استخر بادی شفاف سه لایه کودک

کد bestway 51005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطر: 183 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
  • جنس بدنه: PVC با روکش طرح چرم
  • جنس بخش کناری: PVC طرح چرم
1,635,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه شفاف کودک محصولی زیبا و شیک برای کودکان و حتی خردسالان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم شفاف می باشد. محصولی با ارگونومی ساخت گرد که میتواند تا 3 کودک را در درون خود جای دهد.

استخر بادی سه لایه شفاف کودک محصولی زیبا و شیک برای کودکان و حتی خردسالان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم شفاف می باشد. محصولی با ارگونومی ساخت گرد که میتواند تا 3 کودک را در درون خود جای دهد. کالایی که می تواند تا مقدار 317 لیتر آب را در درون خود جای دهد، البته از این استخر علاوه بر آب میتوان از توپ نیز در درون آن استفاده کرد. بهترین استخر بادی برای کودکان در منزل می باشد این محصول یکی از جذاب ترین و بهترین استخر های بادی کودک پسند است که فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است در سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ این استخر یکی از پرفروش ترین استخرهای بادی کودکان به شمار می‌رفت طراحی بدنه آن به طوری انجام شده است که داخل استخر از بیرون مشخص بوده و آب داخل استخر بسیار زیبا تر شده است و این موضوع برای کودکان بسیار جذاب می تواند باشد این کار توسط شرکت بست وی تولید شده و از جنس پلاستیک pvc تهویه و طراحی شده است ابعاد این استخر استاندارد بوده و در هر مکانی قابل استفاده برای کودکان میباشد حتی خود کودکان می توانند این استخر بادی را به راحتی باد کرده و استفاده نمایند. 

استخر های شفافی که بر روی بدنه خود طراحی های چاپی دارند ، بسیار استخر های دوست داشتنی و جذابی هستند . برای اینکه پس از پر کردن استخر با آب ، این شکل ها جلوه بهتری را پیدا کرده و ظاهری دوست داشتنی را خواهند داشت . برای همین است که طرفداران استخر بادی شفاف سه لایه کودک بسیار بالا بوده و این محصول یکی از پر فروش ترین مدل های فروشگاه اینتکس می باشد . قبل از هر گونه اقدام به خرید استخر بادی کودک ، بهتر است که موجودی محصول را از فروشگاه اینتکس استعلام بگیرید و حتی از قیمت دقیق استخر بادی کودک مطلع شوید . این استخر بادی از سه حلقه بر روی هم تشکیل شده است ، شاید اگر به بسیاری از استخر های بادی دایره ای شکل موجود در فروشگاه اینتکس نگاهی بیاندازید ، این طراحی را مشاهده خواهید کرد . 

باید بگوییم که این طراحی باعث می شود که استخر به خوبی بتواند در برابر وزن آب تحمل بالایی داشته باشد . برای باد کردن استخر بادی می توانید از پمپ های باد دستی و یا برقی نیز استفاده کنید . این محصولات بادی قابل تعمیر هستند و حتی اگر بدنه آن سوراخ شده و یا پاره شود ، به آسانی می توانید محصول را تعمیر کرده و مجدد از آن استفاده کنید . تعمیرات استخر بادی را می توانید به صورت تخصصی نیز به فروشگاه اینتکس بسپارید تا به بهترین شکل ممکن استخر بادی شما را در هر مدلی که باشد ، به بهترین شکل ممکن تعمیر کند . استخر های بادی به دلیل محیط ایمنی که در دسترس کودکان قرار می دهند و استفاده از آن ها بسیار آسان بوده و حتی در محیط خانه و در کنار خانواده امکان استفاده از آن وجود دارد ، به یکی از محبوب ترین محصولات بادی تبدیل شده است .

استخر بادی شفاف سه لایه کودک

از محصولات بادی پرفروش برای گروه سنی کودکان می توان به استخر های بادی اشاره کرد. اگر به دنبال خرید هدیه ای فراموش نشدنی برای کودک خود هستید، پیشنهاد ما استخر های بادی می باشند. زیرا اغلب کودکان به بازی در آب علاقه زیادی دارند و استخر بادی این امکان را برایشان فراهم می کند تا در هر محیطی بتوانند به بازی بپردازند. استخر بادی شفاف سه لایه کودک یک نمونه از استخر های بادی جذاب با طراحی ساده می باشد که در سایت اینتکس تهران با قیمتی ارزان موجود است. در این مطلب سعی داریم مشخصات این استخر بادی را به طور کامل بیان کنیم. 

استخر بادی شفاف سه لایه کودک | نمایندگی اینتکس


ابعاد ظاهری استخر بادی

استخر بادی سه لایه کودک دارای قطر 183 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتی متر می باشد. استخری با این ابعاد برای کودکان بالای 3 سال مناسب بوده و تا سنین نوجوانی می توان از این استخر بادی استفاده نمود. به همین دلیل خرید استخر بادی بسیار مقرون به صرفه بوده و تا سال ها نیاز کودک را از خرید استخر بادی جدید برطرف می کند. این استخر بادی وزنی کم تر از 2 کیلوگرم دارد. به همین دلیل در هنگام حمل استخر بادی دچار مشکل نخواهید شد. 


طراحی ساده استخر بادی

این استخر بادی از سری استخر های بادی نسل اول به شمار می رود. استخر بادی فرم دایره ای دارد و از یک کفی گرد ساخته شده است. این کفی به صورت حبابی می باشد و بر روی آن یک دریچه باد جهت باد کردن وجود دارد. کفی استخر بادی به صورت طبی ساخته شده است تا در هنگام بازی کردن طولانی مدت، کودک اذیت نشود. استخر بادی از دیواره ای سه لایه برخوردار است. دیواره استخر بادی به صورت سه حلقه بادشو متصل به هم می باشد. هر یک از این حلقه های بادی به صورت جداگانه باد می شوند. در قسمت اتصال این حلقه ها بسیار محکم و قوی می باشد. دیواره استخر بادی به صورت شفاف ساخته شده است. بر روی این دیواره تصاویر موجودات دریایی و فانتزی وجود دارد که رنگارنگ بوده و حالتی همانند آکواریوم را تداعی می کند. کفی استخر بادی نیز به رنگ آبی می باشد. این استخر بادی بسیار زیبا و جذاب می باشد که توجه کودک را در نگاه اول جلب می کند. 


طول عمر بالای محصول

استخر بادی از بدنه ای از جنس وینیل برخوردار می باشد. این جنس بدنه دارای ویژگی های بی نظیری است که باعث شده بهترین جنس برای استخر های بادی محسوب شود. سبک بودن این جنس بدنه از بهترین ویژگی های آن می باشد. به گونه ای که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل کنید. دیگر ویژگی این جنس انعطاف بالای آن است. جنس بدنه وینیل دارای انعطاف بالایی بوده و به خوبی تمامی ضربه های وارده را دفع می کند. هم چنین فوق العاده نرم و راحت است. این بدنه در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد و در قسمت درزها نیز از استحکام بالایی برخوردار است. برای حفظ کیفیت این استخر بادی کافی است نکات نگه داری را رعایت بفرمایید. استخر بادی دارای بدنه ای قابل اشتعال می باشد. از قرار دادن این استخر بادی در مجاورت آتش و اشیای داغ خودداری کنید. در هنگام جابه جایی استخر بادی را بر روی زمین نکشید و آن را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. اشیای تیز را به بدنه استخر بادی نزدیک نکنید. در هنگام راه اندازی استخر بادی در فضاهای باز، محیطی را انتخاب نمایید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران جهت تعمیرات تخصصی تماس بگیرید. 


راهنمای خرید

استخر های بادی کودک از تنوع بالایی برخوردار می باشد. این محصولات دارای انواع گوناگونی هستند که انتخاب را برای خریدار دشوار می کنند. برای مشاوره خرید می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان برای خریدی بهتر راهنمای شما باشند. هم چنین استخر بادی شفاف سه لایه کودک را می توانید از طریق این سایت سفارش داده و دریافت نمایید. 

قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...