استخر بادی ضخیم با عمق زیاد اینتایم

کد ۴۴۳۰۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 989 لیتر
  • قطر: 189 سانتي متر
  • ارتفاع: 75 سانتي متر
3,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ضخیم با عمق زیاد و ارتفاع بالا و گود یکی از محصولاتی است که تا کنون تقاضای بسیاری برای تولید آن از سراسر کشور برای تولید آن دریافت شده است یکی از ضخیم ترین استخر های بادی کودک با لایه های ضخیم و ضخامت بالا با کیفیت عالی در فروشگاه اینتکس تهران

استخر بادی ضخیم با عمق زیاد یکی از کالا هایی است که تا کنون تقاضای بسیاری از سراسر جهان برای تولید آن صورت گرفته است و شرکت های سازنده نیز با تحقیق و تلاش چند ساله تلاش داشته اند که این محصول را به مرحله تولید برسانند. یکی از جدید ترین استخر های بادی که توسط شرکت سامر ویوز به مرحله تولید رسیده است. بخش اصلی بدنه این کالا از لایه های بسیار ضخیمی بهره برده شده است که باعث شده تا ساخت این محصول به مرحله عملی برسد. لایه های دیواره های استخر بادی با عمق زیاد از پی وی سی ضخیم تولید شده است و می تواند فشار وارده در حدود یک تن از آب داخلی که ۹۸۹ لیتر است را به سادگی تحمل کند. قطر بدنه ۱۸۵ سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز ۷۵ سانتی متر است که یک رکورد در میان تمامی استخر های بادی در این سایز به حساب می آید و عمق مفید آن در حدود ۷۰ سانتی متر است که کاملا مناسب است. این استخر بادی دارای بدنه بیرونی آبی رنگی بوده و قسمت داخلی آن نیز با طرح سه بعدی همراه شده است که با استفاده از دو عینک شنا همراه آن می توانید از آن بهره گیرید. با توجه به این ویژگی ها و کیفیت خوب این استخر می توان آن را یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین محصولات تولید شده تا به امروز دانست که ارزش خرید بسیار بالایی دارد و می تواند نیاز شما را در شرایط مختلف برطرف کند. این محصول را می توانید به صورت آنلاین از سایت اینتکس تهران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

ویژگی بسیار خوبی که در این استخر بادی وجود دارد ، در واقع همان عمق بالایی است که باعث می شود کودکان در یک استخر عمیق ولی در ابعاد کوچک شنا کرده و بازی کنند . اینتایم همواره در تولیدات استخر بادی خلاق بوده و توانسته است که استخر هایی را با ظواهر مختلف تولید کند . به دنبال همین موضوع ، میبینیم که این استخر بادی نیز ظاهری شیک و جذاب دارد . استخر های بادی می توانند گزینه های فوق العاده ای برای فرزندان شما باشند تا در روز های گرم سال که بازی هایی همچون آب بازی می تواند محیطی شاداب و با طراوت و حتی خنک را برای آن ها داشته باشد ، با خرید استخر بادی ضخیم با عمق زیاد اینتایم ، می توانید این زمینه را برای آن ها ایجاد کنید تا به بهترین شکل ممکن ، بتوانند این تفریحات را داشته باشند . معمولا برای ساخت استخر هایی با ارتفاع بیشتر باید از یک تکنولوژی ساخت بهره برد و آن هم این است که استخر های بادی را باید به صورت چند لایه تولید کنند . 

اگر به دیواره استخر نیز توجه داشته باشید ، این استخر بادی چند لایه است . اگر بخواهیم تعداد لایه ها را بشماریم ، می بینید که 4 لایه در این استخر وجود دارد که به یکدیگر متصل شده اند و استخری طبقه بندی شده را ایجاد کرده است . این طراحی حتی باعث شده است تا هر لایه از استخر نیز به صورت جداگانه راه اندازی شود ، یعنی دریچه باد جداگانه دارد . اگر به سمت راست استخر بادی در تصویر نگاهی بیاندازید ، این دریچه های باد را خواهید دید که از آن طریق نیز شما می توانید برای راه اندازی استخر بادی اقدام کنید ، با توجه به عمیق بودن این استخر بادی ، یک نکته را باید به شما بگوییم و آن هم این است که استخر عمیق می تواند خطراتی را نیز برای کودکان به دنبال داشته باشد ، برای همین بهترین راه این است که در هنگام بازی کردن کودکان ، آن ها را زیر نظر داشته باشید و اصلا کودکان را تنها نگذارید . 

استخرهای بادی کودک از بهترین وسیله های سرگرمی کودکان محسوب میشوند که میتوانند آنها را تا ساعت ها مشغول خود نگه دارد.این استخر های بادی دارای انواع مختلفی هستند و با طرح های جذابی که دارند مورد پسند بسیاری از کودکان واقع میشوند .استخر بادی با عمق زیاد یکی از همین استخر های بادی میباشد که مخصوص استفاده کودکان میباشد و دارای طراحی زیبای کارتونی میباشد  و علاوه بر زیبایی جنس بسیار با کیفیتی دارد که فشار را به راحتی دفع میکند و این محصول به سادگی از نمایندگی اینتکس ایران تهیه کنید. در ادامه این مطلب قصد بررسی این محصول را داریم پس با ما همراه باشید.

طراحی و جنس : یکی از مهمترین ویژگی های استخر بادی کودکان داشتن ظاهر زیبا و مناسب سلیقه ی کودکان میباشد که در صورت انتخاب درست و صحیح ، کودکان در استفاده از آن بسیار لذت خواهند برداین طراحی باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی کیفیت بالایی داشته داشته باشند تا هنگام استفاده ی کودکان دچار مشکل نشوند.این استخر بادی نیز با رعایت تمام این نکات ساخته شده و توسط نمایندگی استخر بادی ایران به بازار عرضه شده.در طراحی این استخر از اشکال ماهی ها با رنگ های مختلف استفاده شده و در بدنه محصول از رنگ آبی و نارنجی برای تزیین آن استفاده شده.جنس به کار رفته در طراحی این محصول از ترکیب PVC  و پلی اتسر میباشد و این موضوع هنگام استفاده کودکان بر راحتی کودکان در آن باعث افزایش مقاومت آن در برابر فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود شده است.این جنس در بیشتر استخر های بادی با کیفیت مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند به راحتی در مقابل هر نوع فشاری مقاومت کند.

ابعاد و وزن : این استخر بادی با عمق زیاد و عمیق کودک دارای ابعاد مناسبی میباشد و بیشتر به این موضوع توجه شده که این استخر عمق بیشتری نسبیت به سایر محصولات مشابه داشته باشند تا کودکان لذت بیشتری در استفاده از آن ببرند.این استخر بادی دارای قطر 189 سانتیمتر میباشد که برای استفاده تا حداکثر 3 نفر مناسب میباشد بدون اینکه مشکلی به وجود بیاید.همچنین ارتفاع 85 سانتی متری آن باعث افزایش ظرفیت آب شده است که تا 989 لیتر میرسد و باعث شده که کودکان در آن به راحتی  به بازی بپردازند.این محصول را میتوان در تقریبا بیشتر محیط های بیرونی یا حمام های بزرگ مورد استفاده قرار داد و با وزن بسیار سبکی که دارد میتواند به سادگی جابجا شده و آن را در هر مکانی که مایل بودید آماده استفاده کرده تا کودکان از آن لذت ببرند.

جمع بندی : این محصول دارای ابعاد مناسب برای استفاده کودکان میباشد و از طراحی بسیار زیبایی بهره میبرد که مناسب سلیقه کودکان ساخته شده ، این محصول دارای جنس بسیار با کیفیتی میباشد که به راحتی دچار مشکل نخواهی شد. این استخر بادی ضخیم دارای طراحی زیبا و مناسب روحیات کودکان میباشد و علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالای بدنه میباشد که بسیار مقاوم است و حتی در صورت خرابی میتوانید از بسته ی تعمیراتی همراه استفاده کنید. همچنین راه اندازی ان استخر بادی بسیار ساده میباشد و هرکسی میتواند بدون داشتن تجربه قبلی و یا آموزش خاصی آن را آماده استفاده کند.در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید در اسرع وقت با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
989 لیتر
قطر
189 سانتي متر
ارتفاع
75 سانتي متر
وزن
6 کیلو گرم
جنس بدنه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت Summer Waves
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای طراحی زیبا و کودک پسند
کیفیت بسیار خوب
دارای ساختار ضخیم
به همراه دو عدد عینک شنا
دارای طرح داخلی سه بعدی
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
Summer Waves
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات
جنس کف
PVC دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...