساحل برپا کرده تا به راحتی کودک در آب تمیز به بازی مشغول شود. از دیگر کاربردهای این محصول، استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. استخر بادی را می توانید در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. انواع توپ های رنگی را می توانید با بهترین کیفیت از سایت اینتکس تهران خریداری نمایید. 


روش خرید

استخر بادی کودک دیزنی را می توانید با قیمتی ارزان از سایت اینتکس ایران تهران تهیه بفرمایید. با وارد شدن به این سایت و سفارش استخر بادی، در زمانی کوتاه محصول را دریافت کنید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
335 لیتر
قطر
147 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی ها
طراحی کارتونی زیبا و کودک پسند
ساختار سه طبقه ای
قابل حمل و راه اندازی آسوده
وزن
1.5 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...