استخر بادی شیشه ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 41 لیتر
  • قطر: 64 سانتی متر
  • عرض: 157 سانتی متر
1,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی شیشه ای یک محصول سبک و کم جا برای استفاده به عنوان یک وسیله ی تفریح مناسب برای کودکان 1 تا 3 ساله می باشد. کف این استخر، بادی می باشد.

استخر بادی شیشه ای یک محصول سبک و کم جا برای استفاده به عنوان یک وسیله ی تفریح مناسب برای کودکان 1 تا 3 ساله می باشد. کف این استخر، بادی می باشد که هنگام بازی کودکتان باعث راحتی و احساس رضایت فرزندتان خواهد شد.همچنین از این محصول میتوان  برای استحمام کودکتان به عنوان یک وان سیار استفاده نمود و کودکانی که از شستشو و حمام کردن فراری هستند را با اینکار میتوان نه تنها برای حمام کردن تشویق کرد بلکه ازین پس نگران آن خواهید بود که کودکتان بیش از حد علاقه مند شده است.پس پیشنهاد میگردد ازین محصول ارزان قیمت برای آسایش خود و کودکتان استفاده نمایید. 

استخر های شیشه ای معمولا به استخر هایی گفته می شود که بدنه آن ها شفاف است ، این لایه ها که از پی وی سی می باشد ، تفاوتی با پی وی سی های رنگی ندارد و ضخامت و کیفیت آن ها مشابه یکدیگر است ، تنها تفاوتی که در میان این جنس ها وجود دارد ، همان شفافیت و شیشه ای بودن لایه هاست ، برای همین اگر در هنگام خرید استخر بادی که بدنه شفاف دارد ، دچار تردید شدید ، به خاطر بیاورید که این موضوع در کیفیت استخر بادی اصلا نقشی نداشته و استخر بادی از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود . به ویژه اگر از برند های معروف استخر بادی خود را خریداری کرده باشید . به طور مثال استخر بادی شیشه ای توسط شرکت اینتکس ساخته شده است که یکی از برترین و بهترین تولید کنندگان استخر های بادی است و شما می توانید با اطمینان کامل خرید های خود را کامل کنید . 

این محصول بی نظیر بوده و اگر به درستی از آن استفاده شود می تواند سال ها مورد استفاده قرار بگیرد . استخر بادی شیشه ای یکی از استخر های کوچک است که با توجه به این شرایط می تواند برای کودکان خردسال مورد استفاده قرار بگیرد . رده سنی این استخر نیز در بالا ذکر شده است . هدف از اینکه این استخر بادی دارای قطری 64 سانتی متری می باشد این است که شما می توانید به آسانی استخر را در داخل حمام راه اندازی کنید و داخل آن را با آب گرم پر کنید تا کودکان بتوانند حمام کنند . با وجود چنین استخری ، محیط حمام نیز ایمن سازی می شود تا کودک بهتر حمام کند . حتی کودکانی که دوست ندارند حمام کنند ، با دیدن این استخر تشویق شده و به حمام خواهند رفت . وزن کلی این استخر بادی تنها نیم کیلوگرم است که وزنی بسیار سبک برای استخر محسوب می شود .

استخر بادی شیشه ای

مهم ترین دسته در گروه محصولات بادی کودکان، استخر های بادی می باشند. به دلیل علاقه وافر کودکان به بازی کردن در آب، فراهم کردن فضایی که کودک بتواند به راحتی در آب به بازی بپردازد، یک مسئله مهم به نظر می رسد. از طریق استخر های بادی می توان در هر محیطی این امکان را ایجاد کرد که کودک به بازی در آب مشغول شود. استخر های بادی کودک دارای بالاترین تنوع در میان محصولات بادی می باشند و همواره با استقبال بالایی از میان خریداران مواجه هستند. استخر بادی شیشه ای یک نمونه از این محصولات می باشد که با قابلیت راه اندازی آسان، برای استفاده در فضاهای کوچک طراحی شده است. در ادامه این استخر بادی را تحلیل می کنیم.


ساختمان ساده و خاص 

استخر بادی شیشه ای همانند استخر های بادی نسل اول از طراحی گرد و ساده ای برخوردار می باشد. نکته حائز اهمیت در طراحی این استخر بادی نوع ساخت دیواره آن است. دیواره استخر بادی دارای دو حلقه بادی در قسمت بالا و پایین دیواره می باشد. در قسمت میانی، دیواره به صورت یک تکه بوده و درای خطوط فرو رفته به صورت عمودی است. این نوع ساخت دیواره استخر بادی را در مقایسه با دیگر نمونه ها متمایز می کند. کفی استخر بادی نیز به صورت بادشو می باشد و طراحی حبابی شکل دارد. این نوع کفی بسیار نرم و راحت بوده و در صورت استفاده طولانی مدت کودک، بدن او اذیت نمی شود. استخر بادی شیشه ای از دیواره ای به صورت شفاف و به رنگ آبی ساخته شده است و کفی استخر سفید رنگ می باشد. 


کیفیت و دوام 

استخر بادی شیشه ای از جنس وینیل ساخته شده است. این استخر بادی دارای تمامی استانداردهای روز دنیا بوده و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است. جنس بدنه به گونه ای انتخاب شده است که علاوه بر داشتن وزنی بسیار کم و سبک، دارای استحکام بالایی باشد. این جنس بدنه انعطاف خوبی دارد و تمامی ضربه های وارد شده را دفع می کند. استخر بادی شیشه ای را می توانید در فضاهای خارج از منزل مورد استفاده قرار دهید و به دلیل کیفیت بالا، قابلیت استفاده در نور خورشید را دارا می باشد. در صورت رعایت نکات نگه داری استخر بادی شیشه ای طول عمر بالایی دارد. 


پارامتر های ظاهری استخر بادی 

این استخر بادی دارای قطر 64 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر است. استخر بادی شیشه ای گنجایش آبی معادل با 41 لیتر را دارا می باشد. وزن این استخر بادی نیم کیلوگرم می باشد که وزنی ناچیز بوده و قابلیت جابه جایی بسیار آسان را به کاربر می دهد. استخر بادی شیشه ای برای استفاده کودکان 1 تا 3 ساله طراحی شده است. 


موارد استفاده 

این استخر بادی به دلیل ابعاد کوچکی که دارد این امکان را به شما می دهد تا به آسانی در مسافرت ها و گردش ها آن را به همراه خود ببرید. این استخر بادی به سادگی در خودرو جا می شود و می توانید در هر فضایی آن را مورد استفاده قرار دهید. در کنار ساحل می توانید استخر را راه اندازی کنید تا کودک با آب بهداشتی و لوله کشی به بازی مشغول شود. استخر بادی را می توانید در حیاط منزل قرار دهید تا علاوه بر بازی کردن در آب، کودک از گرمای نور خورشید نیز بهره مند شود. از این استخر بادی می توانید در منزل به عنوان استخر توپ استفاده نمایید. استخر بادی دارای ابعاد مناسبی برای اتاق کودک می باشد و با قرار دادن این استخر در اتاق و پر کردن آن از توپ های رنگی، کودک را به بازی کردن ترغیب کنید. از این استخر بای به عنوان وان بادی کودک نیز می توانید استفاده نمایید. استخر بادی شیشه ای به سادگی در حمام جای می گیرد. 


روش خرید

استخر بادی شیشه ای را با قیمتی ارزان می توانید از سایت فروشگاهی اینتکس تهران تهیه نمایید. این استخر بادی را به صورت اینترنتی سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
41 لیتر
قطر
64 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل شفاف
جنس کف
وینیل دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
قابلیت استفاده به عنوان وان بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...