استخر بادی طرح آکواریومی

کد YT-219A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 499 لیتر
  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آکواریومی از سری محصولات شرکت اینتایم می باشد که با ظاهری زیبا و شکیل وارد بازار شده است و توانسته نظر مشتریان و خریداران را به خود جلب کند.

استخر بادی کودک طرح آکواریومی از سری محصولات شرکت اینتایم می باشد که با ظاهری زیبا و شکیل وارد بازار شده است و توانسته نظر مشتریان و خریداران را به خود جلب کند ، ای محصول از شیک ترین تولیدات این شرکت است که از ابعاد مناسبی نیز بهره می برد ، طول این استخر 110 سانتی متر ، عرض استخر 90 سانتی متر و ارتفاع آن 40 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد از ظرفیت 499 لیتر آب بهره می برد. جنس رویه این ستخر از پی وی سی با رویه طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشدکه از مقاومت بالایی برخوردار است . این محصول دارای یک برچسب تعمیرات اینتکس می باشد که در زمان صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد . 

استخر بادی طرح آکواریومی

همانطور که در تصویر محصول مشاهده می کنید در قسمت دیواره های آن از بدنه شفاف استفاده شده است که جذابیت فوق العاده ای را برای محصول به همراه داشته است . البته بدنه این استخر از نوع ساده نیز و طرح های فانتزی کودکانه را می توان بر روی آن مشاهده کرد که در جهت جلب توجه کودک بر روی دیواره ها کار شده است . این استخر بادی دارای دیواره ای دو طبقه می باشد که به صورت مجزا از هم می باشند و برای راه اندازی هر کدام از آن ها دریچه باد مجزا تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهد داشت . این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد و علاوه برراه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز می توانید از آن استفاده کنید و در این راه کار سختی را پیش رو ندارید و نیازی به صرف وقت زیاد نیست .

کف این استخر به صورت باد شونده می باشد و باعث شده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت کودک دار خستگی نشود و بتواند مدت زیادی را به آب تنی بپردازد . این استخر وزنی برابر با 2.5 کیلو گرم دارد که نشان از سبک بودن آن دارد و مشکلی برای جا به جایی آن نخواهید داشت . همچنین دریچه تخلیه ای در بخش پایین بدنه این استخر دیده می شود که برای تخلیه بدون دردسر آب داخلی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد و از آب استخر می توانید برای آبیاری درختان حیات خود نیز استفاده کنید . درون بسته بندی این محصول فقط برچسب تعمیرات وجود دارد که در مواقع آسیب دیدگی بدنه استخر به کمک شما می آید . همین حالا می توانید این استخر بادی کودک با کیفیت را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید .

استخر بادی طرح آکواریومی

استخر های بادی را برای استفاده تمامی سنین طراحی و تولید کرده که بتوانند نیاز شما را در فصول گرم سال و برای تفریحات ابی به طور کامل برطرف سازند. به همین دلیل بوده که شما می توانید با در نظر گرفتن رده سنی مصرف کننده محصول و با توجه به سلیقه و روحیات فرد به راحتی یک نمونه از استخر بادی را برای خرید انتخاب کنید. یکی از پرفروش ترین انواع این گروه از محصولات که با کیفیت بالا و ظاهری زیبا در اختیار رده سنی کودک و نوجوان در کارخانه اینتایم طراحی و تولید شده استخر بادی طرح آکواریومی نام دارد. در ادامه این مطلب و در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به معرفی کامل این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید استخر بادی را برای فرزند خود دارید پیشنهاد داریم با ما همراه شوید.

طراحی ظاهری ساده و کودکانه استخر بادی

استخر های بادی را عموما با در نظر گرفتن روحیات و علایق رده سنی مصرف کننده تولید کرده و ساختار این طراحی ظاهری به نوعی بوده که بتواند ایمنی و سلامت افراد را در زمان استفاده مهیا سازد. کارخانه اینتایم با در نظر گرفتن این موارد بوده که استخر بادی طرح آکواریومی را به شما معرفی می کند. این استخر بادی کودک بدنه ای مستطیل شکل داشته و دیواره آن از دولایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها برای راه اندازی دارای یک دریچه باد اختصاصی بوده تا از این طریق بتوانید در زمانی کوتاه محصول را برای استفاده مهیا سازید. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا طول عمر دیواره های این استخر بادی کودک به میزان چشمگیری افزایش یافته و همچنین در زمان تردد کودک به بخش مخزن محصول کمترین فشار به بدنه این محصول وارد نشود. برای راه اندازی ساده و سریع این استخر بادی به همراه محصول یک عدد پمپ باد دستی مخصوص وجود داشته تا جهت استفاده از محصول دیگر نیاز به خرید مجدد نداشته باشید. رنگ بدنه این استخر بادی آبی انتخاب شده که موجب شده تا آرامش را به کودکان در زمان استفاده منتقل کند. دنیای زیرآب و آکواریوم برای کودکان و نوجوانان از جذابیت بالایی برخوردار بوده به همین دلیل بوده که ظاهر این محصول را از مدل آکواریوم که محبوبیت بسیار زیادی داشته تولید کرده اند. توجه داشته باشید بدنه اصلی محصول شفاف بوده که به زیبایی آن می افزاید.

طول عمر بدنه استخر بادی

محصولاتی نظیر استخر بادی که به منظور مصارف تفریحی تولید و طراحی شده در میان مصرف کنندگان اغلب از تمایل استفاده در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده برخوردار می باشد. در نظر داشته باشید که میزان کیفیت جنس بدنه در راحتی شما زمان استفاده موثر بوده و می تواند طول عمر بالای محصول را تضمین کند. به همین دلیل بوده که در فرآیند طراحی و تولید استخر بادی طرح آکواریومی برای بخش بدنه اصلی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم استفاده شده است. این جنس بدنه در تمامی بدنه این محصول و حتی در بخش کناری آن به کار رفته به همین دلیل بوده که شما می توانید از کیفیت بالا و کارایی این استخر بادی آسوده خاطر باشید. کف استخر بادی به دلیل تماس مستقیمی که با سطح زمین داشته و فشاری که از طریق آب داخل محصول و همچنین کودکان استفاده کننده از آن تحمل کرده ، از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی دولایه تولید شده است. پس با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه شما می توانید از این استخر بادی با آسودگی خاطر در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده مانند حیاط منزل ، باغ ، ویلا و.... به راحتی استفاده کرده و لذت ببرید. در داخل بسته بندی این استخر بادی یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید به طور کامل بدنه محصول را ترمیم کنید.

ابعاد بدنه و ظرفیت استخر بادی کودک

همانطور که بیان شده استخر بادی طرح آکواریومی بدنه ای مستطیل شکل داشته که طول آن برابر با 110 سانتی متر و عرض آن 90 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول تنها 40 سانتی متر بوده که میزان 28 سانتی متر آن برای آب گیری ایده آل به شمار می رود. این میزان ابعاد بدنه موجب شده تا بخش داخلی این استخر بادی ظرفیت آبی بالغ بر 499 لیتر را داشته که موجب شده تا میزان قابل توجهی در مصرف آب شما صرفه جویی شود. وزن بدنه این استخر بادی تنها 2.5 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کند. به همین دلیل بوده که این محصول یک انتخاب مناسب جهت همراه داشتن در زمان سفر بوده و شما می توانید از آن برای تفریحات فرزند خود استفاده کنید.

خرید استخر بادی

با در نظر گرفتن موارد گفته شده اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی طرح آکواریومی و یا سایر نمونه های استخر های بادی کودک و نوجوان را دارید تنها کافی بوده به صورت اینترنتی و یا حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
499 لیتر
طول
110 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
وزن
2.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساختار دو طبقه ای
دارای کف بادی
مناسب سنین کودک و نوجوانان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتام

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...