استخر بادی کودک طرح اسب آبی

bestway 52218

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 40 لیتر
  • طول: 112 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
2,555,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طراحی فانتزی و کارتونی مناسب برای کودکان با جنس مقاوم در برابر ضربه برای استفاده در محیط های بیرون از منزل

استخر بادی کودک طرح اسب آبی بست وی از خلاقانه ترین استخر های بادی کودک میباشد که دارای طرحی فانتزی و کارتونی میباشد که این ویژگی از مهمترین ویژگی های است که مورد توجه کودکان قرار میگیرد.در طراحی این محصول دقت زیادی شده تا کودکان علاوه بر راحتی در آن از شکل آن نیز لذت ببرند.علاوه بر طراحی منحصر به فردی که دارد این محصول در ساختار خود از جنس PVC در بدنه ی خود بهره میبرد که از مقاوم ترین ماده های مورد استفاده در محصولات بادی میباشد.این استخر بادی دارای بدنه حفاظ دار بوده که دارای شکل فانتزی بوده و شبیه به شخصیت های کارتونی میباشد و کودکان از بازی کردن در آن خسته نخواهند شد. 

این استخر به صورت دو کاره بوده که علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول به دلیل داشتن دیواره ها و بدنه بادی به خوبی در برابر نور و گرمای آفتاب جلوگیری خواهد کرد. همچنین یک پنجره نیز در قسمت پشت استخر بادی تعبیه شده تا امکان دید از این قسمت نیز وجود داشته باشد. محصولی با وزن و حجم بسیار مناسب که که امکان حمل و راه اندازی در هر مکان بخصوص در فضای باز و مسافرت ها را خواهد داشت . استخر بادی شکل دار بست وی یکیاز زیباترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس ایران تهران عرضه می گردد .

استخر بادی کودک طرح اسب آبی

این استخر بادی بر اساس ابعاد و اندازه ای که دارد ، بیشتر مناسب برای کودکانی خواهد بود که سنین زیر 4 سال دارد ، بنابراین اگر دوست دارید که استخر هایی را خریداری کنید که کودکان سنین بیشتر نیز بتوانند از آن استفاده کنند ، باید به سراغ استخر های بادی دیگری بروید که رده سنی بیشتری دارند . شرکت هایی مانند شرکت اینتکس که این محصولات بادی را تولید می کنند ، رده سنی خاصی را برای هر استخر در نظر می گیرند تا شما بتوانید با توجه به آن مناسب ترین استخر را برای کودکان خریداری کنید . اگر استخر بادی بزرگ باشد می تواند برای کودکان خردسال خطرساز شود و برعکس این مورد نیز وجود دارد و آن هم این است که استخر بادی شما ممکن است برای کودکان سنین بالا ، کوچک باشد و آن ها از بازی کردن لذت نبرند . پس به این موضوع حتما توجه کنید . 

اگر بخواهیم به صورت دقیق ابعاد این استخر بادی را معرفی کنیم ، باید بگوییم که این استخر بادی دارای طول 112 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر می باشد . این ابعاد دقیقا می تواند یک سایز خوب برای کودکان باشد . مورد بعدی ارتفاع این استخر بادی است که 97 سانتی متر می باشد . ولی این را به خاطر داشته باشید که استخر بادی فوق دارای سایه بان است و این ارتفاع با در نظر گرفتن آن مشخص شده است . ولی عمق استخر بادی بسیار کمتر است و می تواند شرایط ایده آلی را برای کودکان سنین پایین تر فراهم کند تا آن ها به بازی و تفریح بپردازند . ظاهر این استخر بادی برای همه کودکان ظاهری جذاب است و آن ها حتما جذب این استخر شده و از بازی کردن در داخل آن نهایت لذت را خواهند برد . ظرفیت داخل استخر چیزی در حدود 40 لیتر است .

استخر بادی کودک طرح اسب آبی

در میان تنوع بسیار زیاد استخر های بادی کودک، آن دسته از استخر هایی که دارای طراحی سه بعدی می باشند، بیش تر مورد توجه قرار می گیرند. این استخر های بادی در طرح های گوناگون از اشکال ماشین ها، هواپیما، حیوانات گوناگون و ... وجود دارند. استخر های بادی کودک علاوه بر داشتن تنوع در طراحی، در قابلیت ها نیز متنوع می باشند و شما با توجه به سن کودک و نیاز او، اقدام به خرید این استخر ها می نمایید. استخر بادی کودک طرح اسب آبی یکی از این استخر های بادی با طراحی حیوانات می باشد که توسط شرکت بست وی ساخته شده است. این استخر بادی را مورد بررسی قرار می دهیم. 


طراحی سه بعدی

این استخر بادی دارای طراحی حجیم می باشد. به این صورت که شما در نگاه اول آن را به صورت یک اسب آبی می بینید که در داخل دهان اسب آبی یک استخر بادی قرار دارد. فرم کلی استخر بادی به صورت دایره می باشد. در دور تا دور بدنه استخر، دست و پاهای اسب آبی قرار گرفته است. هم چنین بدن اسب آبی تمام اطراف استخر بادی را پوشانده است و به صورت سایبان عمل می کند. در بالای این سایبان سر اسب آبی قرار گرفته است که با ظرافت بالایی ساخته شده است. در ورودی استخر بادی نیز دندان های اسب آبی قرار دارند. دیواره داخلی و کفی استخر بادی همانند دهان اسب آبی است و به رنگ صورتی ساخته شده است. دیواره خارجی استخر بادی نیز به رنگ آبی می باشد. 


استخری با ایمنی بالا

استخر بادی طرح اسب آبی از ایمن ترین استخر های بادی برای خردسالان می باشد. دیواره های کوتاه استخر به شما این امکان را می دهد تا با خاطری آسوده کودک را در داخل استخر قرار دهید. کوتاه بودن دیواره استخر بادی مانع از افتادن کودک به داخل آب و یا غرق شدن او می شود. دیواره های استخر بادی علاوه بر کوتاه بودن، پهن نیز می باشند. پهن بودن دیواره باعث می شود تا در هنگام برخورد کودک در حین بازی به دیواره، بدن او آسیب نبینید و انعطاف بالایی به دیواره می دهد. هم چنین کودک به راحتی می تواند به دیواره استخر بادی تکیه داده، بدون اینکه استخر واژگون شود. کفی استخر بادی نیز به صورت کاملا طبی ساخته شده است. اگر در حین بازی کودک به داخل استخر بیفتد به دلیل طراحی کف استخر به او هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود. زیرا کفی استخر انعطاف بسیار بالایی دارد. هم چنین کف استخر بسیار نرم و راحت می باشد و در بازی کردن طولانی مدت کودک، خسته نمی شود. 


استخری سایبان دار
داشتن سایبان در استخر بادی اسب آبی یکی دیگر از ویژگی های مهم این استخر بادی به شمار می رود. این استخر بادی را می توانید در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید. پوست بدن کودکان در مقایسه با بزرگسالان بسیار حساس می باشد و کودکان زودتر دچار آفتاب سوختگی می شوند. هم چنین بازی کردن در استخر در فضای باز برای اغلب کودکان لذت بخش بوده و هیجان زیادی به همراه دارد. با وجود سایبان در این استخر بادی شما می توانید این استخر را بدون نگرانی از آفتاب سوختگی کودک، در فضای باز قرار دهید تا کودک بتواند ساعت ها در محیط های باز به بازی بپردازد. 


دیگر قابلیت ها

از این استخر بادی در فضاهای محدود می توانید استفاده نمایید. هم چنین به دلیل ابعاد کوچک این استخر بادی می توانید آن را در داخل حمام قرار داده تا ضمن استحمام، کودک به بازی بپردازد. از این استخر بادی در اتاق کودک و به عنوان استخر توپ نیز می توانید بهره ببرید. به دلیل وزن بسیار کم استخر بادی می توانید این استخر را در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید تا در فضای مناسب راه اندازی نمایید. 


خرید استخر بادی 

برای خرید استخر بادی کودک طرح اسب آبی با ارزان ترین قیمت، از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
40 لیتر
طول
112 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
97 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای حفاظ بادی سرخود
دارای پنجره بادی
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان و خردسالان
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...