استخر بادی یکی از تفریحات هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان در فصل تابستان می باشد که با باد کردن آن می توانند به آب تنی درون آن بپردازند . استخرهای بادی بخش بزرگی از فروش محصولات بادی را به خود اختصاص داده اند و به عنوان محبوب ترین دسته بندی شناخته می شوند که به همین خاطر بسیاری از برندهای بزرگ جهانی در این زمینه تمرکز بیشتری را قرار داده اند و رقابت بسیاری خوبی در حوزه تولید استخر بادی شکل گرفته است . این رقابت بزرگ باعث می شود که کیفیت محصولات تولید افزایش پیدا کند و در واقع مدل هایی بسیار به روز تر و با کیفیت تر را از این حوزه می توانیم مشاهده کنیم . استخر بادی ضخیم واژه ای است که توسط بسیاری از مردم شناخته شده است و با این عنوان به فروشگاه پای می گذارند تا به اصطلاح با خرید استخر بادی ضخیم ، کیفیت ساخت بالاتری را در اختیار داشته باشند . در این مقاله قصد داریم تا به این نوع از استخرها بپردازیم و بگوییم که بهترین برند استخر بادی ضخیم کدام است و چه مدلی متناسب با نیازهای شما می باشد و باید آن را از کدام فروشگاه استخر بادی تهیه کنید .

جنس بدنه استخر بادی ضخیم

جنس بدنه استخر بادی ضخیم از چیست ؟ این سوالی است که بسیاری از فروشندگان از مردم می شنوند و شاید شنیدن آن برای آن ها دیگر تکراری شده باشد . باید بگوییم که استخر های بادی باید دارای بدنه هایی باشند تا در برابر فشار آب و وزن های بالا مقاوم باشند و این بدنه توسط بسیاری از برندهای بزرگ جهانی از متریال پی وی سی ساخته می شود . پی وی سی یا همان وینیل متریالی مشترک است که در میان کارخانه های تولید کننده استخر بادی رواج پیدا کرده است و با توجه به کیفیت بالا و غیر قابل نفوذ بودن آب درون آن در تمامی مدل های محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد . وینیل استفاده شده در ساخت استخرهای بادی از نوع چرمی می باشند و استخرهای بادی ضخیم دارای وینیل چرمی دو لایه هستند تا کیفیت بالاتر و استحکام بیشتر را در اختیار شما قرار دهند . پس باید توجه داشته باشید که بدنه استخر بادی که انتخاب می کنید از جنس وینیل باشد و اغلب در قسمت هایی از آن که بیشتر تحت فشار است همانند کف استخر از وینیل دو لایه استفاده شده باشد .

استخر بادی ضخیم ارزان قیمت

استخرهای بادی را به جرات می توان متنوع ترین دسته بندی محصولات بادی دانست زیرا مدل های موجود این دسته بندی به چندین هزار مدل می رسد که توسط برندهای اینتکس و بست وی تولید و در کشورهای مختلف عرضه می شود . به همین خاطر با توجه به ابعاد بسیار متنوع ، جنس بدنه مختلف و همچنین برند سازنده متفاوتی که دارند نمی توان قیمت های دقیقی را برای این دسته بندی محصولات اعلام کرد . قیمت حدودی استخر بادی ضخیم را می توان از 1 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان اعلام کرد که این قیمت کاملا بستگی به پارامترهای استخری دارد که انتخاب می کنید . برای اطلاع دقیق تر در مورد قیمت و استعلام استخرهای بادی موجود در ایران می توانید به دسته بندی استخر بادی در منوی همین وب سایت مراجعه کرده و جدیدترین استخرهای بادی را به همراه توضیحات کارشناسی شده و قیمت های به روز شده مشاهده کنید .

استخر بادی ضخیم اینتکس : برترین برند تولید کننده استخرهای بادی و به طور کلی محصولات بادی در دنیا را می توان برند اینتکس دانست . تولید استخرهای بادی ضخیم یکی از تخصص های این برند می باشد که کیفیت ساخت محصولات آن آوازه ای جهانی دارد و هر کدام از استخرهای این برند در صورت استفاده درست می تواند سال ها برای شما خدمت رسانی کند . استخر بادی ضخیم اینتکس از برترین های بازار می باشد که برای کودکان و بزرگسالان نیز نمونه هایی جذاب دارد که قطعا با توجه به متنوع بودن مدل ها دست خالی در هنگام خرید استخر بادی اینتکس از فروشگاه خارج نخواهید شد . 

استخر بادی ضخیم بست وی : از دیگر برندهای با کیفیت و خوش نام حوزه محصولات بادی می توانیم به برند بست وی اشاره داشته باشیم که به صورت تخصصی بر روی استخرهای بادی کار می کند و این امر را می تواند از طریق کاتالوگی که در سال های مختلف منتشر می کند به خوبی فهمید . تولید استخر بادی ضخیم از مهمترین خصوصیات برند بست وی می باشد که در این حوزه رقابت جذابی را با برند اینتکس شکل داده اند و به طور قطع در تجارت ثابت شده است که رقابت می تواند منجر به افزایش کیفیت محصول تولیدی شود ؛ این رقابت میان دو برند جهانی می تواند استخر های بادی متنوع و در عین حال با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد . با توجه به مطالب تجربی که در حوزه فروش و مشاهده محصولات تولیدی از این دو برند داشته ایم ، کیفیت استخرهای بادی آن ها در یک سطح قرار دارد و بسته به مدل مورد پسندتان می توانید خرید خود را نهایی کنید .

نمایندگی فروش استخر بادی

انتظارها از نمایندگی فروش اینتکس و بست وی در کشور بسیار بالا رفته است و به همین خاطر فروشگاه ها کار سختی را در این رقابت دارند . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران که به صورت تخصصی در زمینه استخرهای بادی نیز فعالیت گسترده ای دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید استخر بادی به شمار می رود . این فروشگاه دارای نمایندگی حضوری فعال در استان تهران و مازندران می باشد و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به صورت حضوری با مراجعه به شعب بتوانید محصولات را از نزدیک مشاهده و بررسی کنید . علاوه بر آن در همین وب سایت می توانید به دسته بندی استخر بادی از طریق منو مراجعه کرده و ریز ترین جزئیات مدل های موجود رامشاهده کنید و بررسی دقیقی را انجام دهید . به همراه تمامی استخرهای بادی موجود در فروشگاه اینتکس تهران ضمانت اصل بودن و خدمات پس از فروش وجود دارد و در واقع خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . با توجه به مزایای گفته شده بهترین فروشگاه استخر بادی در ایران فروشگاه اینتکس تهران که به عنوان نمایندگی برند اینتکس و بست وی فعالیت می کند است که می توانید خرید استخر بادی خود را از آن با ارزان ترین قیمت انجام دهید .